IS: Kahden tähden all inclusive -hotelli Bulgariassa oli pettymys kuusihenkiselle suomalaisperheelle
"Tiesimme lähtevämme edulliselle pakettimatkalle, mutta ajattelimme, että tässä olisi edes jonkinlainen taso."
Perheen äiti Senja sanoo, että perhe aikoo yrittää saada hyvitystä matkastaan.
Millaista luksusta sinä olisit odottanut kahden tähden halvalta pakettimatkalta Bulgariassa?
Kommentit (291)
No ei home huoneessa ole hyväksyttävää, edes yhden tähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lomalle pitää päästä niin sen verran tulee satsata, että ei nyt kahden tähden murjuun mene. Halvalla ei saa hyvää edes ulkomailla.
Ja aina kannattaa lukea arvostelut ja googletella ennen varausta, se kun on niin helppoa nykyään. Tuosta saa vaan syyttää itseään, jos oli järkytys saavuttaessa!
Jep, typerä saa olla jos tuon enempää hotellia tutki ennen varaamista. Ei varmaan ole katsonut ollenkaan millainen hotelli kyseessä ja mitkä arvostelut saanut. Minun mielestä turha vinkua, jos hotellista on muut asiakkaat kommentoineet noin, miten jutussa kerrottiin. Eri asia, jos olisi mainostettu siistinä ja viihtyisänä hotellina ja muut kehuneet maasta taivaisiin. Omaa tyhmyyttä. Ja vielä tyhmempää mainostaa tuota tyhmyyttään iltalehdessä ja marista korvauksia.
Edelleen monet luottavat Aurinkomatkoihin, joka todennäköisesti kertoo sivuillaan paikan olevan siisti ja viihtyisä vaikkakin vaatimaton, tms.
Aurinkomatkat on voittoa tavoitteleva yritys, joka pyrkii myymään mahdollisimman paljon matkoja. Tuskin he yhtään kohdettaan kurjaksi lääväksi mainostaisivat, vaikka tuo kuvaus olisi lähempänä totuutta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nääkin nyt kostuivat tästä? Se on niin tätä nykyaikaa että pakko on matkustaa vaikka hampaat irvessä ja vaikkeivät rahatkaan riitä. Olisivat säästäneet nyt nämäkin rahat ja menneet ensi kesänä johonkin säälliseen paikkaan.
Kyllä köyhälläkin on oikeus matkustaa eikä aina vain säästää. Pitäisi voida olettaa matkatoimiston kautta varatulta matkalta jonkinlaista minimitasoa. Ihan turha louskuttaa leukoja, että kahden tähden hinnalla vaadittaisiin viiden tähden tasoa, tai että Bulgariaan matkustavan on tyytyminen likaan ja homeeseen.
Eihän tuo huone ollut kuvien perusteella edes homeessa. Kuvia oli otettu vain ja ainoastaan paikoista joihin se home pesiytyy kun ilmankosteus on suuri. Eikä tuo ole edes mitään haitallista hometta. Pölyäkin oli vain ilmastoinnin poistossa eli ei se sieltä tule edes huoneilmaan. Mikä tuossa oli se ongelma?
Oletko käynyt analysoimassa ne homeet? Ja jos paikka haisee viemärille (=paskalle), sinä olisit siis ihan tyytyväinen?
Oletko koskaan käynyt lämpimissä/kosteissa maissa? kyllä siellä tuppaa viemärit vähän tuoksahtamaan. Hotelleissa suihkitaan ja sheivataan karvoja päivät pitkät seuran toivossa. Ei kaikki voi olla aina niin täydellistä ainakaan noissa halvemmissa paikoissa
Olen kerran käynyt Bulgariassa ja toiste en mene. Kauhea minineukkula jossa tympeitä ihmisiä.
Oon luullu Aurinkomatkojen olevan tasokas matkatoimisto. Kyllä nyt jotain rotia kahden tähden hotellin toiminnassa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
No ei home huoneessa ole hyväksyttävää, edes yhden tähden.
Ulkomailla homeeseen suhtaudutaan eri tavalla. Lämpimissä maissa se on ihan normaalia, eikä kukaan välitä siitä. Hometta oli seinissä mm. sviitissäni ranskalaisessa viiden tähden hotellissa, viemäritkin välillä tuoksahtelivat huoneessa.
Tietääkö kukaan mikä tän hotellin nimi oli? Mitä Tripadvisor sanoo siitä?
Vierailija kirjoitti:
Olisivat vuokranneet paljun ja jääneet kotiin ahmimaan roskaruokaa. Sillä mitä muutakaan halpaa pakettimatkaa buukkaava perhe muka menee jonnekin Bulgariaan tekemään kuin makaamaan hotellin altaan laidalla ja ahmimaan buffetin tyhjäksi?
Halvemmaksi tulisi tosiaan pysyä kotona paljun kanssa, mutta silloin ei toisaalta pääse kerjäämään huomiota iltapäivälehtiin. Osattiin vissiin tehdä matkavaraus, mutta ei viitsitty katsoa netistä kohteen/hotellin saamia arvosteluja. :D
Aika ala-arvoisesti kirjoitat ihmisistä, joista et tiedä muuta kuin että he ovat käyneet Bulgariassa.
Jaaha. Olen käynyt Kreikassa viiden tähden AI-hotelleissa, eikä ole ollut valittamista.
Onpa typeriä kommentteja ketju täynnä. Mä olin just kreikassa kahden tähden hotellissa, oli kyllä vanhanaikaista, mutta siistiä ja henkilökunta oli asiallista. Olen yh joten me ei käytäis koskaan missään ellei tingittäisiin hotellista. Arvostelut luen kyllä aina. Me ainakin ollaan liikenteessä koko ajan ja cain nukutaan hotellissa. Kaamea ajatus, että pitäisi kaikki ateria syödä samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on just sitä kun ostetaan lada ja odotetaan että olis mersu.
Ja valitetaan vielä kun ei ollut luksusloma. Soitetaan iltapuluun, että yhyy, ostettiin halpa matka ja sitä saatiin, hirveä vääryys tapahtui.
Mikä ihmisiä vaivaa??
Sä et nyt tiedä mistä puhut. Ei voi odottaa luksusta Bulgariassa ylipäätään eikä varsinkaan kahden tähden hotellissa, mutta joku raja pitäisi olla mitä ihmisille myydään! T.Saman kokenut
Joopajoo, kaksi tähteä ja Bulgaria. All inclusive paketti. Mitä voit oikeasti odottaa? Järki päähän jopa av mammalle on suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ei ikinä Bulgariaan rantalomalle
B. Ei ikinä all inclusive -lomalle
C. Ei ikinä asiakaskokemuksia lukematta yhteenkään minkääntähtiseen hotelliin.
Bonus: Pahoita mielesi ja soita kesken loman iltapäivälehteen.
Miksi ei ikinä all inclusive -lomalle? Omat kokemukseni ovat erittäin positiivisia. Esimerkiksi viime vuonna olimme perheen kanssa tässä hotellissa:
https://www.tui.fi/matkat/espanja/menorca/punta-prima/insotel-club-punt…;Suosittelen lämpimästi! :) meidän perheen lemppari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ikinä all inclusive -lomalle? Omat kokemukseni ovat erittäin positiivisia. Esimerkiksi viime vuonna olimme perheen kanssa tässä hotellissa:
https://www.tui.fi/matkat/espanja/menorca/punta-prima/insotel-club-punt…;Suosittelen lämpimästi! :) meidän perheen lemppari
(Nyt tuli kyllä pitkä viesti😂)
Kiinnostuin tuosta hotellista ja menin lukemaan arvioita. Kaikki muut ovat antaneet 9-10 paitsi kaksi ovat antaneet 8 ja sitten huonoimmat kaksi arvostelua ovat antaneet 6 & 2. Huonoimman arvosanan (eli 2/10) antanut kirjoitti näin:
”Todella pettyneitä ja petettyjä olemme TUI hin sillä hotellialueellamme ei ollut ainuttakaan suomalaista matkaopasta, ei edes käynyt, ei ollut edes TUIn kansiota jne. Matka oli todella kallis ja vielä täysin siis jäi omatoimimatkaksi. Otimme allinclusive täydenpalvelun paketin niin tämän lisäksi kohteessa kuitenkin perittiin turisti maksut ja jopa tallelokerosta 17e..Lisäksi kaikki muu tärkeä lisähintaan. Mahatautiin tultiin koko sakki. Meno lento oli myöhässä ja luonnollisesti pienensi ensimmäisenpäivän lomailun olemattomaksi.”Olen sanaton. Loma meni pilalle kun ei ollut suomalaista matkaopasta ja nyt loma jäi omatoimimatkaksi..?? Itse en ikinä tarvitse matkaopasta tai mainittua tallelokeroa. Pyyhkeet luultavasti maksetaan panttina ja mitä ”turistimaksuja” muka perittiin? Mahataudin ymmärrän, mutta en sitä, että heti seuraavassa lauseessa valitetaan lennon myöhästymisestä. Tässä arvioitiin hotellia, ei lentoja. Itse olet valinnut lomasi pituuden, joten voivoi jos jäi myöhästymisen takia yksi päivä olemattomaksi.
Ihan käsittämätöntä. En vieläkään ymmärrä tuota matkaopasta. Ovatko suomalaiset niin juntteja, että loma on heti päin v*ttua jos ei matkaopasta saa? Anteeksi, mutta meni tunteisiin tämä idioottimaisuus..
TripAdvisorin kautta annettu 2878 arviota ja
sijainti, palvelu ja siisteys 4,5/5. Nukkuminen, huoneet ja hinta-laatusuhde 4/5. Tämä taitaa olla tuleva lomakohteemme! Lisäksi Menorcan saari näyttää erittäin lupaavalta. Kiitos vinkistä
Mietin ihan samaa😂😂😂 kuka hitto haluaa lomalle suomalaisen matkaoppaan... ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Nyt tuli kyllä pitkä viesti😂)
Kiinnostuin tuosta hotellista ja menin lukemaan arvioita. Kaikki muut ovat antaneet 9-10 paitsi kaksi ovat antaneet 8 ja sitten huonoimmat kaksi arvostelua ovat antaneet 6 & 2. Huonoimman arvosanan (eli 2/10) antanut kirjoitti näin:
”Todella pettyneitä ja petettyjä olemme TUI hin sillä hotellialueellamme ei ollut ainuttakaan suomalaista matkaopasta, ei edes käynyt, ei ollut edes TUIn kansiota jne. Matka oli todella kallis ja vielä täysin siis jäi omatoimimatkaksi. Otimme allinclusive täydenpalvelun paketin niin tämän lisäksi kohteessa kuitenkin perittiin turisti maksut ja jopa tallelokerosta 17e..Lisäksi kaikki muu tärkeä lisähintaan. Mahatautiin tultiin koko sakki. Meno lento oli myöhässä ja luonnollisesti pienensi ensimmäisenpäivän lomailun olemattomaksi.”Olen sanaton. Loma meni pilalle kun ei ollut suomalaista matkaopasta ja nyt loma jäi omatoimimatkaksi..?? Itse en ikinä tarvitse matkaopasta tai mainittua tallelokeroa. Pyyhkeet luultavasti maksetaan panttina ja mitä ”turistimaksuja” muka perittiin? Mahataudin ymmärrän, mutta en sitä, että heti seuraavassa lauseessa valitetaan lennon myöhästymisestä. Tässä arvioitiin hotellia, ei lentoja. Itse olet valinnut lomasi pituuden, joten voivoi jos jäi myöhästymisen takia yksi päivä olemattomaksi.
Ihan käsittämätöntä. En vieläkään ymmärrä tuota matkaopasta. Ovatko suomalaiset niin juntteja, että loma on heti päin v*ttua jos ei matkaopasta saa? Anteeksi, mutta meni tunteisiin tämä idioottimaisuus..
TripAdvisorin kautta annettu 2878 arviota ja
sijainti, palvelu ja siisteys 4,5/5. Nukkuminen, huoneet ja hinta-laatusuhde 4/5. Tämä taitaa olla tuleva lomakohteemme! Lisäksi Menorcan saari näyttää erittäin lupaavalta. Kiitos vinkistäMietin ihan samaa😂😂😂 kuka hitto haluaa lomalle suomalaisen matkaoppaan... ei pysty.
Se joka ei ole opiskellut kansakoulussa englantia/ruotsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi
https://www.aurinkomatkat.fi/bulgaria/albena/kompas?modelCode=ABE
Olen kaiketi aivan ääliötyhmä, mutta missä ne asiakasarviot näkyvät? En löytänyt.
Taitaa kyllä olla tämä. Arviot aika karuja https://www.aurinkomatkat.fi/bulgaria/albena/orchidea?modelCode=ABE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi
Olen kaiketi aivan ääliötyhmä, mutta missä ne asiakasarviot näkyvät? En löytänyt.
Taitaa kyllä olla tämä. Arviot aika karuja https://www.aurinkomatkat.fi/bulgaria/albena/orchidea?modelCode=ABE
Ilmaista juomista saa vain ilta yhteentoista asti. Huijausta sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi
Tämä myös arvelin.
Aurinkomatkojen asiakkaiden arviot aukeaa sinisestä yläpalkista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko toi
Tämä myös arvelin.
Aurinkomatkojen asiakkaiden arviot aukeaa sinisestä yläpalkista.
ruoka 1,8/5 😂
Nyt taas herätys ihmiset!
Juu ei, kahdelta tähdeltä ei voi odottaa paljoa, mutta oletteko te tosiaan niin lampaita, ettette tajua, ettei tuollaista läävää voi kaupata edes ilman tähtiä!
Koittakaa nyt vaatia edes jotain tasoa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt taas herätys ihmiset!
Juu ei, kahdelta tähdeltä ei voi odottaa paljoa, mutta oletteko te tosiaan niin lampaita, ettette tajua, ettei tuollaista läävää voi kaupata edes ilman tähtiä!
Koittakaa nyt vaatia edes jotain tasoa!
Ou mai gaad. Voitteko vaivautua edes googlaan 5 minuuttia ennen ostopäätöstä. Voi ziisus.
Eikö tämä sieppo arvostellut naurahtaen jotain paikallista hierojaa kun tämä nukahti työaikanaan. Milloinhan tuokin raukka oli saanut nukkua viimeksi.