Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas näitä "tapauksia". Miksi minun pitäisi herätä (tällä kertaa) puoli kuudelta aamulla vain siksi että työhaastattelija voisi soittaa Skype-puhelun virka-aikana?

Vierailija
14.08.2019 |

Kyse on vieläpä Suomessa sijaitsevasta työpaikasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tämän tyttelin pitää herätä aikaisin, että ehtii käydä suihkussa, kuivata tukkansa ja laatia kampauksen sekä meikata naamansa, jotta tekisi mahdollisimman edustavan vaikutuksen.

Ap on mies ja haastattelija nainen. Oletan ettei hän halua näyttäytyä ihan törkeän näköisenä edes camissa.

Vierailija
22/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tämän tyttelin pitää herätä aikaisin, että ehtii käydä suihkussa, kuivata tukkansa ja laatia kampauksen sekä meikata naamansa, jotta tekisi mahdollisimman edustavan vaikutuksen.

Ap on mies /quote]

Ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tuo kellonaika onkin laittautumisen taia noin aikainen, miten tämä ihminen pääsee töihinkään joka aamu, jos laittautuminen vie kaksi ja puoli tuntia ja puoli kuudelta herääminen on mahdotonta? 

Vierailija
24/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinun pitää herätä yhden ainoan kerran puoli kuudelta? Monet joutuvat heräämään tuohon aikaan päivittäin, ja tekevät vielä täyden työpäivän.a¨

Itse herään kuudelta että olen puoli ysiltä töissä ja olen takaisin kotona joskus puoli kahdeksan maissa illalla. Mielestäni ihan ok, ei tullut mieleenkään valittaa että olisi liian aikaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä