Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puoliso ei halua kierrättää

Vierailija
14.08.2019 |

Argh. Toivotonta. Olemme puhuneet tästä vaikka kuinka monta kertaa ja hänkin on (periaatteessa?) sitä mieltä, että kierrätys on hyvä asia, mutta. Ei vain saa laitettua roskia kotona niille kuuluviin roskiksiin, vaikka siinä samassa paikassa tiskialtaan alla on korit metallille, lasille, muoville ja sekajätteelle. Huoh. Kaikki menee sekajätteeseen. Pahvit ja paperit meillä on eteisessä ja sinne sentään toisinaan menee maitopurkit, mutta niitäkään ei viitsi/osaa/jaksa litistää. Mitä ihmettä teen hänen kanssaan?
Syyksi ilmoittaa, ettei huomaa tai muista mihin mikäkin kuuluu.

Vinkkejä kehiin. Vai luovunko minäkin lajittelusta kokonaan? Sillähä tästä pääsisi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin puolisosi. Minä vaan vihaan lajittelua, koska rinnastan sen osaksi ilmastonmuutospropagandaan. Toki lehdet ja patterit lajittelen.

Hankala tilanne.

Vierailija
2/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä miksi sinun pyytäisi luopua kierrätyksestä vain sen vuoksi että puoliso ei kierrätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätä sinä se puoliso ja hanki tiedostavampi uusi.

Vierailija
4/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätysinnokkuus lienee henkilökohtainen valinta. Miehesi ei määrää sinua, etkä sinä määrää miestäsi.

Miten miehen kierrättämättömyys vähentää omasta vastuullisuudestasi saamaasi tyydytystä? Eihän hän lajiteltuja jätteitäsi sotke, kun kerran jättää ne rauhaan.

Vierailija
5/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinä et löhtökohtaisesti ole oikeutettu vaatimaan tuollaista. Minä kierrätän mutta en kivitä niitä jotka eivät. Sä lajittelet hän ei elämä jatkuu.

Vierailija
6/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi puolisolta kierrätystä vaatiakaan. Enkä käytännössä ole niin tehnyt kun hän laittaa roskat kuitenkin minne haluaa. Ärsytys on enemmänkin oma asiani kun moinen harmittaa. Se on ihan kuin toinen tekisi tyhjäksi koko ajan sitä mitä itse koittaa tehdä.

AP

Vierailija
7/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuuden sietäminen parisuhteessa on vaikea taiteenlaji.

Vierailija
8/9 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä urpo

Vierailija
9/9 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Sika