+++60-lukulaiset vko 22+++
Huomenta päivää!
Hiljaistapa on ollut viikonloppuna. Hommissa varmaan kaikki olleet=) Multakin jo tätsy pakkaili tavaroitaan, joten tilaisuus käytettiin heti hyväksi. Eka clomiton kierto menossa 5kk jälkeen, eikä kyllä hajuakaan, minkälaiseksi kierto venähtää. Toiv. ei kauheen pitkäksi enkä sitä kyllä usko, kun ei mulla ennenkään ole yli 35 pv:n mennyt.
Sais nuo kelit jo vähän lämmetä, kun aloitan loman 5.6. Sitten ei olekaan enää pitkä aika, kun pääsen vuorotteluvapaalle loppuvuodeksi! Jee! Muuten ihanaa, mutta se raha hieman huolettaa. Kokonaiset 700 egee napsahtaa tilille. Pitäis säästää etukäteen hirveesti, mutta näistä liksoista se on hiukkasen vaikeeta. Sos.alan palkat nääs...
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Kommentit (24)
Täällä vaan ollaan, en osaa jotenkaan nyt piinata kun olen sen ns. kesäloman aloittanut tässä vauvaprojektissa. Jos nyt oikein kovasti kuulostelee niin minkäänlaisia tuntemuksia ei ole vaikka kuinka yrittäisi.
Näistä kierron pituuksista. Minä en kyllä ole huomannut että olisi kierto lyhentynyt iän mukana. Tosin olen kyllä pillereitä popsinut sieltä viistoista vuotiaasta (menkkakipuihin) muutamia välivuosia lukuunottamatta. Joskus on tullut mieleen josko sillä olisi vaikutusta siihen etten vielä ole raskaaksi tullut vaikka vuosi yritetty.
Nyt kuitenkin on kesäkuu alussa ja viikonloppuna hieman juhlistetaan miehen kanssa mun valmistumista ja siinä samassa synttäreitä. Aika valuu käsistä niinkuin joku tuolla sanoi, huh. Niin se vaan menee tää elämä et joka vuosi kääntyy uusi numero mittarissa.
Vielä kun lämmin ilma tulisi ja muutenkin paremmat kesäilmat ei tämä tyttö muuta toivo kesältä.
Mukavaa kesän ensimmäistä viikonloppua piinailijoille ,bongaajille ja muillekkin kuumeilijoille!
Viikko on mennyt tosi äkkiä kun on ollut kova kiire. Ja ei oikein palstailemaan muutenkaan oikein pysyt kun kollega ramppaa tuossa yhtenään¿ja jos ei kollega niin sitten korjausmiehet.
Kp 28 ja odotellaan nyt sitä tätsyä. Nuo terothan pitkittää kiertoa, mutta saisivat alkaa ennen ensi viikon lääkäriä ja ultraa ettei hoito siirry.
Rinnat olleet hieman kipeät mutta nuo terotan on vähän kuin luget kun ne on keltarauhashormonia.
Sumuttelen kaksi kertaa päivässä, onneksi ei ole ollut isompia oireita edelleenkään, paitsi lievähköä päänsärkyä ja helposti iskevä nälkä.
Mutta nyt viikonlopun viettoon joten oikein hyvää viikonloppua tytöt!
Ja lomailijoille rentouttavaa lomaa!
Ajattelin vihdoin viimein tulla raapustamaan tännekin muutaman sanasen. Raskaus päätyi heti alkuunsa, eli kuukautiset alkoivat melkein heti, kun olin saanut + testiin :-( No kovasti ei edes ole surettanut, en ainakaan myönnä, koska sitähän osasin odottaa omalla kohdallani. Ei onneksi tarvinnut mennä lääkärille tarkastukseen, koska viikkojakin oli kasassa vasta 5+. Nyt olen varannut ajan gynelle ennen kuin lähdemme reissuun, jos vaikka vihdoinkin saisin jotakin lääkettä ihan vain vaikka kokeilumielessä. Joten se siitä. Olen myös päättänyt vähentää palstailua ' tosissani' kyllä tämä sen verran koville on kuitenkin ottanut, joten vauvailu saa jäädä nyt jäädä sellaiselle ' tulee jos on tullakseen tasolle '
Reissuun lähdemme juhannuksena ja kotiin palaamme vasta heinäkuun lopussa. Ihanaa, että pääsee nauttimaan lämmöstä ja merestä ja hyvästä ruuasta ! Enään kolme viikkoa ...
Muutimme viikolla uuteen kotiin ja olemme kotiutuneet hyvin. Tuntuu, että olisimme asunneet täällä aina :-)
Tänään iltavuoro odottaa- Kirjoittelen taas kun aika antaa periksi. t. emmi
Vm69; muistan itselläni vuosi sitten samanlaisia tuntemuksia. Olin jo vuosia kuumeillut/haaveillut kolmatta ja miehellekin asiasta sanonut mutta ei ottanut tulta miehen päässä ajatus. Miehet ei taida ymmärtää mitä naisen hedelmällinen ikä tarkoittaa.... Siitäkin puhuin ja muistutin monet kerrat. Omalla tavalla hautasin jo haavenikin kunnes ykskaks viime syksynä mies olikin valmis yrittämiseen ja sovittiin ettei mitään mittareita eikä liikaa yrittämistä, tulee jos on tullakseen. No minä tilasin vuoden vaihteen tietämissä ovistikut ja nyt olen tämän kierron mitannut lämpöjäkin mutta salassa mieheltä. eipähän tule hänelle suotta yrittämisen paineita. Mutta toisaalta taas nuo ovistikut ovat minulle sellainen " helpotus" kun kierrot eivät ole säännöllisiä niin tiedänpähän ainakin milloin olisi suht otollinen aika. Ja onhan se omalla tavalla aika hauskaakin puuhaa etsiä ovista.... Nyt km:n jälkeen mies on kyllä edelleenkin sitä mieltä että vauva voi tulla jos tulee mutta ei siitä enemmälti puhuta eli eletään melko normaalia elämää ja pölytetään lakanoita ihan mielen mukaan.
Mutta missä on emmi???? Toivottavasti lomalla ja kaikki hyvin. Ja kuinkas marian raskaus etenee? Mukava olisi kuulla vointeja.
Moni taisikin olla oviksen tietämillä joten piinaviikot vielä edessä. Sonjaemman hoitojen etenemistä mielenkiinnolla ja toivorikkaana odotellaan....
Oma napa on viimeisissä piinapäivissä sillä kp.t ovat 29/33-34 noin. Rintoja pistelee ajoittain tai oikeastaan vasenta vain. Alamahaa nippailee myös ajoittain ja viime yönä nippaili pitkät ajat yhteen menoon. Aamulla oli myös ajoittain etova olo mutta luulen että johtui kyllä nälästä sillä eilen jäi lämmin ruoka syömättä ja tuli napsittua suuhun kaikkea pientä ei niin hirveän terveellistä. Illalla tutkin näitä rintojen piha-alueita ja niissä oli niitä suonia mitä oli silloin km raskaudessakin mutta saattaa olla että nämä ovat vielä jäänteitä niiltä ajoilta. Lämmöt ovat koholla niin kuin tässä vaiheessa kuuluu ollakin. Toiveet ovat kyllä korkealla joten osa oireista on kyllä luettavissa toiveajatteluun. Tiistaina sitten testaan jos on testattavaa. Miten tetin piina edistyy, mentiin aika samoissa muistaakseni?
Joko senniina aloitit lomasi? En muistanut tarkkaan koska sinulla se loma alkoi. Onko kaikilla jo kesäloma suunnitelmat tehtynä? Me aloitamme loman heinäkuun eka viikon jälkeen ja lapsia olisi tarkoitus käyttää ruotsissa ja vähän leikkipuistoissa ja sitten varmaan ollaan paljon itä -suomessa mökillä. No lomasuunnitelmat tahtovat elää loman lähestyessä....
Nyt töiden pariin. Mukavaa viikonloppua kaikille, jos en satu palaamaan kommentoimaan viestejä.
-pietu-
anteeksi kirjoitusvirheet, on niin paljon porukkaa ettei ehdi kovin tarkkaan korjailemaan....