Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin tällaisen naisen

Vierailija
12.08.2019 |

-Tykkää sienestää ja tietää villivihanneksista
-Tykkää puhua oudoista jutuista ja pohtia syvällisiä
-Pitää John Irvingin kirjoista
-Iältään 20-40v
-Viihtyy metsässä ja voisi viettää siellä helposti vaikka viikon
-Osaa innostua

Koska tämä on ollut jonkinlainen trendi, niin kerronpa viikko-ohjelmani. Tämä on siis viime viikkoni pääosin. Olen työtön/opiskelija ja mt-kuntoutuja.

Ma- Koitin etsiä sieniä, mutta olivat kuivia tai toukkaisia. Söin sitten vadelmia. Eksyin metsään ja tavallaan toivoin, etten enää löytäisi ulos. Löysin kasveja, joita en tunnistanut ja piirsin niistä kuvia luonnoskirjaan. Otin mukaan myös litteän kiven, johon olisi hauska maalata jotain.
Ti- Tapasin psykologin, joka oli myös lähinnä kiinnostunut sienistä. Sinne on tuntien kävelymatka, joten päivä menee kävellessä.
Ke- Eksyin taas ja kävelin siellä täällä. Siinä meni koko ilta. Hyttysetkin söivät, mutta ne syövät mua niin paljon, että olen immuuni. Suunnittelin maalausta siihen kiveen, mutta ei siitä mitään tullut.
To- Vein kaverin koiran uimaan. Keittelin papuja, jotka söin soijakastikkeen kanssa. Mainotsen asian vain, koska pavut on hyviä soijakastikkeessa.
Pe- Ostin kolme uutta huonekasvia ja lueskelin internettiä niihin liittyen. Otan huonekasvit vakavasti.
La- Saatoin olla juovuksissa ja soittaa vähän ukelelea, jota en osaa soittaa.
Su- Kävin äidin luona, kannoin painavia asioita ja tein puutarhatöitä. Olisikin oikeita töitä.

Taidan olla toivoton tapaus.

-kolmekymppinen mies

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla asuu lähistöllä yksi hörhö tyttö, joka kuulostaisi sinulle luodulta. Puheitten perusteella olen päätellyt hänen olen työkyvyttömyyseläkkeellä, puhuu kuin papupata innostuen kaikesta. 

Joku hänen kaltainen olisi varmaan täydellinen. On hienoa, kun aikuinen jaksaa innostua ja vieläpä usein.

ap

Vierailija
22/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai kuulosti mielenkiintoiselta, hienoa että innolla kokeilet asioita joita et osaa. Olet vähän liian kiinnostunut sienistä mun makuun.

Pakkohan se on kokeilla kaikenlaista. Pidän ukulelen äänestä, mutta mun juttu on enemmän puhallinsoittimet, vaikka senkin homman aloitin vasta aikuisena.

Ruokasieniä mä keräilen. Tykkään tateista eniten. Tänä syksynä vain ovat joko pystyyn. kuivettuneita tai täynnä toukkia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmasti ihana persoona omana itsenäsi. Tsemppiä ukulelen soittamiseen ja harjoitteluun. Kuulostaa söpöltä, kun piurrät luonnoskirjaan kasvien kuvia.

Toivottavasti löydät rakkauden kulkemaan kanssasi metsäpolkuja.

Olen vähän luopunut toivosta ukulelen suhteen, vaikka yritän yhä opetella.

Useimmiten piirrän, kun haluan tietää, mikä joku kasvi on, mutten pidä mukana laitetta, jossa olisi kamera tai netti. Mulla ei ole älypuhelinta ja sen tavallisenkin mukana pito aina on jotenkin epämiellyttävää. Piirrän sen kasvin sitten myöhempiä tutkimuksia varten.

Kiitos paljon. Ehkä pitäisi olla parempi itseluottamus ja jutella näistä jutuista. Vastaanotto on ollut niin positiivinen.

ap

Vierailija
24/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mielenterveysongelmien takia voi olla vaikea löytää yhtään minkäänlaista, saati kovin normaalia naista. 

Useimmiten vaatimuslista on pisin juuri heillä joilla ei ole itsellä mitään annettavaa parisuhteeseen, kuin vaatimuksia toista kohtaan.

Normaali nainen ei ehkä mua kestäisikään. Ei mun kanssa perhettä voisi perustaa tai mitään sellaista, enkä haluaisi viedä sitä keneltäkään.

En tiedä, mitä annettavaa mulla olisi. Tiedän tosin lähimetsien hienoimmat paikat, enkä pelkää elämän tragedioita. Niitä on nähty.

ap

Vierailija
25/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo että tuollanen soijakastikkeessa uiva ukulelemies olisi ihana, mutta löydät heidät silti uikuttamasta tatskatun hormoonibodatun kaljupään alta. Jopa ne vihreät feministi naiset.

Ei kuulosta soijamieheltä vaan luonnonystävältä. Ei soijamiehet oo noin kiinnostuneita pyörimään luonnossa, niitten status perustuu enemmän poliittisiin mielipiteisiin ja siihen että eivät syö lihaa. Ne kattoo mieluummin netflixiä tai on somessa kertomassa mielipiteitään niinkuin suurin osa muistakin, eivät mene luontoon tutkimaan villikasveja. Tää henkilö kuulostaa vähän entiseltä biologian opettajaltani, tuo koppakuoriais ja kasvi-intoilu yms. En keksi yhtään soijapoikaa ketä kiinnostaisi tutkia ötököitä ja luontokappaleita ylipäätään. Ei niillä yleensä ole kuntoakaan.

Tämmösiä ap:n kaltasia tyyppejä on ollut aina, sun täytyy vaan jostain löytää nainen joka myös intohimoisesti suhtautuu luontoon. En kyllä tiedä miten, ehkä jotain harrastetoimintaa jonka kautta löytyy muita luontointoilijoita?

Vierailija
26/28 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aidosti tuollainen olet ihan helmi ihminen. Ei ihme että on vaikeuksia muiden joukossa, olet erilainen ja ei helppoa tavata se ssmanoloinen nainen. Hyvät jatkot.

Vierailija
27/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kesällä "Vapauttakaa karhut" mutta kesken jäi, ei oikein uppoa Irving.

Vierailija
28/28 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, että sanon suoraan, mutta sain sinusta vaikutelman, että yrität liikaa olla erikoinen. Ole aito oma itsesi, niin löydät ihmisen, joka oikeasti näkee sinut eikä sitä roolihahmoa, jonka olet suojakuoreksesi itsellesi kehittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme