Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää lihominen, nyt 162cm ja 59kg, töissä on

Vierailija
13.08.2019 |

onneksi työasu ja siinä lisääntyneet kilot ei selvästi näy. Puolessa vuodessa on tullut pari kiloa lisää ja "kivasti" ne kertyy alavartaloon. Kaikki farkut kiristää tai ei mahdu päälle. Pohkeet on kuin maatalon emännän. Vanhemmatkin kyselee, olenko käynyt lenkillä. Käsivarret sentään vielä näyttää hoikilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä 2 senttiä lyhyempi ja painoa 91 kg tällä hetkellä.

Vierailija
2/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus tuntuu ihan miehen kirjoittamalta provolta.

Anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan häpeät, saat siitä vain kurjemman olon. Sitä paitsi olet normaalipainoinen, joten tuskin uusista kiloistasi on kauhean suurta terveyshaittaa, vaikka läskiä ja ylimääräistä olisivatkin. Jos syöt todella huonosti tai et liiku ollenkaan (muutokset elintavoissa lihomiseen ovat luultavasti johtaneet), niin kannattaa kokeilla vähän lempeämmin niitä tapoja muuttaa taas paremmiksi.

Minulla ihan sama tilanne siis, olen aivan saman kokoinen kuin sinä, mutta olen kyllästynyt häpeämään enkä jaksa koko ajan soimata itseäni huonoista elintavoista. Jätin alkoholin käytön jonkin aikaa sitten, että jotain parannusta olen saanut jo aikaankin. Toisaalta nyt on pizza uunissa :D Olen masentunut joten ryhdistäytyminen on hankalaa ja olen yrittänyt sitä juurikin häpeän avulla, "nyt s**tanan läski lössykkä lopetat syömisen ja lähdet lenkille!". Ei ole toiminut, pelkkää haittaa on ollut.

Vierailija
4/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap urheilee/liikkuu 3-5x/vko. Ei mitään kovin rankkaa liikuntaa. Täällä läskin alla on lihastakin, mutta mielestäni ne lihakset ja ylimääräinen rasva tekee yhdessätosi kookkaan näköiseksi. Syön myös liian raskasta ruokaa ja herkut maistuu :(

Vierailija
5/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm ja 82 kiloa. Revi siitä.

Vierailija
6/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mä oon 159 cm ja 56 kg ja mielestäni oikein hyvännäkönen! Miehiltä huomiota tulee myös kiitettävästi. Toki liikun paljon eli on lihasta, mut nyt taitaa olla harmaat lasit ap:lla päässä peiliin katsoessa...

Vierailija
7/7 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 16-vuotias, 160 cm ja 68 kiloa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän