Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö lähinnä ripsiväriä arkisin?

Vierailija
13.08.2019 |

Todella moni tuntuu laittavan arkimeikiksi ripsiväriä eikä juuri muuta, vaikka paljon huolitellumpi ilme tulisi siisteistä kulmakarvoista, ihon virheiden peittämisestä, aurinkopuuterista ja huulikiillosta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voide, luomiväri, rajaus, ripsiväri ja välillä myös huulipuna on mun arkimeikki

Vierailija
2/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei meikkaa kukaan. Ihon virheet näkyy kaikilla, mutta eivät haittaa työntekoa.

Olen ainoa nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa juuri koskaan. En edes muista, milloin viimeksi meikkasin. Ehkä huhtikuussa eräisiin bileisiin.

Vierailija
4/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää, ap.

Vierailija
5/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipuuteri, luomaväri ja ripisväri ovat minun arkimeikki. Olen kaunis ilman meikkiäkin, mutta koen oloni "siistimmäksi" kun pikkaisen ehostaudun.

Minulle ei ole väliä miten muut meikkaa. Kaikki tekee niin kuin itsestä tuntuu hyvälle.

Vierailija
6/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pelkkä ripsiväri. Lomilla ei sitäkään.

Vierailija
7/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain ripsiväriä, meikkivoide ei pysy siistinä vaan oikein korostaa huonoa ihoa.

Vierailija
8/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ripsiväriä ollenkaan. Arkimeikkini on kulmakynä, jolla vahvistan kevyesti omia kulmiani. Aina en tosin tee sitäkään.

Vierailija
9/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meillaan juu vain ripsivärillä. Olen kokeillut myös mainitsemiasi kulmaverejä, aurinkopuuteria ja huulikiiltoa, mutta ei niistä oikeasti tule huolitellumman näköiseksi, vaan väsähtäneen ja huulikiillosta juopon näköiseksi.

Tätä ei ehkä edes näe peilistä, mutta vertailepa itsestäsi otettuja valokuvia!

Vierailija
10/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koskaan. Anteeksi.

Vierailija
11/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän käyttämättä myös sen ripsivärin.

Vierailija
12/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Joskus laitan kulmat ja huulikiiltoa. Meikkaaminen vain jäi kun tuli 35v täyteen

Vierailija
13/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen firman respassa töissä, niin kyllä mä meikkaan joka päivä. Ja joo, ripsari kuuluu pakettiin.

Vierailija
14/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria laitan valtaosana päivistä, mutta ei ole ongelma jos joku aamu ei jaksa. Kulmiin lisään hieman väriä, ovat niin vaaleat. Muuta meikkiä ei arkena ikinä.

Vierailija
15/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ripsaria ja kulmien siistiminen jotenkin toisensa pois sulkeva asia? Ja miten ihmeessä ehdit kyylätä muiden naamat ja meikkaukset?

Käyn kestovärjäyttämässä ja siistimässä kulmat noin viiden viikon välein ammattilaisella ja lähinnä vähän ennen uutta värjäystä joudun hieman lisäämään kulmakynällä väriä, mutta siistinä ne pysyvät uuteen värjäykseen asti.

Arkimeikkinä olen laittanut siis hieman rajausta yläluomelle ja ripsaria. Nyt kun kasvot ovat saaneet hieman päivetystä, niin ne ovat ihan siistit kun laittaa aavistuksen meikkipuuteria, mutta aina en laita sitäkään. Teen asiakaspalvelua ja ulkonäköni on siisti.

Vierailija
16/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tummien silmänalusten ja punaisten nenänpielien meikkaaminen kohentaisi kenen tahansa ulkonäköä enemmän kuin ripsiväri. Ja jos ripsiä ei taivuta, ripsiväri näyttää vain urpolta. Ap

Vierailija
17/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ripsiväriä koskaan.

Vierailija
18/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi tummien silmänalusten ja punaisten nenänpielien meikkaaminen kohentaisi kenen tahansa ulkonäköä enemmän kuin ripsiväri. Ja jos ripsiä ei taivuta, ripsiväri näyttää vain urpolta. Ap

Samaa mieltä ja noin olen aina meikannutkin, silmämeikkiä en edes käytä. Pelkästään peitevoidetta.

Vierailija
19/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan yläluomeen ohuen rajauksen kajalilla. En pysty enää käyttämään ripsiväriä, koska se ärsyttää silmiä. Käyttäisin jos voisin.

Vierailija
20/34 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain, jos sulla on erittäin tummat silmänaliset ja punaiset nenänpielet JA jos viitsit sitten myös tehdä kunnolla varjostukset ja korostukset. Se, että laittaa pelkän meikkivoiteen ei tee kenestäkään paremman näköistä kuin ilman, se tekee naamasta vain tasaisen lautasen.

Normaali ihminen näyttää ilmekkäämmältä, ihmismäisemmältä ja vähemmän kuu-ukkomaiselta kun ei tasaväristä ihoaan meikkiviteella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi