Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö ehkäisymenetelmänä lämpötilatarkkailua/hormoonitonta ehkäisyä?

Vierailija
13.08.2019 |

Heippa!
Etsin itselleni parasta ehkäisymenetelmää, nyt ollut kumi käytössä noin 7 vuotta. Sitä ennen rengas, sitä ennen pillereitä. Hormonaalisten kanssa tuli ongelmia, kaikki sivuoireet tuntuivat osuvan mulle eivätkä laantuneet.

Mua kiinnostaisi kokeilla kondomien lisäksi luomua, eli harrastaa "varmoina päivinä" (se on vain sanonta, mikään ei oo varmaa, ei edes kumi) seksiä ilman kortsua. Onko teillä kokemusta niistä lämpötilaa tarkkailevista laitteista, jotka kertoo onko riski tulla tänään raskaaksi. Onko pidemmän päälle ollut hyvä, vai näyttääkö laite omiaan, uskallatteko luottaa siihen?

Oon kyllä hölmönä ja himoissani joskus painanut miestäni myös ilman mitään ehkäisyä, on vaan sit lauennut mun vatsalle tms... kun se kumi ei aina innosta, yllättäen :D

Haluaisin kuulla oikeita kokemuksia tuosta luomuehkäisystä ja siitä, mikä laite on paras.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia pessaarista? Ainoa mitä siitä tiedän on se, että Sinkkuelämässä Carrie ei saanut pessaaria ulos ilman Samanthan apua..

Miltä pessaari tuntuu seksissä? Voisko miehetkin kertoa. Onko helppo asettaa paikalleen, onko helppo poistaa?

Vierailija
2/2 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pelaamaan "varmoilla päivillä" vain silloin, jos loppujen lopuksi ok jos vauva sattuu alulle lähtemään (siis varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä - vaikkei ne ehkäisyä olekaan).

Eikö sulle käynyt minipilleritkään? Yleensä yhdistelmäpilleri on se ongelmallinen (en muista onko ehkäisyrengas samanmoinen) Kapseli vastaa minipillereitä. Pillerit ovat myös muuttuneet vuosien saatossa.

Tuohon päivien laskemiseenhan tuli trendi Tukholmassa muutama vuosi sitten kaiken muun luomun ohella ja kyllä selvä nousu tapahtui sitten "vahinkoraskauksissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä