Ruoan tilaaminen kotiovelle netistä...
Tuntuu jotenkin laiskalta ja flegmaattiselta touhulta. Tuosta ei hyvä seuraa.
Kommentit (24)
Seksipimatsu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mitä pahaa siitä siis voi seurata? Joudummeko kadotukseen? Eivätkö tunkkaiset ajatuksesi saaneet tuulta alleen toisessa ketjussa vai miksi aloitit uuden?
Kaiken voi tehdä itse elämässä, siis ihan kaiken, jos siitä jonkun tyydytyksen ja täyttymyksen tunteen saa.
Tämä on ensimmäinen avaukseni aiheesta. Minä vain halveksin laiskureita, jotka kiertävät joka ikisen fyysisen tekemisen ja siivoamisen syyn ja vaikka mitä muuta. Te ette ole mitään. Eikä teistä koskaan tulekaan mitään. Asutte siellä kuutiossanne ja räpläätte itseänne. Pthui! Pthui! Pthui! Pthui!
Sillä aikaa kun sinä lykit ostoskärryjä kaupassa, niin minä käyn juoksemassa 20 km lenkin. Kyllä se ruuan tilaaminen kotiin on juuri aktiivisten ihmisten hommaa, joita ei kiinnosta käyttää aikaa, jossain maitohyllyllä :).
Laskin hinnat kuukauden ostoksillemme liidistä (toteutunut) ja alepan kauppakassista. Alepa oli n. 50% kalliimpi. Lisäksi tulisi toimituskulut ja osa halpismerkeistä olisi syömäkelvotonta.
Mutta kukin heittäköön rahansa mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Laskin hinnat kuukauden ostoksillemme liidistä (toteutunut) ja alepan kauppakassista. Alepa oli n. 50% kalliimpi. Lisäksi tulisi toimituskulut ja osa halpismerkeistä olisi syömäkelvotonta.
Mutta kukin heittäköön rahansa mihin haluaa.
En käynyt Lidlissä aiemmminkaan vaan Citymarketissa. En kuitenkaan nauti marketeissa asioimisesta. Kauppahallissa ja torilla tykkään käydä, mutta niihin tulee lähdettyä aika harvoin, koska en asu keskustassa. Joskus aikoinaan kävin Stockan herkussa, mutta siitä on tullut ihan ääsmarket. Tilaan siis päivittäistavarat netistä. Olet oikeassa, että kukin heittäköön rahansa mihin haluaa. Mun kuolinpaidassani ei ole taskuja, joten ei haittaa kuljetuskustannukset.
Minä mieluummin ulkoilen ja urheilen ulkona kuin käyn kaupassa ja siivoan sisälllä. Käytän sen ajan vain mieluisampaan aktiviteettiin.