Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päättää tyylikkäästi liian pitkälle mennyt työpaikkaflirtti?

Vierailija
13.08.2019 |

Ilman, että mies tuntee itsensä harhaan johdetuksi. Pelkään hänen olevan toiveikas etenemisestä ja jossain määrin ihastunut. Itse ainakin olen. Tilanne on kuitenkin se, että tästä ei tule mitään. En haluaisi menettää hyviä välejämme, mutta se lienee väistämätöntä.

Olen tehnyt virheen ja heittäytynyt tunteiden vietäväksi. Antanut ylittää rajat. Lomien aikana olen ensin ikävöinut ja viimein etäisyyden myötä tullut järkiini. Miten viilentää tilanne tyylikkäästi kun näemme jälleen? Melkein toivon, että hän tekisi sen puolestani.

Tunnistan, että työympäristö on yksi syy, miksi olemme "löytäneet toisemme" - sitä en voi muuttaa. Siksi asetelmaan on helppo luisua takaisin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon anuspano ilman liukkaria viilentää tunteet kuin tunteet.

Vierailija
2/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempia neuvoja?

Olemassa olevat esteet eivät ole mitään perheenrikkomista vaan periaatteessa ylitettäviä asioita. Siksi tämä onkin vaikeaa kun ei ole sellaisia näkyviä suuria syitä miksi ei olisi mahdollista antaa olla näin tai edetä jos oikealta tuntuu, mutta kun ei ole. Tunnen itseni vedättäjäksi. Miten perääntyä siististi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jatkossakin ystävällinen kuten tähänkin asti, ja tervehdit ja hymyilet kuten muillekin. Mutta vältät pitkiä katseita ja kahdenkeskistä aikaa, illanviettoja. Kyllä se viesti menee perille.

Vierailija
4/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä huomionkipeitä eukkoja. Ei jaksa

Vierailija
5/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo ei voisi jatkua? Oletko varattu vai mikä on syynä?

Vierailija
6/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit kerran pesää hänelle.

Vierailija
7/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa tutulta, mikä sun nimes eka kirjain on?

Vierailija
8/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkospesääkö?

Vierailija
9/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkospesääkö?

:D

Vierailija
10/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilautat kaverikorttia...

Vierailija
11/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemassa olevat esteet eivät ole mitään perheenrikkomista vaan periaatteessa ylitettäviä asioita. Siksi tämä onkin vaikeaa kun ei ole sellaisia näkyviä suuria syitä miksi ei olisi mahdollista antaa olla näin tai edetä jos oikealta tuntuu, mutta kun ei ole. Tunnen itseni vedättäjäksi. Miten perääntyä siististi?

Tuosta nyt ei taas ota selvää. Työpaikalla flirttailu on pääasiallisesti haitallista. Se puoliso pitäisi löytää muualta.

Vierailija
12/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies antanut oikeasti vihjettä olevansa kiinnostunut, vai onko tuo vain sinun päästäsi tullut? Monet miehet flirttailee ihan huvikseen.

Vierailija
13/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta nyt ei taas ota selvää. Työpaikalla flirttailu on pääasiallisesti haitallista. Se puoliso pitäisi löytää muualta.

Siis ihan oikeastiko menette työpaikalle parisuhdetta hakemaan? Haloo!!

Vierailija
14/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeastiko menette työpaikalle parisuhdetta hakemaan? Haloo!!

No ei sitä kukaan mene hakemaan. Ihmiset vain tuppaavat tutustumaan, ihastumaan ja jopa rakastumaan siellä, missä he toisiaan tapaavat. Työpaikalla vietetään paljon aikaa yhdessä ja usein kollegat ovat samanhenkisiä ihmisiä. Olisihan se kummallista, jos ei siellä moni suhde alkunsa saisi.

Vierailija
15/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoko on hyvä tapa päättää epäsopiva läheisyys työpaikalla ja kuolettaa omat ja ihastuneen(?) miehen tunteet?

Vierailija
16/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on kuulemma luotu flirttailemaan ja miettimään panemista kokoajan. Ei ole järkeä ja kykyä vastustaa, vaan vietit vie. Näin mulle on kerta toisensa jälkeen toitotettu, että kai se on uskottava. Ja ap ei tuolle sitten mitään voi, kai te jonkun komeron löydätte mihin voitte painua lisääntymään.

Vierailija
17/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin kuulla toimivan vastauksen tähän kysymykseen, koska olen melkein samanlaisessa tilanteessa...

Vierailija
18/18 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen raskaana"

"Olen hiv+"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi