Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon vaimo!

Vierailija
13.08.2019 |

Ollaan +50 aviopari. Itselläni on ennen vaimoani ollut useita naisia, vaimollani 1-2 kokeilua. Ei siinä mitään. Mutta se, että hän ei vielä tänäpäivänäkään halua kokeilla seksin saralla yhtään mitään, vaikka saa kyllä järisyttäviä orgasmeja minulta. Sormettamalla, kielelläni ja se josta kovastikin pitää, niin motorisoidulla dildolla klitoriksen päältä. Ei todellakaan ole mitään esiteltyjä orgasmeja häneltä.

Mutta mutta. Mitään"hyvää" hän ei anna minulle. Ei koske kulliini, pari kertaa pitkän yhdessäolon jälkeen on rasvan kanssa "vatkannut" kulliani, tuntui sekin hyvälle. Ei ikinä ole ottanut suihin, vaikka mielelläni kerron, mikä tuntuu hyvälle, hygieniani on satavarmasti kunnossa jne. Ei yhtään mitään hänen puoleltaan. Makaa lahnana alla, kun penetroidun. Jos otan hänet takaapäin, niin odottaa vaan, koskahan tämäkin loppuu.

Suhteemme on muuten kunnossa, ei haluta erota, ei hyväksy, jos hakisin itselleni joskus nautintoa jostain muualta yms yms. Hitto että mä haluaisin edes joskus naisen kosketusta kulliini, mutta hän ei ota siitä edes kiinni, vaikka kuinka pyytäisin. Olen varmasti uskollisimpia miehiä, mitä maa päällään kantaa. Rakastan kyllä vaimoani, mutta hautaan astiko minun pitää mennä ilman naisen hellää hierontaa kulliani kohtaan tmv.

Onko jonkun mielestä pettäminen tällaisessa tilanteessa paha "rikos". En kyllä millään niin haluaisi tehdä. Toisaalta, mistä sellaisia naisia edes löytyisi, joiden kanssa saisin haluamaani melko viatonta nautintoa, koska erota en kuitenkaan tämän vuoksi halua. Onko oikeasti paljonkin naisia, jotka eivät halua kokeilla miehensä kanssa mitään seksin saralla, vaikka itse kyllä saavat mahtaviakin orgasmeja. Itse tekisin rakastamalleni ihmiselle normaaliuden rajoissa melkein mitä vain, jos tietäisin hänen tykkäävän siitä. Jos vaimoni ei sitten välitä minusta, niin miksi ei halua erotakaan, vaikka olen kysynyt. Ei ole taloudellisesti riippuvainen minusta, joten siitäkään se ei ole kiinni. En ole myöskään mitenkään luotaantyöntävän näköinen, ylipainoinen yms. kuten ei ole vaimonikaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi muuta, kuin ettei hän ymmärrä asian tärkeyttä sinulle. Mitäpä, jos näyttäisit kirjoittamasi tekstin hänelle, jos silmät vaikka avautuisivat. Saattaahan ihmisillä olla kasvatuksesta johtuvia lukkoja, kuten vaikka sukuelimien pitämistä jotenkin "likaisina" tai kiellettyinä. Kysy suoraan ja kerro, mitä haluaisit. Nuo toiveet eivät kuulosta lainkaan kohtuuttomilta, pikemminkin siltä että haluaisit tulla hyväksytyksi joka puolelta, kokonaisena miehenä.

Vierailija
2/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on kaikissa tapauksissa yhtä pahasta. 

Onko hän sanonut syytä, miksi ei mitään halua tehdä? Olettaako, että sulle riittää vaan kun pääset panemaan?

Et kerro kauanko olette olleet yhdessä, voihan olla että tuo kokemattomuus ja ikä ovat osa syynä. Jännittää. Tai sitten edelliset tapaukset olleet jotenkin huonoja ja olettaa/pelkää sun kanssa olevan samanlaista? 

Meillä naisilla nyt voi olla vähän hassuja mielentiloja ja oikkuja. 

Suihinoton karstamisen ymmärrän (toki kokeilun ei pitäisi olla pois keneltäkään), mutta ettei edes koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi muuta, kuin ettei hän ymmärrä asian tärkeyttä sinulle. Mitäpä, jos näyttäisit kirjoittamasi tekstin hänelle, jos silmät vaikka avautuisivat. Saattaahan ihmisillä olla kasvatuksesta johtuvia lukkoja, kuten vaikka sukuelimien pitämistä jotenkin "likaisina" tai kiellettyinä. Kysy suoraan ja kerro, mitä haluaisit. Nuo toiveet eivät kuulosta lainkaan kohtuuttomilta, pikemminkin siltä että haluaisit tulla hyväksytyksi joka puolelta, kokonaisena miehenä.

Hyvin pitkälti samaan tyyliin ajattelen. Mieleen tulee vielä, onko hänellä taustalla jotain vaikeita kokemuksia, joiden vuoksi kokee peniksen sellaisena, ettei halua sitä koskea? Nämä voivat olla sellaisia kokemuksia, joita ei ole pystynyt sinullekaan kertomaan. Seksuaaliterapia voisi auttaa ja muutenkin syventää suhdettanne seksin saralla. 

Vakuuttelusi siitä, että et ole vastenmielisen näköinen kertoo kaiken siitä, miten tärkeä asia on kyseessä. Pettäminen on kuitenkin huono ratkaisu, ellei vaimo sitten anna siihen suostumustaan, kun asiasta on keskusteltu. Jotenkin tuntuu, että taustalla täytyy olla jotain vakavampaa, jos peniksen koskeminen ei käy ja yhdynnässäkin vain odottaa, että toimitus olisi ohi.   

Vierailija
4/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä swingers bileisiin hankkimaan kokemuksia.

Vierailija
5/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta vaikuttaa. Hautaan asti kai sitä mennään. Vituttaa.

Vierailija
6/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetät vaimon ruskaa etsimään lappiin, jos se oppis siellä.

Vierailija
7/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan surullisen kuuloista. Luulen että monet naiset eivät ihan oikeasti tajua, kuinka tärkeää vastavuoroisuus seksissä on. Meidät on "totutettu" siihen, että mies on himokas sonni jolle kelpaa mikä tahansa reikä ja siihen jos lisätään naisen kasvatukselliset tms. estot niin ollaan valmiiksi ongelmissa. Naiset myös kokevat monesti oman ruumiinsa rumana vaikkei siihen olisi miehen mielestä mitään syytä. Itsekkin nuorempana pidin itseäni rumana ja läskinä, vaikka olin hoikka, isot rinnat ja naamalta kaunis ja miehiä pörräsi ympärillä kuin sieniä sateella. Olin silti älyttömän epävarma itsestäni ja seksin saralla melko estoinen, en halunnut näyttäytyä alasti yms. Nyt monen vuoden avioliiton ja mieheni vakuuttelujen ja kehumisten avulla olen alkanut arvostaa itseäni ja vartaloani ja pikkuhiljaa seksin sarallakin estot on hävinneet, minusta on tullut niin villi että miehenikin on ihmeissään. Ja olenkin nyt vanhempana huomannut että mitä enemmän mies nauttii sitä enemmän se myös minua kiihottaa. Joten tilanne on win-win molemmille 😉

Vierailija
8/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan surullisen kuuloista. Luulen että monet naiset eivät ihan oikeasti tajua, kuinka tärkeää vastavuoroisuus seksissä on. Meidät on "totutettu" siihen, että mies on himokas sonni jolle kelpaa mikä tahansa reikä ja siihen jos lisätään naisen kasvatukselliset tms. estot niin ollaan valmiiksi ongelmissa. Naiset myös kokevat monesti oman ruumiinsa rumana vaikkei siihen olisi miehen mielestä mitään syytä. Itsekkin nuorempana pidin itseäni rumana ja läskinä, vaikka olin hoikka, isot rinnat ja naamalta kaunis ja miehiä pörräsi ympärillä kuin sieniä sateella. Olin silti älyttömän epävarma itsestäni ja seksin saralla melko estoinen, en halunnut näyttäytyä alasti yms. Nyt monen vuoden avioliiton ja mieheni vakuuttelujen ja kehumisten avulla olen alkanut arvostaa itseäni ja vartaloani ja pikkuhiljaa seksin sarallakin estot on hävinneet, minusta on tullut niin villi että miehenikin on ihmeissään. Ja olenkin nyt vanhempana huomannut että mitä enemmän mies nauttii sitä enemmän se myös minua kiihottaa. Joten tilanne on win-win molemmille 😉

Kiitos hyvästä ja ymmärtävästä asenteesta. Vastaan sinulle ja vähän aikaisemmillekin kirjoittajille. Vaimoni ei häpeä alastomuuttaan, saunotaan yhdessä jne. On kaiken lisäksi hoikahko ja tietää varmasti, että hyväksyn hänet täydellisesti sellaisena kuin hän ruumiinrakenteeltaan on. Olemme olleet yhdessä 25 vuotta, meillä on 2 täysi-ikäistä lasta. Kuten aloituksessani sanoin, ei vaimoni mitenkään ole missään vaiheessa ns. pettynyt seksiin, hänellä oli tasan kaksi suhdetta aiemmin ennen tapaamistamme. Meillä menee vaimon mielestä erittäin hyvin, toki minunkin, mutta tuo minuun kohdistuva koskemattomuus on jotain käsittämätöntä, joka ei puheilla parane. Olen asiasta monta kertaa maininnut. Että silloin tällöin edes hieroisi kaluani kädellään ja antaisi minulle orgasmin tällä tavalla. Onkohan tehnyt aloitteen yhden kerran koko suhteemme aikana. Silloinkin kun minä olen saanut hänet suostumaan, niin ensimmäiseksi hän menee selälleen sänkyyn ja alkaa puhelemaan jostain aivan muista asioista, kuin että heittäytyisi meneillään olevaan hetkeen. Ainakin minun ymmärrykseni on täysin loppu tällaisessa tilanteessa.

Frigidi, on sekin käynyt mielessäni, mutta voiko sellainen ihminen saada niin voimakkaita orgasmeja ja jopa 3 kertaa peräkkäin, jos käytän klitoriskiihotinta tai kieltäni. Tunnen vaimoni kuitenkin niin hyvin, että tuollaisia orgasmien feikkauksia hän ei pysty tekemään, on aivan liian "siveellinen" siihen. Ap.

Vierailija
9/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tilanne tuohon ikään mennessä ole miksikään muuttunut, niin tuskinpa muuttuu jatkossakaan. Kait sitä perusseksillä hautaan asti pääsee.

Vierailija
10/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän seksin hakeminen muualta ei ole vaarallisia eikä keneltäkään pois. Sanot vaan vaimolle, että joku siihen tulee koskemaan ja päätös on hänen.

Vierailija
11/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkän seksin hakeminen muualta ei ole vaarallisia eikä keneltäkään pois. Sanot vaan vaimolle, että joku siihen tulee koskemaan ja päätös on hänen.

Varatun miehen toisena naisena olen oikeastaan samaa mieltä tästä. Ystävällänikin on jo paljon yhteisiä vuosia vaimonsa kanssa, ja heidän avioliittonsa ja perhe-elämänsä on muuten kunnossa, mutta vaimo ei ole koskaan ollut kovin kokeilunhaluinen sängyssä ja saa joka tapauksessa mieheltään sen, mitä itse tarvitsee. Vaihdevuosien myötä seksiä on yhä harvemmin, mikä on aika vaikea tilanne niin viriilille miehelle. Niinpä hän on päätynyt tähän ratkaisuun, joka toimii sekä hänen että minun kannaltani hyvin ja on toiminut jo muutaman vuoden ajan. Kosketusta hän saa minulta yllin kyllin ja joskus vähän liikaakin, sillä olen hulluna hänen kaluunsa ja koko kroppaansa. Vaimoksi en kuitenkaan halua. Ehkäpä sinunkin kannattaisi etsiä toinen nainen, joka ei muuta haluakaan kuin koskettaa.

