Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten pukeutumisesta

Vierailija
14.08.2019 |

Varsinkin uusperheessä, jossa myös miehen lapsia. Siis ei tämä nyt iso ongelma ole, mutta meidän perheessä on tapana, kun jonnekin lähdetään, pukeutua siistimmin. Ei mitään överiä, mut kuitenkaan ei verkkareissa minnekään mennä. Miehelläni on lapsia, joiden elämässä taas ei tällaista pukeutumisasiaa ole olemassakaan. Kaikkialle mennään juuri niissä vaatteissa mitä päällä sattuu olemaan, ja olivat puhtaita tai eivät. Aluksi osallistuin tähän pukemiseen, ehdotin vähän siistimpiä vaihtoehtoja kun jonnekin lähdimme. Se oli kuitenkin niin vaivalloista että lopetin. Kun laitoin tytöille hiukset kivasti (kuten myös minun lapsilla on), heti kotiin tullessa repivät irti, josseivät jo reissussa jne. Nykyään olen antanut olla, lapsetkin niin isoja, ettei tunnu reilulta kajota heidän olemukseensa, kun eivät kuitenkaan minun lapsiani ole. Miestä ei kiinnosta, vaikka itse kyllä pukeutuu siististi. Kun joskus harvoin menemme yhdessä jonnekin, perheessämme on nykyään se osa joka on pukeutunut kauniisti ja se osa jolla on päällään ihan mitä sattuu, eikä vahingossakaan mitään siistiä ja kivaa. Mitä sinä tekisit tässä tilanteessa, antaisitko olla vaan vai jaksaisitko puuttua? Minä en oikein tiedä kumpi on huonompi juttu, se että puutun isojen lasten pukeutumiseen vai se, että kulkevat niissä verkkareissaan arjet, juhlat, ihan eri porukkana kuin muu perhe. Ei se heitä itseään kyllä näytä haittaavan. Pieni ongelma, mutta vaivaa minua kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiden omien lastenkin kanssa teinivaihe muuttaa kuitenkin kaiken.

Perheessämme on teini.  Ei hänen arvomaailmansa tai kykynsä huolehtia itsestään ole muuttunut. 

Teinin kuuluu saada itse päättää pukeutumisensa. Muuten kasvu vääristyy.

Vierailija
22/23 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheessämme on teini.  Ei hänen arvomaailmansa tai kykynsä huolehtia itsestään ole muuttunut. 

Tietenkin. Hän on itse hyvin kiinnostunut pukeutumisesta ja omasta tyylistä.  Itsestään huolen pitämisestä ylipäätään.  Teini-ikä ei ole aiheuttanut tämän asian poistumista. Tyylinsä toki itse valitsee. Joka ei onneksi näytä olevan pieruverkkari-tyyli. Ei kyllä hänen ystäväpiirissäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Hän on itse hyvin kiinnostunut pukeutumisesta ja omasta tyylistä.  Itsestään huolen pitämisestä ylipäätään.  Teini-ikä ei ole aiheuttanut tämän asian poistumista. Tyylinsä toki itse valitsee. Joka ei onneksi näytä olevan pieruverkkari-tyyli. Ei kyllä hänen ystäväpiirissäänkään.

Mihin ihmeeseen tää liittyy?? Kommentoin että teinin kanssa ap ei kuitenkaan voi enää jatkaa oman makunsa mukaan pukemista ja sinä alat paasata. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän