+++60-lukulaiset vko 22+++
Huomenta päivää!
Hiljaistapa on ollut viikonloppuna. Hommissa varmaan kaikki olleet=) Multakin jo tätsy pakkaili tavaroitaan, joten tilaisuus käytettiin heti hyväksi. Eka clomiton kierto menossa 5kk jälkeen, eikä kyllä hajuakaan, minkälaiseksi kierto venähtää. Toiv. ei kauheen pitkäksi enkä sitä kyllä usko, kun ei mulla ennenkään ole yli 35 pv:n mennyt.
Sais nuo kelit jo vähän lämmetä, kun aloitan loman 5.6. Sitten ei olekaan enää pitkä aika, kun pääsen vuorotteluvapaalle loppuvuodeksi! Jee! Muuten ihanaa, mutta se raha hieman huolettaa. Kokonaiset 700 egee napsahtaa tilille. Pitäis säästää etukäteen hirveesti, mutta näistä liksoista se on hiukkasen vaikeeta. Sos.alan palkat nääs...
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Kommentit (24)
Täällä taas koneella istun, vaikka PITÄISI PAKATA (toruu itseään). Tyttö nukkuu päikkäreitä, ja nämä hetket mun tosiaan pitäisi käyttää pakkaamiseen, mutta jonku virtuaalimagneetti vetää mua tänne koneelle ;) Pitäisi varmaan ekana nakata masiina laatikkoon ja teipit tiukasti ympärille, niin tulisi muutkin tavarat saatua muuttolaatikoihin.
Ikä on tosiaan vaan numeroita sekaisin, kuten pietu osuvasti sanoi. Olisinhan minäkin lapset aikaisemmin (nuorempana) halunnut, mutta meikäläisen haluamiset on ollut tässä asiassa sivuroolissa. Mutta kun vertaan esikon vauva-aikaa (olin 27v) ja nyt tämän pikkukakkosen vauva-aikaa (38vee), niin pinnaa on ainakin enemmän :) Kaippa sitä ikä on tuonut muutakin kuin lisää kärsivällisyyttä, ainakin elämänkokemusta ja sitä että osaa ottaa välillä " löysin rantein" .
Kyllä me pietu mennään nyt aika samoissa: mulla nyt kp 27/28-32. Oireita ei tosin ole minkäänlaisia :( Rinnat tosin on ollut välillä omituisen " tuntuiset" : ihan kuin niihin olisi laitettu kylmävoidetta (höh). Sellainen viilentävä aalto on välillä mennyt. Massussa ei mitään oireita, ei viiltelyjä. nippailuja, menkkakipuja... saas nähdä miten ämmän käy. Hiukka enemmän ehkä väsyttää, mutta olen laittanut sen menneen flunssan piikkiin. Ja saamattomuutta on myös havaittavissa (kun ei saa pakattua niin ei sitten...). Höh, no se siitä. Kierto tulee olemaan sama kuin kk sitten eli 32 pv., ainakin olin bongaavinani oviksen la 20.5. (ainakin vatsakivun perusteella), eli ensi la täti tulee jos tulee, eli ennen sitä en testaa.
Nyt mä ihan tosi aikuistenoikeesti menen pakkaamaan... tullakseni taas kohta takaisin ;)
ANI
Moi kaikille!
Minäkin ilmottaudun mukaan 60-luvun kuumeilijoihin. Kiva, että löytyi tälläinen ryhmä!
Kuumeilen ja oikeastaan huomenna pitäisi menkkojen alkaa, joten jännään, miten tällä kierrolla on käynyt.
Meillä on ennestään kolme poikaa, kaikki alle kouluikäisiä. Ja yksi heistä on kuollut vauvana.
Toiveissamme on vielä vauvoja, jos vain Luoja suo! Kaikki poikamme ovat saaneet yhdestä yhdynnästä alkunsa ja nyt olemme menneet jo kolme kiertoa ihmetellen, että tekikö tämä ikä jo kepposen..?
Ovarin olen aina enne tuntenut hyvin ja päivälleen tarkasti. Nyt kierto heittää muutaman pvn, mutta silti uskon, että tunnen ovarin vieläkin...
Ekan lapseni sain 33-vuotiaana. Jotenkin tämä lasten saaminen on siirtynyt tänne kolmekympin puolelle. Ja nyt haluaisin niitä lisää ja lisää, vaikken mikään äiti-tyyppi olekaan. Lasten merkitys on vain korostunut yhden lapsen kuoleman jälkeen.
Toivotan kaikille plussia!
Ja ihan ensiksi lämpimät onnittelut marialle, mahtavia plussauutisia!
Tervetuloa uudet kuumeilijat RouvaP ja Mami-60!
Vapaapäiviä tosiaan neljä takana mutta meni kyllä ihan touhutessa koko vapaa: tapetointia, rautakaupoissa juoksentelua, IKEA (ja senhän tietää että siellä menee aikaa..), siivoilua, nurmikonleikkuuta, pyykkäämistä. Ei voi palata töihinkään " lepämään" vapaan jälkeen kun täällä taas on henkinen pressi päällä...
Sumuttelut aloitin torstaina (tiedoksi siis että hoidossa ollaan), vielä en ole mieheksi muuttunut ;). vähän kummalta tuntuu vatsassa sivuilla mutta kaipa se oma hormonitoiminta ja munasarjojen toiminta on nyt sitten" alasajovaiheessa" .
Kp on 24 ja aamulla otin viimeisen teron. Menkkojen pitäisi nyt sitten alkaa tässä viikon sisällä,. Ensi viikolla on nollaultra ja silloin pitäisi olla alkaneet. Ja piikittelyt sitten aloittaa myös ensi viikolla. Sorry pietu, ei taida olla minusta piiniskaveriksi sinulle, mutta voin kyllä tsempata mukana =).
Mites teillä muilla 60-lukulaisilla kierron pituus? Muistan jostain lukeneeni, että neljääkymppiä lähennellessä usein kierto lyhenee 3-4 päivällä (tai jotain), ja tuo olisi samalla selkeä merkki siitä että hedelmällisyys laskee. Itselläni on kierto ehkä hieman lyhentynyt, nykyään saattaa olla jotain 26 päivää. Toisaalta ei ole kellontarkkaa tosiaan, oli just äskettäin 34 päivääkin. Enkä kyllä oikein muista minkä pituinen se kierto aikanaan ennen pitkää pillerikautta oli..
Olen siis ainakin toistaiseksi ihan luomuna liikkeellä - ei clomeja, teroja, sumuja tai muuta..
Kierron pituudesta. Mulla on kierrot pyörineet siinä 30 pv:n tienoossa. Viime syksyltä on kokemukset 25 pv:n ja 35 pv:n kierrosta ja kaikesta siltä väliltä. Tammikuussa aloitin clomit ja kierto tasottui 26-27 päivään. En ole osannut liittää sitä ikään, jota mulla siis 37. Nyt on eka clomiton kierto menossa ja saa nähdä, koska tätsy seuraavan kerran tulee. Parempi musta, että ei niin kauheen pitkäks venyiskään, niin pääsis aina äkimmin hommiin=) Raskautumisesta en osaa ilman clomeja haaveilla. Tai tietysti haaveilen, mutta...
Niin olisinhan mäkin voinut lapsia hankkia aikaisemmin, muttakun tuo elämä tuppaa olemaan. Ja sitten kun vielä huomasi, että eipäs niitä niin vaan hankitakaan. En mäkään mikään superäiti ole ja aina olen tiennyt, että ei musta suurperheen äitiä koskaan tule eikä musta siihen oliskaan. Nyt vaan on sellanen olo, että vauva sopisi elämäntilanteeseen ja kaikinpuolin muutenkin. Se nyt vaan antaa taas näköjään odottaa aikansa. Vaikka nuoria ja vetreitä ollaankin, niin kyllähän tässä sellanen olo välistä tulee, että kuukausi kuukaudelta aika valuu käsistä.
Huhhuh, mikä elämänmuutos... Hoitovapaa päättyi ja palasin eilen työelämään. Kyllähän täällä helpommalla pääsee kuin kotona, mutta olisin mieluusti valinnut " sen toisen" vaihtoehdon. Vaan kun kaikkia asioita ei itse voi päättää. (minulla oli keskenmeno maaliskuussa raskausviikolla 20+5)
Päivät menevät, viikot vaihtuvat ja tuntuu, että pääkoppa räjähtää kohta. Eilen soittelin sairaalaan ja kyselin koskahan saadaan niiden verikokeiden tuloksia.. Sain puhelinajan 12.6. Siihen mennessä pitäisi tulokset olla selvillä. Eli siinä meni taas kesäkuu. Seuraava mahdollinen tärppi on sitten heinäkuun puolella.
Kierron ituudesta... Minulla on aina ollut kierto 25-28 päivää. En ole huomannut iän tuovan siihen suurempia muutoksia. Keskenmenon jälkeen oli kaksi kiertoa tasan 28 pv ja viimeinen vain 24 pv. Toivottavasti tämä ei nyt merkitse mitään. Yleensä tunnistan oviksen merkit, vatsakivut sun muut, viimeksi ei ollut mitään tuntemuksia.
Pakko lopettaa, ei täällä töissä voi tehdä mitään omia juttuja...
Hyvää viikon jatkoa kaikille.
Tervetuloa puolestani uudet 60-lukulaiset. Mukavaa että meidän vuosikymmenen kuumeilijoita riittää. Mamilla onkin melko jännät paikat. Toivotaan että saat tänään sen plussan. Vm69, odottaminen on tosi rankkaa, varsinkaan kun ei tulosta tiedä. Teillähän on jo ennestään lapsia joten uskotaan että kokeen tuloksissa ei ole mitään hätää vaan km oli erittäin huonoa tuuria(niin kuin lääkäri totesi minulle km:n jälkeen).
Sonjaemma,oli mukava kuulla että olette aloittaneet hoidot. Toivotaan että kaikki onnistuu hyvin. Nauratti kun sanoit ettet ole vielä mieheksi muuttunut...mitä sitä ei tekisikään jotta saisi tuloksia aikaiseksi. Minä tunnustan etten ole kovin perillä noista hoidoista mutta aiheuttaako ne sinulle mitään kipuja? Anteeksi jos kyselen arkoja asioita mutta luulisi että elimistö on omala tavallaan kovilla hormoonimyllerryksessä. Missä teti,trattis, marikko,emmi menevät? Varmaan listasta puuttui vielä nimiä.
Oma napa on sitten tänään kp 26/32-34. Mahanippailuja on alamahassa ollut ajoittain ja eilen poltteli/pisteli rinnanpäitä mutta painaessa ei ole arkuutta eikä kasvua ole tapahtunut. Limajutuista vielä(ne kun ovat niin mukavia varsinkin näin ruokatuntia lähetyessä) eilen oli vähän sellaista vitivalkoista, niinkuin rasvaa housuissa. Sellaista en muista km-tärpissä havainneeni. Tuumasin että olisiko hiivaa mutta katsotaan ensi viikkoon. On se vaan ihmeellistä miten tässä vaiheessa kiertoa kuuntelee ja tutkii itseään niin tarkaan ja kehittelee oireenpoikasta ihan mistä vain.
Eilen oli kierron pituudesta puhetta. Minulla se on ainakin lyhentynyt. Tyttöjä odottaessa minulla oli 40-55 päivää kierrot mutta nyt ne ovat n. 30-34 onpa kerran ollut 28 päivää joten kai se niin on että hiipumaan päin kierrot ovat. No pääasia että vielä kuukautiset tulee.
Ei mutta nyt on taas jatkettava, porukkaa pörrää kamalasti ympärillä.
-Pietu-
Piina-pietu ;), saa toki kysellä ihan rauhassa. Ei minulla ole ollut erityisiä kipuja noissa hoidoissa, paitsi punktio sattui alussa hieman kun kipulääkitys ei ollut ehtinyt täysin vaikuttaa. Tietysti piikkien pistäminen ei ole kivaa mutta siihenkin tottui. Ja kun on tuota pehmeää tuossa mahankin ympärillä, niin piikin pistäminen vatsamakkaraan onnistuu ehkä helpommin kuin jos olisi ihan mallinmitoissa.
Sitä ensimmäistä ivf:ää (= koeputkihedelmöitys) en kokenut fyysisesti kovin rankkana, mutta silloin olikin ns. lyhyt kaava eli puuttui tämä sumuttelu (= hormonitoiminnan alasajo) ennen pistoksia ja pienemmät annokset muutenkin. Turvoksissa ja vatsa arkana olin kyllä ennen punktiota (=munasolujen keräys) ja sen jälkeen.
Melkoistahan tämä on varmasti kropalle, mutta nyt on tosiaan nuo sumuttelut vasta kuudetta päivää joten oireita odotellessa...
Tuosta lasten hankinnasta että niinpä se taitaa olla monella jotka " vasta" nyt ensimmäistä (tai toista tai kolmatta ehkä pidemmän tauon jälkeen) kuumeilevat, että yleensä se ei ole mikään päätös että " hankinpa lapsen vasta 38-vuotiaana" vaan elämäntilanne ei vain ole ehkä ollut sopiva aiemmin lapsen hankkimiseen, tai ollut edes sopivaa kumppania.
Vau, senniina on jäämässä vuorotteluvapaalle, olen ihan kade! Voi kun voisikin jäädä pitkälle tauolle, tekisi ihan hyvää. Pitäisikin olla aina lomaa ennen lomaa (että ehtii hoitaa kaikki asiat), sitten varsinainen loma (jolloin ' vain' lomaillaan) ja loman jälkeinen loma (palautumista ja töihin henkisesti valmistautumista varten). Siinä menisi mainiosti sellaiset pari kuukautta...
Kierron pituudesta en osaa sanoa kun mulla se on viime vuosina heitellyt 23-31 välillä. Nyt on taas keskenmenon jälkeen ollut tuollaisia 25 päivän kiertoja, yksi 28 päivää. Siksi söinkin kierron tasoittamiseksi noita teroluteja tässä kierrossa, jotta osataan paremmin tuo hoitoajankohta arvioida.
Mihin tosiaan Emmikin on kadonnut? Toivottavasti nyt kaikki on hyvin.
ja tervetuloa kaikki uudet!
ja onnittelut kaikille plussanneille, joita jo täällä jonkin verran ilokseni onkin!
pikainen oma napa; kp 17, eikä edes rinnat vielä arista kuten yleensä, eli meniköhän kierto ovuloimatta sittekin viivoista huolimatta. jotenkin tuntuu siltä. muutenkin jatkuu tämä tympitys tähän koko touhuun välillä, mutta töissä kiirusta ja olen aloittanut uudelleen lenkkeilyn, joten keskitytään nyt vaikka tuohon kunto/painoprojektiin tämä kesänalku.
tsemppiä ja aurinkoisia päiviä kaikille!
trattis
Juu, minä tosiaan vuorottelen ensi syksyn. Ajattelin, että nyt on meikäläisen aika. Ihana seurailla esikoisainokaisen koulutien aloitusta. Vähän jänskättää, kun hän on syntynyt 31.12.99 ja on tietty luokkansa nuorin. Herralla on kyllä ihan hyvät kogn. ja sos. taidot, joten eiköhän se siitä.
Ensin vähän mietin, että syksyllä voi sitten panostaa tähän vauvahaaveeseenkin enemmän, hoitoa tms. Sit kuitenkin on ruvennut mietityttämään, kun ne pettymykset ovat olleet aina niin kovia enkä jaksais millään niitä enää. Sitten olis päivät pitkät aikaa surra ja se ei kuulosta kivalta. Työssäoloaikana sentään tulee joskus mietittyä työasioitakin..Mutta kesä mennään kuitenkin clomeitta ja kattelen sitten, mikä on mieli elokuulla. Ehkä sitten on kuitenkin taas voimia rutistaa.
Nyt alkaa Tetillä kesä" loma" toisin sanoen huomisen perästä. Huomenna iltavuoroon ja sitten alkaakin se ihana päivätyö jota kestää koko kesän:) Kesä" lomaksi" sanon kesätyötä jossa virallisesti aloitan maanantainna. Nyt on koulu saatu päätökseen ja tänään on juotu valmistujaiskahvit joten odottelen josko se uusi työpaikka vaikka löytyisi pian tai sitten se toinen mukavampi juttu nimittäin tärppi. Tässä odottelen, en ole laskuissa pysynyt mikä tuo lie kp mutta viikko suurinpiirtein on tätin tuloon aikaa.
Vaikka täällä pyörinkin (toivottavasti kesällä pääsen useammin kun koneen ääressä päivittäin olen) niin kesäLOMAA otan myös tästä vauvaprojektista. Tikkuja en tilaa kun vasta syksyllä ja yritän olla kauheasti yrittämättä:) niin mitenkähän se onnistuu kun olen antanut itselleni luvan täällä pyöriä:)
Muuten ONNITTELUT kaikille plussanneille mukavaa luettavaa että noin monta iloista uutista on täällä meidän palstalla.
Mitähän Emmille kuuluu, jotenkin olen miettinyt että miten Emmin raskaus on edennyt. Olet siis Emmi Ollut mielessä.
Sonjaemmalle peukkuja hoitojen onnistumiselle.
Viikon jatkoja teille kaverit ja piinailijoille db db
olen ollut tänään kuin nukkuneen rukous. Viime yönä tuli vedeltyä 9h unet (IHME sinänsä, että pikkuneiti antoi nukkua..) ja jo aamulla puistossa haukottelin niin että alushousut varmaan näkyi ;) Nälkäkin olis vähän niinkun koko ajan, mutta silti ei tee mitään mieli... Taitaa mielikuvitus tehdä tepposet, alan jo kuvitella ensioireitakin.. Noh, tätsyn paikalle tuloon on nelisen päivää, luulen että lauantaina kurvaa kehiin.
Sonjaemmalle onnea hoitoihin ja jaksamista sekä positiivista mieltä. Muistaakseni Teti ja Senniina (sori jos meni väärin) ovat päättäneet pitää clomitauon. Minusta tuo kuulostaa hyvältä ajatukselta. Pystyy rentoutuun ja nauttiin kesästä ilman turhia paineita ja kalenteriin tuijottamista. Ja mistäs sitä tietää, jos luomuvauva napsahtaisi vaikka keskikesän juhlana alulle ;) Mulla itselläni kävi vähän noin, kun aloin esikoista odottaan. Minusta ei tutkimuksissa löydetty " mitään vikaa" , ehkä vähän laiskat munasarjat, eli en ehkä ovuloinut joka kuussa (epäsäännöllinen kiertokin oli). Napsin clomeja 3 kk ja pidin 2 kk:n tauon: ei raskautumista. Sitten taas napsin 3 kk eikä tulosta. Päätin pitää taukoa enemmän kuin 2 kk, koska clomit ei sopinut mun " päälleni" . Olin aivan hirveä ihminen niiden vaikutuksesta, enkä halunnut rääkätä ympärillä olevia ihmisiä enempää. Niinpä sitten loppukesästä tulin raskaaksi ihan luomusti. Eli kuten mun mottoni on: asioilla on aina taipumus järjestyä :)
VM69: onpa sinulla ollut surullinen kokemus!! Vauvan menetys noinkin myöhäisillä viikoilla on varmasti ollut iso suru. Toivottavasti kukaan meistä ei joudu kokemaan keskenmenoa millään viikolla!!
Nyt tää mutsi menee syömään jotain iltapalaa... vai söinkö jo äsken.. Noh, kuten miehinen mielipide kuuluu: mies ei ole koskaan niin täynnä etteikö kilo lenkkimakkaraa mahdu :)
ani, joka ei tänäänkään päässyt pakkaamisessa eteenpäin :(
Minäkin huhuilen emmiä. Toivotaan että kaikki on hyvin ja raskaus etenee odotetusti. Todellakin käy kateeksi senniinaa. Olisi ihanaa ottaa vain omaa aikaa mutta kun ei voi niin ei. Minäkin asennoiduin syksyn äitiyslomaan jo innolla kun nuorempi aloittaa koulun niin olisi ollut ihana olla kotona mutta toisin kävi. No toivotaan että sitten kevättalvella voi olla äitiyslomalla.....
Sonjaemman puolesta olen tosi onnellinen että hoidot ovat jo noin hyvin alulla. Ja mikä mukavaa ettei hoidoista ole kipuja. Kyllä niitä neulanpistoja varmasti kestää kun tietää kuinka hyvä syy ja seuraus niillä on. Trattis, minulla tämä rintojen kipeytyminen tässä kierrossa tuli vasta reilusti oviksen jälkeen, joten älä vielä menetä toivoasi, en minäkään...
Teti ja ani, melkein samoissa mennään. Ani pääset jo piinaamaan parin päivän päästä mutta minä odottelen tuonne tiistain seutuville. Jäi se varsinainen ovispäivä tosiaan epäselväksi. Aamulla mittailin lämpöjä ja ne ovat edelleen koholla mutta luin jostain että kiinnittymisen aikaan tulisi jonkinlainen lämpöpiikki jolloin lämpö nousisi jonkin verran ylöspäin. No minulla ei sellaista ole tapahtunut vaan viikon ajan on ollut ihan tasainen lämpö. Alamahaa kyllä nippaa aika-ajoin, välillä menkkamaisesti ja rintojakin(puolittaisia riisipusseja)pistelee silloin tällöin. Tietysti sitä kehittää jos jonkinlaista oiretta kovassa toiveessa. Missähän vaiheessa se kuuluisa kohdunnipukka nousee ylös, muistaako kukaan? Tuli taas kerran tätä omaa napaa mutta niinhän se taitaa tässä vaiheessa olla....
Anille mukavia pakkaushetkiä piinan keskelle....
-pietu-
Anille sen verran että ei oo clomeja tetillä käytössä muuten pidän lomaa ns. yrittämisestä tai ainakin yritän etten ajattelisi asiaa niin kovasti ja muutenkaan en oviksia yritä pongata kesän aikana, mennään niin kuin mukavalta tuntuu:)
Töihin kai sitä olisi lähdettävä, nyt viimeinen iltavuoro ja koko kesä päivätyötä, jeeee
Mukavaa keskiviikkopäivää!!!!
clomeja popsimaan ;) Kun viestejä lukee, niin yrittää muistaa mitä kukin on kirjoittanut. Pitänee alkaa tehdä muistiinpanoja ;) Omaa kirjoitusta väsätessä kun ei pääse enää tsekkaan muiden viestejä.
Kierron pituudesta joku kyseli aikaisemmin. Mulla ei ole ainakaan vielä lyhentynyt kierto, siinä se keikkuu 28-34 välillä. Tänä vuonna on ollut tuossa 30-32, paitsi maaliskuussa oli 27, eli menkat tuli tosi nopsaan ja tosi yllättäen.
Toivottavasti me piinailijat saadaan ne PLUSSAT, ja oviksen hetkessä eläville TÄRPPIONNEA :)
ANI
Kirjoittelin alkuviikosta nimimerkillä Mami60, mut jostain syystä nimimerkki ei suostu toimimaan....
Kerroin odottavani jännityksellä, alkaako menkat vai ei... ja alkoihan ne :-(
vähän olen ihmeissäni, koska kaikki kolme lastamme ovat saaneet alkunsa oikeastaan heti ekasta tärpistä. Onko nyt vain näin, että ikä alkaa jo tuntua.... Ovis-viikolla harrastimme seksiä joka päivä, asia, jota ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut raskautta yrittäessämme. Olikohan hyvä vai huono juttu? Ei ainakaan auttanut asiaa..
Hohoijaa, taidan ostaa minäkin ovistikkuja. Sekin asia, jota en KOSKAAN ajatellutkaan tarvitsevani. Vai pitäiskö relata ja antaa kesän mennä...
Onneksi mies rauhoitteli ja sanoi, että vaikka ovis-aikaan on sekstailtu, se ei automatic tarkoita sitä, että raskaus tapahtuu.. Niinhän se kai on. Olin vaan niin varma, että kyllähän se munasolu hedelmöittyy heti, jos vain siittiöitä on tarjolla..
No, katsotaan ensi kierolla! Joku jo sanoikin jossain mailissa, että aika tuntuu valuvan käsistä..
.. saatte piinailla ilman minua :(
Just äsken tätsy alkoi tulla hiiviskellen paikalle, eli jatkanpa joskus toiste.. :(
ANI kp 1
Lohtuhalaukset Anille!!
Tale68, olen kanssa joskus miettinyt, että voiko liika seksi olla esteenä raskautumiselle...Aivan älytön ajatus, mutta kaikkeahan sitä miettii, kun raskaaksituleminen ei onnistu. Mullahan on tietty taustaa, kun eka lapsikin on clomiavusteinen, mutta silti. Kohta tulee vuosi täyteen, kun alettiin harrastaa varmoja päiviä ym. " venäläistä rulettia" (jota tosin oon pelannut jo -93 alkaen..) ja syyskuussa vuosi siitä, kun on tähdätty oikeen kunnolla. Tammikuusta alkaen on tilanne ollu se, että mulla on ollu siementä sisässä käytännössä katsoen koko kierron ajan tätsyaikaa lukuunottamatta. Ymmärrätte varmaan, että kaikki käy mielessä, jopa liika seksi...Mutta se ei ole meille pakkopullaa ja että vaan vauvan takia toimittaisiin niin. Sen vuoksi ei haluttais luopua asiasta, joka tuntuu hyvältä sellasena kun se on. Toisaalta ajattelen, että elämän pitäis olla " normaalia" , jotta raskaus voisi alkaa ja seksin vähentäminen olis meille epänormaali tila. No johan nyt oli analyysi taas...
Lomalle tästä pitäis jäädä ja olen sitten nelisen viikkoa vähän vähemmällä palstailulla. Toivotankin teille kaikille oikein antoisaa kesäaikaa ja toivottavasti on plussauutisia luettavana, kun seuraavan kerran tänne kurkistan!!
Onpas taas olotila... Keskenmenoni jälkeen ollaan oltu yhtä mieltä miehen kanssa, että jos vaan " lupa" saadaan, niin vauvaa yritetään. Nyt sitten eilen keskusteltiin asiasta, ja jotenkin mies on ruvennut jänistämään. Sanoi, että voisihan se olla ihan hyvä, jos jatkettaisiin elämää vaan tällä kokoonpanolla. Ei se täysin kieltänyt ajatusta, mutta ei ollut enää ihan innoissaankaan. Luulen, että se ei alunperinkään ollut niin vauvakuumeinen kuin minä, muttei heti keskenmenon jälkeen hennonut sanoa sitä mulle... Kääk, miten mä saan miehen vakuuttuneeksi siitä, että sekin haluaa... Tai jos se ei halua, ja mä haluan, niin mitäs sitten.
saattaahan tässä tietysti käydä niinkin, että verikokeista löytyykin jotain ikävää, ja haaveet jää haaveeksi. Eli turhaa tässä nyt vielä hirveesti miettiä...
Hyvää viikonloppua teille kaikille.
Ihanan pitkä viikonloppu takana. Sai mökkeillä 4 päivää niin taas jaksaa. Ja mikä ihaninta, onnea maria virtuaalihalauksen kera. Nyt on ihana plussaputki päällä. Toivotaan että se vain jatkuu. Mukavaa odotusaikaa sinulle, eikös niin että tämä on ensimmäinen?
Ei me todellakaan olla vielä vanhoja. Ikä on vain numeroita sekaisin jotka joka vuosi vaihtaa paikkaansa. Pääasia että mieli ja ajatus pysyy nuorena.
Mitä kuuluu emmille? Vai olitkos sinä nyt siellä lomareissulla? Toivotaan että kaikki on hyvin. Mitä kuuluu muille kuumeilijoille? Meistä taitaa joitakin kuumeilla tulevan viikon aikana....
Täällä on menossa kp 25/32-34. Se ovisaika oli taas niin nopeasti ohi ettei ole varmuutta tuosta kierron pituudesta. Mutta jos se oli kp19 paikkeilla niin nyt on 6 päivää h-hetkestä. viikonvaihteen nippaili alamahaa ja eilen oli menkkamaista jomotusta hetkittäin ja rintoja pisteli mutta tänään ei enää mitään. Lämmöt ovat koholla, joten ensi viikon tiistaihin saan jännätä teidän mukana. Ani olit ainakin hyvin samoissa päivissä, oliko joku muukin???
Nyt on pakko katsoa töitäkin mutta palailen päivän mittaan...
-pietu-