Vierailija
12/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatun miehen toisena naisena olen oikeastaan samaa mieltä tästä. Ystävällänikin on jo paljon yhteisiä vuosia vaimonsa kanssa, ja heidän avioliittonsa ja perhe-elämänsä on muuten kunnossa, mutta vaimo ei ole koskaan ollut kovin kokeilunhaluinen sängyssä ja saa joka tapauksessa mieheltään sen, mitä itse tarvitsee. Vaihdevuosien myötä seksiä on yhä harvemmin, mikä on aika vaikea tilanne niin viriilille miehelle. Niinpä hän on päätynyt tähän ratkaisuun, joka toimii sekä hänen että minun kannaltani hyvin ja on toiminut jo muutaman vuoden ajan. Kosketusta hän saa minulta yllin kyllin ja joskus vähän liikaakin, sillä olen hulluna hänen kaluunsa ja koko kroppaansa. Vaimoksi en kuitenkaan halua. Ehkäpä sinunkin kannattaisi etsiä toinen nainen, joka ei muuta haluakaan kuin koskettaa.

Miten joku alentuu toiseksi naiseksi? Et kelpaa muuhun.

Ja jos seksinpuute on niin valtava ettå se ylittåä kaiken niin silloin pitää ensin erota entisestå ja vasta sitten ottaa uusi. Ja kyllåhån se viriili on yleensä se +50 nainen eikä mies.

Vierailija
13/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... ehkä tyhmä kysymys, mutta onko hän nimenomaan kieltänyt suihin kaluasi laittamasta vai eikö vaan itse halua sitä ottaa aktiivisena suuhunsa ja alkaa imutella? Jos tykkää olla lahnana, voisiko sama toimia suihinotossakin, eli ehkä suostuisi, jos pyrit naimaan sopivassa asennossa suuhunsa (tietysti varovaisuutta käyttäen, eikä liian syvälle ettei satu häntä se)? Jotkut vaan tykkää olla se jota pannaan, olipa reikä mikä vaan kolmesta yleisimmästä naimiseen käytetystä. Vai eikö se enää sitten kiihottaisi sua, jos joutuisit suuhunkin panemaan?

Muuten kehottaisin olemaan miehekkäämpi ja sanomaan mitä seuraavaksi tehdään, ehkä hän ei vain ole aloitekykyinen, mutta kun suoraan pyytäsisi vaikkapa "haluaisin että otat multa suihin nyt", voisiko kuitenkin suostua? Lähinnä siis tarkentelen, kun et ihan näin tarkkaan kertonut.

Mitä vieraissa käyntiin tulee, en suosittele, koska morkkishan siitä tulee ja ei se sitä seksiä kotona paranna yhtään. Päin vastoin kerran kunnon loppuun saakka viedyn suikkarin saatuasi kaipaat sitä vaan entistä enemmän ja kotiseksi tuntuu entistäkin ankeammalta.

Vierailija
14/15 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käyminen saattaa itse asiassa rauhoittaa kummasti, kun se kalvava tyytymättömyys katoaa. Silloin vaimon passiivisuuteenkin pystyy suhtautumaan suopeammin. Sitä paitsi tässähän on kyse yli viisikymppisistä, jotka eivät todennäköisesti halua panna kaikkea uusiksi vain parempien suikkareiden takia.

Vierailija
15/15 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos summataan tuo homm niin akkasi on ollut koko suhteen jn tuollainen, kylä se olisi minulla mennyt vaihtoon jo ennen ekoja kuukautisia jos ei opi mälliä nielemään koska sehän on naisen tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi