Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas näitä "tapauksia". Miksi minun pitäisi herätä (tällä kertaa) puoli kuudelta aamulla vain siksi että työhaastattelija voisi soittaa Skype-puhelun virka-aikana?

Vierailija
14.08.2019 |

Kyse on vieläpä Suomessa sijaitsevasta työpaikasta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä tuolla asenteella olet liikkeella ammuheräämisiesi kanssa, niin sinun työurasi ei kyllä tule kovin pitkään kestämään. Aivovamma.

Vierailija
2/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moneltako hän oikein meinasi soittaa sinulle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi nro 1, jota et läpäissyt.

Vierailija
4/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään virka-aika ala 5.30

Vierailija
5/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän puoli kuusi ole vielä mikään virka-aika.

Vierailija
6/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin aikaisin? Virka-aika alkaa vasta kasilta.

Vierailija
7/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat sen työn heräät haastatteluun, mikäli et, mitä se sinua liikuttaa.

Vierailija
8/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hakiko ap virkaa? Tarina ei kerro, työaikoja on monia.

Vierailija
9/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään virka-aika ala 5.30

Olisikohan, että haastattelija työskentelee ulkomailla, josta soittaisi skypepuhelun virka-aikana😉

Vierailija
10/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla meiningillä saat jatkaa nukkumista !

Vierailija
11/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duuni alkaa aina kuudelta ja matkaa työpaikalle on 50 kilsaa. Eli 4 aamulla herään. Jos unirytmiä ei osaa muuttaa ja sopeutua työarkeen, niin kannattaa sitten tosiaan pysyä luuserina koko loppuelämä.

Vierailija
12/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se työnantaja joustaisi sun takia, ja tekisi itse töitä mahdollisesti oman työaikansa ulkopuolella, jotta aika olisi sinulle paras mahdollinen? Jos haluat töitä, tanssit työnantajan pillin mukaan.

Vierailija
13/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syynsä sille, miksi muut työllistyvät mutta ap ei. Aika selvät älyllisiin kykyihin liittyvät syyt.

Vierailija
14/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeisesti ap on jossain palmun alla, joten aikaero Suomeen. Eikä ole edes kiinnostusta Suomessa sijatsevaan työpaikkaan. Herää nyt kunnialla yhtenä aamuna puoli kuudelta, niin ei rahahanat katkea. Sitten jatkat taas köllöttelyä auringossa.

Vierailija
15/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se työnantaja joustaisi sun takia, ja tekisi itse töitä mahdollisesti oman työaikansa ulkopuolella, jotta aika olisi sinulle paras mahdollinen? Jos haluat töitä, tanssit työnantajan pillin mukaan.

Miksi ap:n pitäisi joustaa että työhaastattelija voisi soittaa hänelle sopivaan aikaan?

Vierailija
16/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että saisit töitä. Ei Suomella ole varaa kaltaisiisi töiden välttelijöihin. Sitä paitsi itsepä olet paikkaa hakenut. Jos olet hakenut töitä vain pakosta, ettei työttömyystuki lakkaa, niin toinenkin vaihtoehro on. Lopeta työnhakusi ja saamasi tuki. Hae töitä sieltä, missä olet ja maksa oma elämäsi itse.

Vierailija
17/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että saisit töitä. Ei Suomella ole varaa kaltaisiisi töiden välttelijöihin. Sitä paitsi itsepä olet paikkaa hakenut. Jos olet hakenut töitä vain pakosta, ettei työttömyystuki lakkaa, niin toinenkin vaihtoehro on. Lopeta työnhakusi ja saamasi tuki. Hae töitä sieltä, missä olet ja maksa oma elämäsi itse.

Minulla on jo työpaikka enkä nosta yhteiskunnan tukia.

Vierailija
18/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun duuni alkaa aina kuudelta ja matkaa työpaikalle on 50 kilsaa. Eli 4 aamulla herään. Jos unirytmiä ei osaa muuttaa ja sopeutua työarkeen, niin kannattaa sitten tosiaan pysyä luuserina koko loppuelämä.

Otan osaa.

Vierailija
19/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tolla meiningillä saat jatkaa nukkumista !

Jos mulle soittais joku firmasta skypepuhelun, niin se kertoo jo siitä firmasta ihan tarpeeksi.

Vierailija
20/24 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämän tyttelin pitää herätä aikaisin, että ehtii käydä suihkussa, kuivata tukkansa ja laatia kampauksen sekä meikata naamansa, jotta tekisi mahdollisimman edustavan vaikutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän