Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet jäänyt parisuhteeseesi lasten kasvettua ja muutettua pois kotoa?

Vierailija
13.08.2019 |

Miksi et vaihda miestäsi nuorempaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies ja meillä on mukavaa. Ei nuorempi ole mikään tae paremmasta.

Vierailija
2/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo nuorempi:) Miksi vaihtaisin parhaimman ystäväni pois?? Odotamme kuin teinit sitä päivää kun kuopuskin muuttaa opiskelemaan n 2v kuluttua! Sitten voidaan tehdä kaikkea kivaa kaksistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta. Kivaa on ollut jo 50 vuotta yhdessä.

Vierailija
4/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nuorempaa, haluan pitää tämän miehen, jonka kanssa olen jakanut koko aikuiselämäni.

Vierailija
5/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vähän nuorempi. Täähän on ihan elämän parasta aikaa, kun voidaan vihdoinkin huomioida vaan toisemme.

Vierailija
6/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 9v nuorempi mies.

Vierailija
7/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin kymmenisen vuotta vanhempi mies, ja olemme olleet parisuhteessa vuosikymmeniä. Lapset olleet jo aikapäiviä sitten aikuisia ja muuttaneet kotoaan omilleen. 

Miksi pitäisi vaihtaa mies nuorempaan?  Rakastan miestäni ja hän minua.  Eikä tarvetta muutenkaan vaihtaa miestäni nuorempaan, ei edes seksin vuoksi, kuten moni kuvittelee, että nuorempi mies jaksaisi paremmin, ja heppi seisoisi tanassa, kun se minun mieheni kalu kyllä seisoo vieläkin, jos vaan itseäni huvittaa sekstailla.

Nautimme toistemme seurasta, ja on ihanaa olla kahdestaan ilman lapsia tässä kotona vapaa-ajallamme.

Vierailija
8/8 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme edelleen toisiamme ja mies on valmiiksi hieman minua nuorempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi