VIIMEIN naiselle ahdistelusyyte
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/493ee582-f404-4352-bbe7-f8f3b0…
Voiko muilla kuin naisilla siis olla jopa elämää MeToon jälkeisessä maailmassa??!!?? God still exists
Kommentit (37)
Olen nainen ja kyllä meni maku Katysta. Uskon miestä koska vetää mukaan Katyn kaverit ja koska ei ole rahan perässä. Katylla iso oppimisen paikka. Ja toivottavasti jos joku muu nainen harrastaa samanlaista vallankäyttöä, miettii vähän mitä tekee.
Mitä ikinä tapahtuikaan niin yleisestä asenteesta nyt vaan kertoo se että mies päätyy luupin alle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikinä tapahtuikaan niin yleisestä asenteesta nyt vaan kertoo se että mies päätyy luupin alle.
Nainen taas kirjoittaa someen MeToo -palopuheen + saa överit tykkäykset ja tekee mitä huvittaa
Katylla on ikiomat naisten oikeudet
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai näin... jos asiasta tulee oikeusjuttu, niin jokainen voi tykönään pohtia aiheutuiko tästä(kään) kymmenien miljoonien dollarien korvauksiin vertautuva pysyvä vamma kohteelle.
Niin tai näin mutta lue tuo 1/5 kommentti tuosta ylhäältä. Harvinaisen fiksu näkökanta aiheeseen joka aiheuttaa väittelyitä, mielipahaa ja vastaavaa.
Amerikassa on erinlainen oikeuskäytäntö kuin suomessa. Joskus jonkun artikkelin lueskellut sikäläisistä asianajajista. Tavallaan ihan teollista toimintaa kun ihmiset yrittävät etsiä jotain mitä vastaan voisi syytteen nostaa koska onnistuessaan korvaukset saattavat olla tähtitieteelliset.
Itse tähän aloituksessa olevaan aiheeseen sen verran että ymmärrän hyvin aloittajan tarkoituksen kun raflaavan otsikon tehnyt.
Jos mies on naisen kohteena niin tahtoo olla vähättelyä, ei suhtauduta vakavasti, katsotaan että mies on raukka jos häiriintyy naisten ahdistelusta.
Ketään ei saa ahdistella eikä kokemusta vähätellä.#meetoon myötä asiasta keskusteltu paljon, ja tästä syystä myös miehet nostaneet näitä asioita esille.
Väittäisin kuitenkin, että naisia ahdistellaan yhä huomattavasti enemmän kuin miehiä.Jos nyt ajattelen vaikka itseäni, niin ensimmäisen kerran näin on käynyt jo lapsena ja edelleen, keski-ikäisenä aikuisena sitä tapahtuu viikoittain.Lisäksi, uskottavuutta miesten kohdalla syö erilaiset tilanteet, joissa jos nainen kertoo seksuaalisesta häirinnästä, niin aina on paikalla vähintäänkin yksi, yleensä useampi mies, joka kommentoi asiaa toivomalla, että heitä häirittäisi seksuaalisesti, tai miten ovat tilanteessa, jossa nainen on heitä häirinnyt seksuaalisesti, mies on kertonut "ottanut tilaisuudesta vaarin"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kyllä #metoo on mennyt ihan liian pitkälle"
Tämän lauseen olen lukenut satoja kertoja esim. keskustelupalstoilla ja kuullut isäni suusta. Tähän minulla on vastalause: #metoo on mennyt sitten TARPEEKSI pitkälle, kun myös miehet voivat tuoda esille kokemansa häirinnän
Kyllä, juuri näin. Terveisin: erittäin vahvasti feministi
Ja feminismin ydinsanoma on tasa-arvon edistäminen.Tasa-arvon edistäminen kaikille.
joko miehet pääsee naisasialiitto unionin jäseniksi?
Mä en tiedä miksi, mutta jotkut naiset on niin helppoja tulkita. Kate Perry on ronski nainen. Se todennäköisesti kertoo härkejä vitsejä kavereiden kesken ja sillä on siviilissä huono lakkaus kynsissä. Hän ei pese hiuksiaan liian usein ja riidan yhteydessä on iso riski että hän lyö.
Kertokaa ihmeessä jos olen totaalisen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miksi, mutta jotkut naiset on niin helppoja tulkita. Kate Perry on ronski nainen. Se todennäköisesti kertoo härkejä vitsejä kavereiden kesken ja sillä on siviilissä huono lakkaus kynsissä. Hän ei pese hiuksiaan liian usein ja riidan yhteydessä on iso riski että hän lyö.
Kertokaa ihmeessä jos olen totaalisen väärässä.
Ai että Katy saa vilauttaa kun on hyvä jätkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän lauseen olen lukenut satoja kertoja esim. keskustelupalstoilla ja kuullut isäni suusta. Tähän minulla on vastalause: #metoo on mennyt sitten TARPEEKSI pitkälle, kun myös miehet voivat tuoda esille kokemansa häirinnän
Ja feminismin ydinsanoma on tasa-arvon edistäminen.Tasa-arvon edistäminen kaikille.
Joko miehet osaa olla häiriköimättä sekopäisesti siellä naisasialiitto unionin jäsenenä?
Katyhan on suudellut myös väkisin sitä 19-vuotiasta american idol kilpailuja joskus .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taitaisi olla tunkua vaikka pääsisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta tuossa on se, että se on viihdeuutisissa. Onhan ahdistelu kai joillekkin viihdettä.
Juttuja luokitellaan lähinnä aiheen mukaan. Kun julkkis murhaa/raiskaa/ahdistelee/tulee murhatuksi, raiskatuksi tai ahdistelluksi, juttu tuupataan iltapäiväroskissa viihdeosioon.
Aloittajalle tiedoksi, että elleivät miehet uskaltaneet aiemmin ilmoittaa poliisille ahdistelluksi tulemisestaan ja nyt uskaltavat, eikö metoo ole palvellut siis heitäkin, vai mistä ihmeestä on kyse?
Haloo, kenen pitäisi ilmoittaa rikoksesta, ellei uhrin? Ei näillä teoilla useinkaan todistajia ole. Uhriutujamies, ilmoita. Ei raiskatun naisen puolestakaan kukaan ilmoitusta tee, sen tekee uhri itse, koska teko on yleensä yksityinen, ilman todistajia. Ja koska todistajia ei ole, on vaikea näyttää teko toteen.
Naisiin kohdistuvia seksuaaliväkivaltarikoksia tapahtuu tuhat viikossa tässä maassa. On tapahtunut historian sivu. Vanhin tunnettu lakimmekin koskee tätä, eli mikään uusi ilmiö ei ole kyseessä, yrittivät punaniskaiset röhönatsit väittää ihan mitä muuta tahansa. He ovat osa ongelmaa, ei mikään ratkaisu, puoluetoimistossakin yksi istuu.
Vähän mittakaavaa miehille siitä, mitä me naiset olemme kestäneet vuosisadasta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taitaisi olla tunkua vaikka pääsisivätkin.
Kyllä sinne hännikäiset liittyisivät heti välittömästi ja se siitä työrauhasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä voitte varmaankin myöntää miehet että miesten kokemuksia vähättelee eniten muut miehet. Toki osalla miehistä on kyky elää mahtavissa kaksoisstandardeissa ilman että siitä herää mitään pohdintoja oman ajattelun mielekkyydestä. Tästä upein esimerkki on "puhtarih ra". Tai että ensin mies vähättelee hiki otsalla naisten kokemuksia ja sitten kiljaisee riemastuneena että haa, viimeinkin naistakin syytetään ja miksi meidän miesten kokemuksia vähätellään.
Osittain ehkä tottakin, mutta se ei auta kaltoin kohdeltuja miehiä, jos hallituksessa olevat miehet kilpailevat siitä, kuka onnistuu polkemaan tavismiesten oikeuksia eniten naisten hyväksi.
Eivät ole hallituksessa saaneet v***u edes vauvojen pippeleiden viiltelyä kriminalisoitua, vaikka valtaosalla kansanedustajista on itselläänkin sellainen.
Mutta feministi, joka syyttää "naisvihaajaksi" sitä, joka ottaa tällaisia ongelmia esille, on myös osa ongelmaa ihan kuten myös vallassa olevat miesten ja poikien kärsimyksestä vähät välittävätiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko miehet osaa olla häiriköimättä sekopäisesti siellä naisasialiitto unionin jäsenenä?
Ja sitten faktoja väitteellesi?
Unioni on Suomen näkyvin ja kuuluvin feministijärjestö, eikö todellakaan ole edes jäsenistöltään tasa-arvoinen.