Hitto oon kännissä
Vielä pitäisi saada lisää silti. Täytyy lähtee ravitsemusliikkeeseen hakemaan lisäravintoa.
Kommentit (29)
Huppelissa. Tekis mieli vetää perseet mutta ei.
Juokaa poijjjaat putkeen monta viikkoa ja tulkaa vasta sitten tänne kehumaan .. Terveisin juoppo Arska.
Jännä että jollakulla yli kolmekymppisellä vielä tuokin toimii. Ite en oo ollut vuosiin kännissä koska ihan turha juoda. Ei vaikuta juuri ollenkaan, väsyttää vaan. En jaksa kiskoa kaksin käsin että vaikuttaisi. Plääh. Ja onhan sitä jo tullut aikoinaan juhlittua, enää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Itel samat. Join oluen ja lasin valkkaria ja olen ihan naamat.
Oot varmaan tosi lyhyt ja pieni ja ikää viistoista..? Eihän tosta tuu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että jollakulla yli kolmekymppisellä vielä tuokin toimii. Ite en oo ollut vuosiin kännissä koska ihan turha juoda. Ei vaikuta juuri ollenkaan, väsyttää vaan. En jaksa kiskoa kaksin käsin että vaikuttaisi. Plääh. Ja onhan sitä jo tullut aikoinaan juhlittua, enää ei kiinnosta.
Moni onkin vaihtanut ns. vihreälle linjalle.
Kännäys on jotenkin niin last season.
Kuka enää alkoholia käyttää? Muut aineet on parempia.
"Vielä pitäisi saada lisää silti. Täytyy lähtee ravitsemusliikkeeseen hakemaan lisäravintoa."
Siis eihän Suomessa tarjoilla päihtyneelle eli ts. jos oot ottanut yhden niin eivät periaatteessa sais enää myydä. Myös myymälöissä kytätään ootko ottanut. Muualla maailmassa tilanne on toinen, ketään ei kiinnosta jos pikkupieruissa käyt kaupassa ostamassa tai ravintolassa tilaat.
Hitto, en oo kännissä. Tuli ostettua liian vähän kaljaa eikä enää jaksa lähteä hakemaan lisää.
Onneks en oo Suomessa. Voin tilata kotiovelle niin ei tartte jaksaa kauppaan! Ja ruokakaupastakin sais kymppiin asti mitä tahansa, myös väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Onneks en oo Suomessa. Voin tilata kotiovelle niin ei tartte jaksaa kauppaan! Ja ruokakaupastakin sais kymppiin asti mitä tahansa, myös väkeviä.
Terveisistä sinne perähikiälle. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisistä sinne perähikiälle. 🤣🤣🤣🤣
No kiitti! Terveisiä sinne koti-Suomeen! On mulla silti teitä ikävä, nää on täällä ihan lussuja suomalaisiin verrattuna kaikin tavoin 🤣
Sulla on asiat hyvin minä makaan avuttomana kusirännissä enkä pääse ylös.
Saitte ylipuhuttua. Kai sitä pienet napandeerokset vois ottaa... On nää syysillat niin tylsiä ja ulkona kylmä. Ehkä katon jonkun leffan.
Mihin noi videot hävis? Ilmiantoiko joku ne?
Itel samat. Join oluen ja lasin valkkaria ja olen ihan naamat.