Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tinder-pokani ulosotossa? Ai että miksikö epäilen

Vierailija
14.08.2019 |

no kävin sen luona eilen kahvilla. Nainen on 27v eikä sillä ole kotonaan kirjahyllyä, tv:tä, sänkyä(patja lattialla), kunnon lepotuolia saatikka nyt edes kunnon kahvinkeitintä. Onko han ulosottomies vienyt naiselta kaiken?
Naisella ei ole myöskään omaa autoa. Kulkee kuulemma pyörällä töissä kesäajan. Ymmärrän tuollaisen toiminnan vielä opiskelijalta mutta työssäkäyvältä varsin epäilyttävää.
Uskallanko jatkaa naiseen tutustumista, vai onkohan nainen kiinnostunut minusta vain tavaroiden ja muun taloudellisen hyvän toivossa? Mitä mieltä täällä ollaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kahvinkeitin jos ei itse juo kahvia? En minä osta turhia tavaroita vain vieraita varten.

Vierailija
22/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sängyn puuttuminen on vähän outoa, mutta että pyörällä töissä käyminen ja se ettei ole autoa on merkki muka ulosotosta. Toivottavasti nainen tajuaa jättää sinut.

Itse ostin ensimmäisen autoni 19-vuotiaana. Ei tulisi mieleenkään kulkea töissä pyörällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole kirjahyllyä, kirjat lojuu siis kasoissa pöydillä ja lattioilla ja sängyn alla.

Sänky on, oikein hyvä sänky onkin koska haluan nukkua niin hyvin kuin mahdollista.

TV:tä ei ole, koska se on ruma enkä tekisi sillä mitään ts. sieltä ei tule mitään kiinnostavaa.

Tai itseasiassa on sukulaiselta saatu TV ja kotiteatteri varastossa, mutta en ole tuonut niitä koskaan sisälle asuntoon, koska en tekisi niillä mitään ja ne ovat rumia.

Kahvinkeitin on, koska mummoni osti sen minulle. Itse en juo kahvia, joten se kahvinkeitin on aina kaapissa piilossa eikä muut sitä näe.

Mukavat sohvat on myös, nykyään, koska löysin vihdoin minua miellyttävät sohvat.

Oli ensin vuosia, ettei ollut kunnon sohvia koska en vaan löytänyt mistään mitään kivaa ja rumasta en maksa.

Autoa mulla ei ole, koska tarvisin sitä niin harvoin ettei ole taloudellisesti järkevää pitää omaa autoa.

Sanoisin, ettei tuo nainen kuulosta mitenkään oudolta, vaan ei vain jostain syystä ole kokenut tarpeelliseksi hommata noita asioita tai löytänyt mieleistään.

N26

Vierailija
24/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla kahvinkeitin jos ei itse juo kahvia? En minä osta turhia tavaroita vain vieraita varten.

Kartan tuollaisia ihmisiä.

Vierailija
25/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyn puuttuminen on vähän outoa, mutta että pyörällä töissä käyminen ja se ettei ole autoa on merkki muka ulosotosta. Toivottavasti nainen tajuaa jättää sinut.

Itse ostin ensimmäisen autoni 19-vuotiaana. Ei tulisi mieleenkään kulkea töissä pyörällä.

Taidat olla lihava maalaisjuntti. Hoikat, akateemiset kaupunkilaiset ei halua autoa.

Vierailija
26/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole kirjahyllyä, kirjat lojuu siis kasoissa pöydillä ja lattioilla ja sängyn alla.

Sänky on, oikein hyvä sänky onkin koska haluan nukkua niin hyvin kuin mahdollista.

TV:tä ei ole, koska se on ruma enkä tekisi sillä mitään ts. sieltä ei tule mitään kiinnostavaa.

Tai itseasiassa on sukulaiselta saatu TV ja kotiteatteri varastossa, mutta en ole tuonut niitä koskaan sisälle asuntoon, koska en tekisi niillä mitään ja ne ovat rumia.

Kahvinkeitin on, koska mummoni osti sen minulle. Itse en juo kahvia, joten se kahvinkeitin on aina kaapissa piilossa eikä muut sitä näe.

Mukavat sohvat on myös, nykyään, koska löysin vihdoin minua miellyttävät sohvat.

Oli ensin vuosia, ettei ollut kunnon sohvia koska en vaan löytänyt mistään mitään kivaa ja rumasta en maksa.

Autoa mulla ei ole, koska tarvisin sitä niin harvoin ettei ole taloudellisesti järkevää pitää omaa autoa.

Sanoisin, ettei tuo nainen kuulosta mitenkään oudolta, vaan ei vain jostain syystä ole kokenut tarpeelliseksi hommata noita asioita tai löytänyt mieleistään.

N26

Ystävällinen vinkki. Kannattaa antaa turhat romut eteenpäin tai kysäistä paikallista kierrätyskeskusta/fida tms. tahoa hakemaan romut pois. Haku ei tietääkseni maksa mitään :)

Vierailija
27/27 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes joskus käy kavereita tai sukua kylässä on kahvinkeitin ihan kätevä. Eikä ne halpamallit, joilla satunnaiset kahvit keittää maksa edes 20€.

Itselläni on mokkamasteri (saatu käytettynä) ja espressopannu ("mutteripannu"), vaikka kahvia en juo yksin ja seurassakin vain muutaman kerran vuodessa. Mukavampi tarjota kunnolliset kahvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä