Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan kauniilla naisilla/komeilla miehillä yleensä kotonakin todella hienoa ja puhdasta

Vierailija
14.08.2019 |

Pitävätkö hygienistakin keskimääräistä parempaa huolta?

Tarkoitan taviksia, en julkkiksia/influencereita joille kotikin on osa työtä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ei! XD

Vierailija
2/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on ja joillain ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän narsistinen, sen paremmassa kunnossa koti

Vierailija
4/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kavereistani on tosi kaunista ja kodit myös. Molemmat seuraavat sisustuslehtiä ja kodit ovat tosi huolella sisustettu ja suunniteltu. Meikit ja vaatteet ovat myös viimisen päälle. 

Vierailija
5/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan joo, tavallaan. Ne mun naispuoliset ystävät, jotka on hyvin tyylikkäitä ja viimeisteltyjä asuu myös siistissä ja sisustetussa kodissa.

Miesten kohdalla tää ei mun kokemuksen mukaan pidä ihan paikkaansa.

Itse olen vähän huolettoman homssuinen. Ja samalta kotikin näyttää. Tuntuisi ihan hullulta laittaa vaatteisiin ja meikkeihin paljon rahaa, tai edes vähän vähemmän. Saati sitten että ostaisin jotain sisustusesineitä tai uuden sohvan viiden vuoden välein. Eli se asenne omaan ulkonäköön ja kotini ulkonäköön menee käsi kädessä.

Hygienia on eri asia, olen vähän hygieniafriikki itse asiassa.

Vierailija
6/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä minun kokemuksellani on näin. Siis huoliteltu ja siisti nainen = huoliteltu ja puhdas koti.

Sitten on näitä muka näyttävän näköisiä meikkiporsaita, joilla kämppäkin on epäsiisti. Oman naaman puunaamiselta ei ennätä imuriin, moppiin ja vessaharjaan tarttua.

M29

Vierailija
7/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä mitä ihmisten päässä liikkuu.

Vierailija
8/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun superhuolitellalla työkaverilla ihan järkyttävän näköinen meikkilauku. Likaiset sienet siellä pyörii rikkouttuneitten meikkirasioiden joukossa. Ei kai sitten ole aikaa putsata meikkilaukkua, kun meikintekoon menee niin paljon aikaa.

Vierailija
9/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treenatulla ja huolitellulla kaverilla on kaaos kämpössään kun hänellä on niin paljon tavaraa, muuten siistiä.

Vierailija
10/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä on. Nainen joka on tarkka ulkonäöstään ja pitää itsestään huolta, pitää yleensä myös huolta kodista ja hänelle kauneus on siinäkin tärkeää.

Vierailija
11/30 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on.

Vierailija
12/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun treenatulla ja huolitellulla kaverilla on kaaos kämpössään kun hänellä on niin paljon tavaraa, muuten siistiä.

Onko rikas?

Vierailija
13/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Mulla on tosi kaunis ystävä joka pukeutuu aina merkkivaatteisiin, meikit hiukset tiptop. Kotona repsottaa listat ja ihme roinaa nurkissa. Sormet syyhyää aina järjestellä hänen luonaan, mutta jos hänestä on kodikasta...

Vierailija
14/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon myös tulotasosta. Veljeni on rahoitusalalla ja kasvojen+pituuden puolesta käytännössä miesmalli, ja sillä on ihan kunnon jugend kämppä keskustassa antiikkeineen ja persialaisine mattoineen.

Sitten tunnen kavereiden miehiä, serkkuja jotka asuu omillaan jne. ja niillä on perus kaoottiset kämpät joihin ei ole panostettu juuri yhtään, vaikka ovatkin mukiinmeneviä fyysisesti. Ovat perusduunareita.

Vierailija
15/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
16/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu rahatilanteestakin kuten yllä sanottu. Siistiin minimalismiin pystyy kuka tahansa mutta "hieno" kämppä maksaa mansikoita ja siihen tarvitaan rahaa jostakin tuntuvasti.

Vierailija
17/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu aika paljon myös tulotasosta. Veljeni on rahoitusalalla ja kasvojen+pituuden puolesta käytännössä miesmalli, ja sillä on ihan kunnon jugend kämppä keskustassa antiikkeineen ja persialaisine mattoineen.

Sitten tunnen kavereiden miehiä, serkkuja jotka asuu omillaan jne. ja niillä on perus kaoottiset kämpät joihin ei ole panostettu juuri yhtään, vaikka ovatkin mukiinmeneviä fyysisesti. Ovat perusduunareita.

Tuo nyt ei tähän varsinaisesti liity, sillä nykyään saa todella edullisesti siistit vaatteet, siistin sisustuksen ja huolehdittua hygieniastaan.

Vierailija
18/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vuokralaiseksi kiinteistövälittäjänaisen, joka oli hienosti pukeutunut ja kultakorujakin roikkui joka paikassa.  Oli vuokralla 2 vuotta. Irtisanoin hänet, koska otin asunnon omaan käyttöön. 

Noh. Tämä hienopieru ei ollut siivonnut asuntoa ilmeisesti kertaakaan koko kahden vuoden aikana. Kulki kengät jalassa sisällä ja koiralle jätti takapihanoven auki päiväksi (myös sateella), että koira tulemaan ja menemään edes takaisin. Huoneiston seinät oli kiinnitetty täytee massiivisia antiikkihyllykköjä, peilejä, yms., joten reiät seinissä oli ihan omaa luokkaansa (läpimitaltaan noin senttisiä).

Ison eteisen lattiaa pestessäni, tuli pesuvesi mustaksi kun olin yhden neliön pessyt. Keittiön seinät oli täynnä valkoisia pilkkuja. Roiskunutta kermaa. Asunnosta lattioilta ja seinistä löytyi noin 100 käytettyä purkkaa. Keittiön parketti läpimätä vesipisteen kohdalta. 

Eipä voinut arvata tämän "kiinteistökuningattaren" omaa asumistyyliä. Tyhmänä vielä 2 kk ennen muuttoaan rouva soitteli ja kyseli, voiko jättää maksamatta 2 kk vuokrat, että kun minun pitäisi palauttaa kuitenkin ne takuurahat. Typeränä sovin että käy, näkemättä asuntoa. Koitti laskuttaa asentamistaa ylimääräisistä tv-piuhoista. En suostunut, joten hän repi ne irti. 

Asunto jouduttiin suurelta osin remontoimaan. Asunto on jälleen vuokralla. Voinette kuvitella, kuinka tarkkaan käyn läpi sen, mitä asunnossa sopii tehdä ja mitä ei. Ja todella tarkkaan seulon kuka voi muuttaa. Elämää opettelevat nuorisokimppaporukat saavat vaan haaveilla asunnostani.

Vierailija
19/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei tähän varsinaisesti liity, sillä nykyään saa todella edullisesti siistit vaatteet, siistin sisustuksen ja huolehdittua hygieniastaan.

Totta kai saa. Kyllä minullakin on pienituloisena siivoojanaisena siistit vaatteet, perussiistit huonekalut Ikeasta ja käyn suihkussa päivittäin.

Hienoa asuntoa en kyllä omilla resursseillani saa aikaan, ja otsikossahan kysyttiin sitä.

Vierailija
20/30 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi