Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa, kun mies ei halua lapsia "juuri sinun kanssasi", mutta jonkun muun kanssa haluaa?

Vierailija
13.08.2019 |

Mikä saa yhtäkkiä mielen muuttumaan ja miten se uusi nainen olisi parempi äiti, kuin se edellinen? Luulenpa, että kyse on vain siitä, että miehelle tulee joku paniikki, että pakko saada kaikki heti nyt, ettei käy samalla tavalla, kuin sen exän kanssa...

Jos on exän kanssa seurustellut vaikka liki 10 vuotta ja uuden kanssa vaikka vuoden, niin miten tuossa lyhyessä ajassa se uusi olisi parempi äitiehdokas?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvitteli kai tietävänsä, että jos meidän geenit yhdistyvät, niin siitä ei voi tulla mitään hyvää. Ja kuitenkin molemmissa on hyviä ja huonoja ominaisuuksia eikä edeltä voi tietää, mitkä ominaisuudet periytyvät kulloinkin. Itserakas mies kuvitteli, että häneltä syntyvä lapsi voisi periä vain erinomaisia ominaisuuksia ja minulta vain ja ainoastaan huonoja. Täytyy myöntää, että nämä perustelut eivät ole millään tavalla perinnöllisyysopin mukaisia, vaan herran omahyväisiä mutu-päätelmiä. Saapa nähdä, kuinka erinomaisia jälkeläisiä syntyykään uuden naisen kanssa, etenkin kun hänen taustansa ei kaikin osin ole aivan salonkikelpoinen. No onhan se ulkonäkö tietysti upea - vielä.

Vierailija
22/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin miksi en mennyt naimisiin exäni kanssa vaikka asuimme yhdessä yli kymmenen vuotta, mutta avioiduin nykyisen miehen kanssa. Sen vain tiesi ettei toinen ole se oikea. 

Niin ja se toinen olisi halunnut? Mitä järkeä tuhlata toisen ja omasta elämästä yli 10 vuotta? Tätäkään en ymmärrä enkä varsinkaan miehiltä, kun se nainen ei vaan voi odottaa lasten hankinnan kanssa yhtä kauan, kuin mies...

Kyllä, toinen olisi halunnut. En minä mitään kiusannut, en vaan ollut koskaan aiemmin rakastunut niin en voinut aavistaakaan millaista se olisi oikean ihmisen kanssa. Kyllä minä olin aikonut elää tuon exän kanssa vaikka ajatus naimisiin menosta tuntukin jotenkin epämiellyttävältä. Luulin tuolloin, että en vain halua naimisiin. En kokenut tuhlaavani toisen aikaa eikä exäkään ole sitä mieltä jälkikäteen ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsos välkky, ehkä tämän viestintätaidot ja kemian laitoksen keitokset toimivat paremmin jo vuoden aikana?   

Vierailija
24/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kuin miksi en mennyt naimisiin exäni kanssa vaikka asuimme yhdessä yli kymmenen vuotta, mutta avioiduin nykyisen miehen kanssa. Sen vain tiesi ettei toinen ole se oikea. 

Niin ja se toinen olisi halunnut? Mitä järkeä tuhlata toisen ja omasta elämästä yli 10 vuotta? Tätäkään en ymmärrä enkä varsinkaan miehiltä, kun se nainen ei vaan voi odottaa lasten hankinnan kanssa yhtä kauan, kuin mies...

Minäkään en tällaista toisen kiusaamista ymmärrä... Hyvässä lykyssä vielä jaksetaan toistaa sitä mantraa, että "joskus sitten" ja siinä kyllä tuhlataan toisen elämää ihan huolella. Miksei vaan voi sanoa, että SINUN kanssasi en halua?

En luvannut että "joskus sitten". Luulin, etten halua kenenkään kanssa naimisiin. En tiennyt tuolloin että mieleni muuttuisi myöhemmin toisen ihmisen kohdalla. Olin täysin rehellinen kun sanoin, etten halua naimisiin. Sama kävi muuten nykyiselle miehelleni exänsä kanssa. Nainen on todela katkera siitä, kun mies avioitui minin kanssani, mutta sanoi hänelle ettei halua naimisiin lainkaan. 

Vierailija
25/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkaise ensin se oma problem domain si siellä yläkopassa ennenkuin menet lirkuttelemaan, ja häiriköimään korttelissa ja kauppakeskusksessa .. miesasiakkaan prässä.

Vierailija
26/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni piti tuota "joskus sitten" lähes 10v. ajan ja sitten minulle riitti. Ei tullut edes kihloja, saati sitten niitä lapsia. Aina hänellä oli joku kummallinen selitys, että miksi ei... Löysi sitten eromme jälkeen uuden naisen, jonka kanssa kyllä mentiin samantien kihloihin ja yhtäkkiä nainen olikin raskaana... Kyllä olin/olen katkera, koska en vaan käsitä ja exäni kyllä aina sanoi, että rakastaa minua eniten ja haluaa näitä asioita juuri minun kanssani, mutta "ei vielä". No, ehkä sitten oli oikea aika sen uuden kanssa, vaikka tuskin kolmekymppinen ihminen enää kovin muuttuu parissa vuodessa.

Vierailija
27/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ihmiset muuttuu, elämäntilanteet muuttuu...

Vierailija
28/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitäkin, kun sen exän kanssa on haluttu ja toteutettu kihlat, lapset ym., mutta uuden kanssa sitten ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan