Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isac Elliot on 188 senttinen komistus

Vierailija
13.08.2019 |

Popparin rinnalla suomalaiset miehet ovat kitukasvuisia kääpiöitä. Miksi suomalaiset miehet eivät voi olla pitkiä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi 20 min!

Vierailija
22/30 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isacilla aina sama ilme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aina pitänyt hyvin omalaatuisen näköisenä. Komistuksesta en kyllä puhuisi.

Tämä. Vähän sellainen muunsukupuolinen.

Vierailija
24/30 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituushan on yhdentekevää, eikö olekkin? Vai onko pitkät ihmiset parempia?

Totta kai on. Naisten keskipituus on nykyään 174. Parasta on jos mies on naista pidempi, ainakin itse 176 senttisenä haaveilen itseäni pidemmästä miehestä mutta tätä on pirullisen vaikeaa löytää.

Missä universumissa elelet? Suomessa naisten keskipituus on 167 cm ja miesten 180 cm.

Vierailija
25/30 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudesta en tiedä, mutta naama on kyllä varsin neitimäinen, ei lainkaan miehekäs tai komea.

Millä laseilla oikein katsot? Kyllä minä huomaan miehekkäät ja jopa miehen kauniit pohjoismaiset piirteet, pituuden ja miehekkäät lihakset yms. Varmasti jossain maassa, jossa vaaleita pitkiä komistuksia on vähän, olisi ihan hulluna fanilaumat. Japani yms. ihan etunenässä. Mutta kyllä pohjoismaisetkin näkevät. Miehiäkös täällä taas vastailee ja peukuttelee?

Isac ja Robin laulamaan yhdessä duettoa, niin kaikille on jotakin ja porukka onnessaan.

Vierailija
26/30 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituushan on yhdentekevää, eikö olekkin? Vai onko pitkät ihmiset parempia?

Totta kai on. Naisten keskipituus on nykyään 174. Parasta on jos mies on naista pidempi, ainakin itse 176 senttisenä haaveilen itseäni pidemmästä miehestä mutta tätä on pirullisen vaikeaa löytää.

Missä universumissa elelet? Suomessa naisten keskipituus on 167 cm ja miesten 180 cm.

Kyllä ne 180-182 senttiset armeijassa erottuu. Keskipituus ei voi olla 180.

Vierailija
27/30 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä biisi 20 min!

Hyvä on. Mutta siihen kyllästyy melko nopeasti, ihme kyllä.

Vierailija
28/30 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisensä oloinen ja näköinen, ja tapainen. Vetoaa enemmän nuoriin tyttöihin.

Vierailija
29/30 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla tämä tyyppi tänään 8.7 aamu tv:ssä leuhkimassa, viisastelemassa ja vittuilemassa häntä vanhemmalle toimittajalle kuin euroopan omistaja, hörppi vettä joka lauseen välissä niin että kuola valui ja heräsi vahva epäilys onkohan vähän liikaa piristeitä tullut vedettyä vai onko vaan vajaaälyinen mulkku.

Ed Sheeran vertaus muuten oli aika hyvä, yhtään biisiä en tältäkään ole kuullut ja jos olen niin olen tietämättäni vaihtanut äkkiä kanavaa. Eihän mitään tyttömäistä vinkumista jaksa.

Vierailija
30/30 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ihan ikäisensä oloinen ja näköinen, ja tapainen. Vetoaa enemmän nuoriin tyttöihin.

EMPÄ OLISI NIIN VARMA!!!!!!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!?!?!!!!!?!!!!?!?!!!?!?!?!!!!!!!?!!111!1!1!1!!1!1!11!!1!!1!1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän