Sokoksen totaalisen surkea verkkokauppa
Millaisia kokemuksia muilla on Sokoksen verkkokaupasta? Tein ensimmäisen tilaukseni 6. elokuuta ja nyt kyllä sanoisin että jää myös viimeiseksi. Sain ilmoituksen että paketti on haettavissa Sokokselta (jonne olin sen tilannut, eli tähän asti kaikki hyvin). Olin yllättänyt kun paketti oli niin pieni. Avattuani selvisi että paketissa oli yksi ainoa shampoopullo! Viisi muuta tuotetta, esim. juomalaseja, säilytyslaatikko, toinen shampoo, tulevat eri paketeissa. En näe mitään syytä tällaiselle järjettömälle toiminnalle. Älytöntä luonnonvarojen tuhlausta kuljetella montaa erillistä pakettia, ja lisäksi minulla on muutakin tekemistä kuin tuhlata aikaa hakemalla yksittäisiä tavaroita Sokokselta. Onko tämä yleinen toimintatapa heillä, vai oliko minulla huono tuuri?
Kommentit (10)
Kivijalat kunniaan kirjoitti:
Miksi et ostanut suoraan liikkeestä ilman nettiä?
Koska olin viettämässä lomaa paikkakunnalla jossa ei ole Sokosta.
Vierailija kirjoitti:
No kumminkin jouduit menemään sinne Sokokseen, että saa pakettisi.
Niiden nettikaupan sivutkin on niin kököt kuin olla voi. Siksi en ole koskaan mitään edes tilannut.
Voi etien että. Osa tuotteista oli varmaankin tulossa varastosta vähän kauempaa. EIköhän ne ilmoita tästä mahdollisuudesta siinä verkkokaupan viestissä, muistelen. Koeta toipua ennen seuraavaa elämän vastroinkäymistä, ettei ota sydämen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kumminkin jouduit menemään sinne Sokokseen, että saa pakettisi.
Niin jouduin ja se ei ole ongelma, koska asun lähellä Sokosta. En kuitenkaan mielelläni tuhlaa aikaa käymällä heidän asiakaspalvelussaan viisi kertaa hakemassa viittä erillistä pakettia, kun tuotteet voisi hyvin lähettää yhdellä kertaa. Säästäisi luontoa ja minun aikaani.
Vierailija kirjoitti:
Voi etien että. Osa tuotteista oli varmaankin tulossa varastosta vähän kauempaa. EIköhän ne ilmoita tästä mahdollisuudesta siinä verkkokaupan viestissä, muistelen. Koeta toipua ennen seuraavaa elämän vastroinkäymistä, ettei ota sydämen päälle.
Kaikkien tuotteiden kohdalla sanottiin että toimitusaika on 2-4 päivää. Oletin (tyhmästi, ymmärrän) että se oikeasti tarkoittaa 2-4 päivää.
Voi johtua myös verot veks -alesta, silloinhan olit tilauksesi tehnyt. Yleensä myös harrastavat alepäivinä sitä, että nostavat ilmaisen noudon rajaa. Henk.koht inhoan kaupoissa pyörimistä ja käyn mieluummin hakemassa sen valmiin paketin kuin lähtisin hikoilemaan muiden mammojen kanssa ja etsimään niitä haluamiani tuotteita.
Edesmennyt Anttila harrasti samaa, että saatoit kolmen tuotteen tilauksesta saada kolme erillistä pakettia. Mieluummin odottaisin hieman pidempään ja ottaisin kaikki kerralla. Harvemmin tulee Sokoksen verkkokaupasta tilattua kun ne sivut on niin paskat.
On ihan normisettiä sokokselta. Siksi en tykkää.
Tosi huonot nettisivut ja kuvat. Vähän myytäviä tavaroita. Pienet ja huonot kuvat tuotteista. En edes käy siellä enää. Ihme ettei tänä päivänä ole Ammattilaista joka uudistaisi kokonaan nettisivut. Eivät taida välittää kun on ns. asiakkaiden omistama🙄. Ihmettelen.