Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saan otsarypyt pois kainalosta?

Vierailija
13.08.2019 |

Käytin jokin aika sitten otsaryppyihin vanhaa kikkaa ja laitoin otsan ryppyisiin kohtiin teippiä. Se toimikin jonkin aikaa ihan hyvin, mutta huomasin, että ryppyt vain vaihtoivat paikkaa. Päätin kuitenkin jatkaa teippilinjalla ja ajattelin siirtää rypyn hiusrajan taakse, pois näkyvistä. Idea oli aluksi hyvä.

Tästä ongelmani sitten alkoivat. Aloin kaljuuntumaan (olen mies) ja kaikki hiusten sekaan piilottamani otsarypyt alkoivat pikkuhiljaa näkyä. Näky oli sen verran omituinen, että rypyt olisivat näyttäneet paremmalta jopa vanhalla paikallaan, eli keskellä otsaa. En kuitenkaan luovuttanut, vaan päätin siirtää niitä hiljalleen kohti takaraivoa ja sieltä edelleen selän puolelle. Vuoden teippailun tuloksena onnistuin siirtämään kaikki ryppyni kainaloon.

Ja nyt itse ongelmaan: Työllistyin myöhemmin kainalomalliksi eräseen arvostettuun kansainväliseen mallitoimistoon. Töitä riittikin hyvin, mutta vasen kainaloni on kuulemma ”valokuvattu puhki” ja haluaisivat kuvata oikeanpuoleista kainaloani. Looginen keino olisi tietysti siirtää rypyt pois kainalosta, mutta arvatkaapa onnistuuko! Olen kuukauden teipannut kainaloani, mutta rypyt eivät liiku senttiäkään. Ilmeisesti kainalo on jotenkin erityinen paikka. Mitä teen? Ilmoittaudun työttömäksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pää pois kainalosta

Vierailija
2/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Tampereen Acutaan. Sinne saa mennä vain pää kainalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaat sen akan/ukon hiiteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän