~~~ HAAHUT viikko 22 ~~~
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)
[b]Hannele-81[/b] Molemmat 25v. Oulu. 03/06 tuulimuna kaavittiin rv 12+
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2006
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat
[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta
[b]Tavoite:[/b] -8 kg
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
Kommentit (67)
Jos joku haluaa 4 kpl ovistestejä (mammaksin) niin annan pois ilmatteeksi. Tähän vaan sähköpostiosote niin vois sitä kautta antaa osotteensa. Ja testit postiin.
Huh, elämä alkaa vihdoinkin pikkuhiljaa voittamaan. Tosin vieläkin pahaolo ja väsymys hieman vaivaa, mutta nyt taitaa enää johtua vain tästä raskaudesta, ainakin toivottavasti...
titi; toivottavasti saat selkäsi pian kuntoon ja nuo tiputtelut kuriin! Uskon, että on TODELLA ärsyttävää, kun saa monta viikkoa putkeen noiden rättien kanssa pelailla.
sani-74; Harmi, että tuhruttelu alkoi jo taas! :( Kyllähän teilläkin on tuota yritystä jo melkoisesti takana. Oletteko suunnitelleet kysyvänne lääkäriltä vähän apuja?
Hannele-81; Voihan se tosiaan olla, että miehesi kokee painostusta sinun raskauttamisen suhteen tuon ovistestin myötä. Mutta ymmärrän myös sinua, että haluat kaikkesi tehdä sen eteen, että plussaisit pian. Ehkä jatkossa kannattaa olla kertomatta noista testeistä, jos meinaat niitä vielä tehdä. *hali*
ON: Omituista, ettei minua oikeastaan jännitä tuo huominen ultra yhtään! En kyllä itseasiassa ajattele sitä paljoakaan, itsesuojeluako??? Tietysti toivon näkeväni siellä sikiön sykkeineen, mutta jotenkaan en uskalla edes ajatella sellaista tilannetta. Mutta huomenna palailen siis kertomaan mitä tuolla ultrassa näkyi..
maria80 rv 6+6 ( 21 tuntia ultraan...)
jaksamista sinulle ja lisää haleja.
vauva2006
Minä voisin testit ottaa,sähköposti on pk.rantala@luukku.com=)Vaikka voihan olla että ei niitä enää tarvita!!
Onko yhtään mieli parempi?
Marialle:Tsemppiä ultraan!!=)
Kiitos teille haleista
Laitoin Pipsa sähköpostia. Toivottavasti testit pääsevät käyttöön. Haluan ne pois kaapista jos niiden käyttäminen on kerran kielletty.
Kyllähän me silloin km jälkeen puhuttiin ettei yrittämällä yritetä ja minä itse pohdin etten tikuttaisi. Mutta tiistaina epätoivo sai yliotteen kun tuli jonku päivän tauko seksissä JUST NYT kun kuitenkin kivuista ym tiedän oviksen olevan JUST NYT ilman testiäkin. Varsin vain aattelin testata koska luulin sen jo olleen mutta testin tulos olikin mulle mieluinen!
Mielen parantumisesta en tiiä, tuli taas ahistus kun luin tuota " mies kieltäytyy harrastamasta" ketjua. V**uttaa tuo moraalisaarna.
Mies ei ottanut kantaa hoidetaanko km lääkkeillä vai kaavinnalla. Yhtä hyvin voin päättää itse käytönkö tamppooneita vai siteitä. Kai siis saan päättää itse myös sen kusenko purkkiin vai en. Yksin olen kroppani kans ollut ennenkin...
Kuten varmasti jo aiemmassa viestissä kerroin niin tiedän tehneeni väärin. Mutta harmittaa kun ymmärrys miehen puolelta on tasan nolla. Se kuvittelee etten tiedä missä vaiheessa kierto on. Okei myönnän että viime viikolla tarkistin laskurilla, mutta kun tiedän sen siitä huolimatta! Kivut kertoo sen ilman laskureitakin. Ja tiedän suurin piirtein, en tietenkään tarkkaa päivää. Mies ei suostu ymmärtämään (eikä ehkä kukaan teistäkään) että en voinut olla ahistumatta kun koko kierto ja varsinkin viime viikko on pantu ku pienet kaniinit ja nyt sitten loppuu seksi kun seinään JUST kun sitä pitäis nimen omaan olla! Kyllä kai sitä ahdistuu! Mutta en voi ottaa puheeksi enää asiaa enkä haluakkaan koska mieheni sattuu olemaan semmone pässi että heti jos yritän aiheeseen päästä niin muuttuu koti sotatantereeksi.
Toivon vain että ens kierto menee eri lailla. Toivon vain että mies on jo leppynyt ja haluaa tänään(kin) seksiä! En minäkään halua sitä lasta tekemällä tehä mutta toisaalta onko järkiä heittää kuukautta hukkaan ja olla panematta just kriittisimmillä päivillä...?
TITILLE pahoittelut tiputtelusta ja halitus (( )) Ollaan yhdessä mieli maassa (tosin mää oon aika äkkipikainen ja huomenna ehkä tuun jo tänne palstailemaan huper onnellisena vaikka tänään haluaisin ryvetä itsesäälissä...)
Yksi yö Marian ultraan!!!! Jipiiii! Saadaan mieltäylentäviäkin juttuja tänne!
HANNELE
Maria: Sulla onkin jänskät paikat. Kiva kun pystyt olemaan noin rauhallisesti, vaikka varmaan vähän jännittääkin, että mitä sielä ruudussa näkyy. Mä uskon, että kaikki on sielä just niin kun pitääkin. Tulehan kertomaan ultrauutiset huomenissa. =)
Pipsa: Juu en tiedä nyt missä loppujen lopuksi se vika nyt sitten oikeesti on. Aamulla taas tiputteli ja nyt taas illalla. En tiedä, harmittaa kun jotenkin on vaan fiilis, ettei raskautuminen vois ees olla mahdollista ennenkö toi tiputtelu on saatu kuriin. On vähän ns. " viallinen" olo ollut tän viimoset 9kk:tta. Huoh! Ehkä tämä tästä. Häntä pystyyn ja menoksi. =)
Vauva: Kiitos sullekkin tsempityksistä. Täältä taas noustaan seuraavaan kiertoon. ;-)
Pipsa: Toivotaan, että et niitä ovistesteja enää tarvisisi. (.) dbdbdbdb
Pidetään peukkuja, että plussa napsahtaa.
Sani: Voi meitä kahta tuhruttelijaa... =( Jospa sit ens kierrossa taas uudet yritykset peliin. =)
Ja Hannele: Et viimeisimpänä, etkä vähäisimpänä. =) Mietit, että saatko moraalisaarnoja täällä meidän keskuudessa. En usko...me kaikki varmaan tiedetään millasta tää plussan pyydystäminen on näiden km:jen jäljiltä. Ei ole kivaa ei. Jos me naiset ei olla näiden vauva-tärinöiden kanssa kauheen helppoja, niin kyllä ne miehetkin tosiaan hankalia välillä osaa olla. Kyllä tosiaan täälläkin ukko veti alkuun herneet nenään noiden ovistestien käytöstä, koska sille tuli suoraan sanoen siitä hirveet suorituspaineet. Kyllä mä senkin ymmärrän ja kukas se tuossa kirjoitti, että kun naisilla on mahku ottaa kaikki tälläset keinot käyttöön ja sit kun oviskin pitäs olla käsilä eikä mitään vaan tapahdu, niin mies voi pelätä, että onko hänessä se vika kun tulosta ei tule. Siinä on niin monta monessa. Mä en sun ajatuksias millään tavalla arvostele...kaikki ne tuntemukset on niin inhimillisiä. Ehkä tavallaan se sun mieheskin ajattelutapa, mutta ehkä mäkin enemmän kallistun sille puolelle, että miehet pelkää kaikki tuollaisia muutoksia ja " testejä" tms. varmaan enemmän just sen takia, kun niillä ei ole sellaista määrää tietoa näistä asioista kun meillä. Eikä ne välttämättä osaa ajatella, että siihen että nainen raskautuu, tarvitaan aikas iso kasa erinnäisiä paloja, joiden kaikkien pitää loksahtaa paikalleen just oikeena hetkenä ja naisille se on (ehkä just täällä meillä pyörivillekkin) itsestäänselvyys, että jos on konsteja, jolla voidaan selvittää ne otolliset päivät, niin se tehdään ja ne päivät pyrittäs hyödyntään ja muun ajan voi touhuta kun huvittaa. Mut se on tietty nyt helppo täällä sanoa, kun mekin miehen kans käytiin nää keskustelut läpi tuossa tammikuussa. Sit kuitenkin kun kysyin, että no heitänkö nää testit roskiin, että meitähän nää vaan on auttamassa, niin sit se sano, että no älä heitä.....ehkä niistä on kuitenkin enemmän hyötyä kun haittaa, varsinkin kun mullakin toi takapuoli vuotaa miten sattuu ja sen ajankohdan selvittäminen on ollut vähän hakusessa. On nää vähän kurjija juttuja. Toivottavasti saatte jotenkin päin kuienkin juteltua ja hyvä kun kuitenkin suurin piirtein tiedät sen ovisajankohdan. Sitä pitää sun sit vaan yrittää " vietellä" se mies sillon kun tunnet ne ovisoireet. Ehkäpä se siitä. Mut niin kun sanoin jo tuossa aiemmassa viestissäni, että tiedän ettei joka kuukausi näin aktiivisesti jaksa aina touhuta kun tässä kuussa tuli pöyhittyä lakanoita, niin suurimmaksi osaksi se vähän aina tuppaa menemään just niin, että sit kun olis se oikee ajankohta niin vaan toista huvittas tai ei kumpaakaan ja muulla ajalla sitten kuksitaan kun kanit. Joskus miettiikin, että on kai sitä itelläkin sit kai jonkunlaiset suoritumispaineet siitä asiasta. Tuntuu että ne halut katoo just sillon kun niitä eniten tarvittas ja sit vielä usein oon näiden kipujen kanssa ovisaikaan pahimmillani, niin ei siinä kauheesti seksiä mieli tee. Nykyään otan jo Panadolin kun alan tuntemaan, että oviskivut alkaa. Eli varsinkin jos hyvä säkä käy ja innostuu peittoja pöllyttymään, niin ei ainakaan häiritse ne massunkivistykset niin paljon. Koitetaan vaan jaksaa tarpoa eteenpäin, vaikka välillä harmistus iskeekin. Mäkin taidan olla yhtä impulsiivinen ihminen kun sinäkin, eli toisena päivänä ryven sielä alhaisimmissa sopukoissa ja seuraavana päivänä saatan leijailla pilven päällä. Mutta kokeepa ainakin ne elämänasiat laidasta laitaan, eikä elämä tunnu liian tasapaksulta. =) Pienet murinat miehen kanssa joskus puhdistaa ilmaa ja sopuseksi maistuu aina! ;-)
Hännät pystyyn siskoset!
Titi (jonka on hieman vaikea saada nyt häntää pystyyn kun sattuu kankkuun....mutta yritys hyvä kymmenen ;-)
Tulinpa nyt taas tänne nokkimaan kun tää on päivän kohokohta tällä saikulla. =) Buranan voimalla tässä on varmaan ens vko töitä tehtävä ja vaan toivoo, että se fysiatri jotain ratkaisevaa löytäis. Epäilen vähän sitäkin, mutta pakko se on sekin mahdollisuus käyttää.
Mulla on muuten niin kauheet mensukivut jo nyt menossa, vaikka kunnon menkkojen tosiaan pitäs alkaa vasta vkon päästä. Ihmettelen ihan oikeesti jos nää kaikki oireet, tiputtelut, vatsakivut ja selkäkivut voi oikeesti johtua siitä, että tuolla selässä on joku niin maan perskuleesti jotain pielessä ja että se aiheuttas näin voimakkaat reaktiot. Ite silti takaraivossa kuitenkin enemmän mietin sitä endoa, mutta mitäs siihen sanot kun lääkäri on toista mieltä. Valitettavasti mulla on yks ystävä, jolla ultrassa ei mitään endoon viittaavaa löytynyt, mutta kun sitten kivut ja lapsettomuus vaan jatkui ja tähystys sitten tehtiin, niin dadaa...mitäs sieltä löytyikään...kiinnikkeitä lantionpohja täynnä.
MARIALLA ON TÄNÄÄN ULTRA!!! =D Jippii! Jäämme odottelemaan kuulumisia.
Hannele: Mikä on tilanne kotosalla? Aiotteko kuitenkin vauvapuuhia jatkaa, mutta ilman niitä ovistikutuksia? Toivottavasti.
Aurinko paistaa ja on perjantai! Ihanaa!!!
Raihnainen Titi
Huomenta
Voih. Eilen oli tilanne aika tulinen. Kyllähän mää tiedän tehneeni väärin mutta kun ei sitä tekemättömäksi saa. Mitä mää voisin enää tehä asiaa muuttaakseni... Luulin eilen kaiken olevan hyvin ja odotin innoissaan miestä kotiin vaikkakin vain yksi asia mielessä... Mutta mies ei innostunut. Olen liian " tyrkky" ja sitä ahdistaakin ajatus siitä että nyt on tärppipäivät, ilmeisesti luulee että haluan vain sen takia vaikka käyn ihan kuumana, ja yleensä himot johtuu muusta kuin siitä että " päättää haluta" ... Joka tapauksessa tilanne ryöstäytyi taas käsistä, taas ilta itkettiin ja kiukuteltiin. Sovittiin kyllä puolilta öin ja tänään kuulosti puhelimessa kaikki olevan ok. Minä en vaan saa asiaa pois mielestä. Sellanen mää vaan oon että vaikka asiat " sovitaan" niin en saa asiaa mielessäni kuitattua ennen haleja, pusuja, lepertelyä ja ehkä jopa vähän sovintoseksiä. Mutta nuita ei siis minulle eilen herunut (varmaan ihan ansaitusti)
Nyt ei auta kuin pitää itsensä koossa. Saa nähdä. Ovistikut lähetin Pipsalle postissa - kiitos siitä että pääsin eroon niistä. Mutta mies eilen sanoi että nyt meni miilu kiinni eikä siemeniä tipu. En tiiä minkälaisesta tauosta se puhuu, pelkkä ajatuskin särkee mun sydämen. Valitettavasti tämä ei oo ensimmäinen kerta kun siemenillä uhkaillaan mutta (onneksi) edellisilläkään kerroilla siementen tulo ei oo loppunut nuihin sanoihin.
On kai vaan toivottava että sunnuntai riitti. Ainakaan en haluais että tulisin raskaaksi keskiviikon " velvollisuussiemenistä" . Tai parhain varmaan ois kun menis koko kierto ohi ja ens kierrossa voitais " alottaa alusta"
En tiiä onko omassa tapauksessa kyse siitä että mies pelkää että vika onkin hänessä jos tärppipäivänä ei tärppää. Luulen että se on periaatekysymys. Kun hän on päättänyt että meillä ei yrittämällä yritetä niin sillon meillä ei yrittämällä yritetä.
On vain vieläkin aika turta olo. Jos kerron miehelle että miltä minusta tuntuu ja mikä minun rintaa puristaa ja jos minun kertomiset ja tuntemukset ei sitä miellytä niin se suuttuu. Mää en siis sais kertoa hälle mitään tähän asiaan liittyviä pohdintojani. Ja kuitenkin hän kysyy mikä painaa.
Ehkä parempi sitten pohtia täällä. Jos vielä mies suostuu minun *inhottavan itsekkään ärripurrin* kans vauvailuun niin LUPAAN tässä teiän kaikkien kuullen että... mitä voisin luvata. Enhän voi luvata etten masentuis enää koskaan, tai etten ahdistuis enää koskaan... LUPAAN YRITTÄÄ PARHAANI että näin ei kävisi toisten.
Kiitos haahut
Tämän sanonnan olen oppinut täälä vauviksella:
*HÄNTÄ PYSTYYN VAIKKA HAKANEULALLA*
HANNELE
Voi se on niin ihanaa...
Lisään vielä omaa napaa: ajattelin vain yrittää elää normaalisti, enkä kysellä siitä oliko mies tosissaan että vauvailu on tauolla. Eiköhän se selviä kun seuraavan kerran sekstaillaan. Yritän vain olla normaalisti, yritän vain olla normaalisti, yritän vain olla normaalisti....
titin tavoin voin sanoa, etten usko kenenkään täällä moraalisaarnaavan sinulle, kaikki tosiaan varmaan haluaa tehdä kaikkensa tälläsissä tilanteissa.
Jaksamista sinulle ja häntä pystyyn, toiovttavasti kotitilanteesi rauhoittuu pian. Virtuaalihaleja taas lähetän sinulle.
vauva2006
Hannele-81; Ymmärrän kyllä tuon tunteen, ettei halua " hukata" yhtään kiertoa. Varsinkin km:n jälkeen tuo tunne tuntuu korostuvan. Johtuukohan se sitten siitä, että sitä tahtoo mahdollisimman pian saada takaisin se minkä on menettänyt (no, tietysti eihän tuo uusikaan raskaus täysin " korvaa" tuota menetystä). Toivottavasti löydätte pian yhteisen sävelen tuohon yritykseen!
titi75; Harmi, että suhun tolla tavalla koskee. Mullakin on joskus ollut sellaisia päiviä, että joka paikkaan tuntuu koskevan tai olevan jumissa ja voin vain kuvitella kuinka ikävää se on kun sitä jatkuu päivästä toiseen pitkän aikaa. Toivon todella, että saat selkäsi pian kuntoon, jospa vaikka todellakin nuo muutkin jutut johtuisivat siitä! Voimia!
ON: ja sitten niitä ultrakuulumisia, mitä täällä olikin ehditty jo odotella; Vatsasta löytyi pienen pieni ihmisen taimi sykkeineen kaikkineen! Lääkäri selitti kaiken mitä kohdussa (ja sen ulkopuolellakin) näki ja muutenkin oli todella ihana ja sympaattinen. Kooltaan sikiö vastasi vähän isompaa (7+2) kuin menkoista laskettuna (7+0), mutta tällä hetkellä kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Kyllä kivi vierähti sydämeltä!
Onnesta soikea maria80 rv 7+0 tai 7+2
ihanaa, iloisia uutisia! Paljon Onnea iloisista ultra kuulumisista!
vauva2006
ihanaa maria että ultrassa oli hyviä kuulumisia.
Mun lääkäri päätti sittenki antaa mulle ajan sinne ultraan ja se on maanantaina.
Väsymys vaivaa vielä, mutta etova olo on jo helpottanut, etti koko ajan jotain tartte suuhun laittaa.
Minustakin tuntui/tuntuu välillä että tällä syömisellä sitä lihoo ainakin 30kiloo tässä raskaudessa.
nippula jolla rv:t hukassa (siis ihmettelen kun jokainen raskauskiekko näyttää eri rv:tä, la on kaikissa kuitenkin sama, ei tiedä mihin uskoa)
Aivan ihania uutisia! Onnea tosi kovasti pienestä taimestä sykkeineen kaikkineen! <3 Tuntuu varmaan mahtavalta, kaiken tämän jälkeen!
Turvallista raskautta!
ON: Katsellaan mitä elämä tuo tullessaan...
HANNELE
Maria: Todella paljon onnea hienoista ultrakuulumisista! Täällä niitä ollaankin jo odoteltu. =) Nyt vain turvallista matkaa pikkuiselle loppuun asti. Sinä olet sen ansainnut ja niin kyllä me kaikki muutkin! Käyhän kuitenkin jatkossakin kertomassa kuulumisiasi.
Hannele: Voimia sinulle! Rankkoja aikoja sulla on nyt. Toivotaan, että miehesi leppyy. Silloin kun meilläkin oli yritykset päällä, niin tietysti sitä yritti panostaa aina oviksen aikoihin. Ei sen puoleen etteikö mullakin olisi niitä haluja ollut muutenkin. ;) Monesti sain mäkin turhaan yrittää mitään ehdotella tai vihjailla.
Se oli ja on edelleen aina niin väsynyt ja hermostuu sitten tosi herkästi. Vähänkin jos jotain negatiivista sattuu sanomaan, jos vaikka joku juttu sattuisi harmittamaan, niin suuttuu heti ja sitten on tiedossa päivän mykkäkoulu vähintäänkin. Samoin silloin jää hellimiset kokonaan ja yleensäkin viettää suurimman osan siitä päivästä omissa oloissaan. =( Itkut on mullakin meinannut siinä sitten tulla ja silloin on joskus tullut mieleen, että mitäköhän tämäkin elämä olis jos olis vauvakin. Jos mies noin herkästi kiukuttelee ja hermoilee, niin ei ole kovin kiva lapsellekaan katella sen touhuja. Välillä tuntuu, että suuttuu ihan lapsellisistakin jutuista.
ON: Kiireinen viikonloppu tulossa. Pitäis mattoja pestä ja käydä hakemassa vanhempieni luota ruohosipulia pakastimeen. Samalla sitten grillaillaan ja käydään saunassa.
Koirulikin saa sitten huomisaamuna kaulurin pois. Mahtaa olla riemuissaan. Ja sitten pääsee vielä meidän mukaan ja saa viettää koko päivän nurmikolla maaten juoksunarussa.
Sunnuntaina olisikin sitten leffaan meno. Lähdetään katsomaan X-Men 3:sta. Liput onkin jo valmiina. Mies kävi ne hakemassa tiistaina.
Aurinkoista (toivon mukaan) ja kivaa viikonloppua kaikille!!
Onnea sylin täydeltä hyvistä ultrakuulumisista ja oikein antoisaa masun kasvatusta!!=)
Kaikille muillekkin tasapuolisesti plussatuulia ja säteitä++++=)
Aurinkoista viikonloppua kaikille=)
Terkuin Pipsa(joka malttamattona odottaa testaamista,pitäis vielä viikko kärvistellä;) )
Nopeasti piti tulla Mariaa onnittelemaan ihanista ultrakuulumisista! :) Onnellista loppuodotusta sinulle! :) Sä taisit kysyä oonko ajatellut mennä lääkäriin kun ei ala pikkuista kuulua, niin joo kyl mä oon ajatellut, että syksyllä sit meen jos ei siihen mennessä oo plussaa testiin tullut. Mut kesän ajattelin vielä katella näin " luomusti" ..
On: 25/24-26. Tuhruttelu on jatkunut, eilen illalla tuhrutteli niin, että ajattelin menkkojen alkaneen, mutta sit se taas väheni. Illalla oli vielä lämmöt koholla yli 37, mutta tänä aamuna oli sit laskenut, eli eiköhän menkat tänään ala tai sit viimestään huomenna.. Mut ei auta ku taas mennä uutta kiertoa päin! ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille! Ja Hannelelle *erityis lohtuhaleja*!
Maria: On niitä uutisia odoteltukkin. En päässyt kun nyt vasta koneelle katsomaan. Pikkuinen olikin sitten hieman oletettua suurempi. Kiva ennemmin niin päin kun toisin päin. Aivan mahtavaa. Varmasti on kyllä tosi huojentunut olo. Meinaatkos nyt siirtyä kokonaan tuonne exien puolelle? Tule ihmeessä välillä kertomaan meille uutisia ainakin miten raskaus etenee ja jätä se ovi rakoselleen... ;-)
Hannelelle vielä extra tsempitykset täältä titi lähettelee!!!
Katri: Kiva, et teitin koiruli saa jo sen kaulurin pois. On varmasti mukavampi kirmailla ilman sitä...pääsee haistelemaan ja nuuhkimaan ihan rauhassa ulkonakin. Voi sitä riemun määrää mikä koirulille koittaa. =) Ollaan kans menossa kattoon se X-men 3. Mut mennään jo huomenna illalla. Käydään miehen kaverin ja sen uuden naisystävän kanssa ensin syömässä ja sit leffaan. Kiva tutustua uusiin ihmisiin taas.
Pikaisesti olenkin tän naisen jo kertaalleen tavannut, mutta ehkä huomenna sitten tulee tutustuttua paremmin.
Sani: Saas nähdä pörähtääkö se täti sit paikalle. Et sitten varuiksi mitään testiä ole tehnyt, että josko olisitkon raskaana. Siis tuhru vaan käväisi ja on nyttemmin kadonnut. Jos ei ala kuulua kunnolla, niin sit kandee varmaan testailla. ;-)
Pipsa: Mä varmaan malttamattomana jo testaisin jos olisin sun housuissa, eikä olis tuhrun tuhrua tullut. Jos pääsen vielä joskus siihen tilanteeseen, että vielä vko ennen tädin tuloo ei ole pisaraakaan tiputellut, niin varmasti säätäisin jo jonkun Acon kympin kanssa. ;-) No mut maltti on valttia. Plussatuulia täältä. =)
ON: Katrille jo kirjoittelinkin, että huomenna aion jo tän selkäni kans selviytyä syömään ravintolaan ja sen jälkeen leffaan. Mies haluaa nähdä sen X-Men 3:n, joten sitä siis vilkuilemaan. Mennään miehen hyvän ystävän ja hänen uuden naisystävänsä kanssa ensin syömään ja sit leffaan. Olen vilaukselta hänet kerran aikaisemmin nähnyt. Nyt tulee varmaan tutustuttua paremmin. =)
Selkä on ollut tänään hitusen parempi, mutta sitten menkkakivut sitäkin ikävämmät. Vuotoa ei tänään juuri ole tullut. Ihme soutamista ja huopaamista. Raskauden mahdollisuuteen en todellakaan tältä kierrolta usko, joten uskaltanen ottaa lasin tai kax huomenna ruuan kanssa punkkua. Vois kai sitä Acon kympin varmuudeks huomenna aamulla tehdä, mutta kun ei ole kun vasta 9:s päivä oviksesta, niin tuskin vielä näyttäis ees mitään. Mut luulen että noi tiputttelut puhuu puolestaan.
Tänään tehdään Tacoja ja kun ollaan tälläsiä hyvän ruuan ystäviä ja leffafriikkejä, niin lainattiin oheen parit dvd:t. Onhan taas lapseton elämä tietty helppoo kun saa ajatella vaan omaa itseään, mutta en kyllä laittaisi pahaksi jos vois ajatella jotain muutakin. Mut edelleen. Nautitaan näistä päivistä vielä kun niitä nyt on tarjolla. =)
Mä lähden ukon seuraksi tekemään niitä tacoja nyt. Käytiin tekemässä pieni happihyppely kun oli niin kaunis ilma. Hidasta tuo köpöttely vähän oli, mutta oli ihana olla vähän ulkona.
Nauttikaahan siskoset ihanasta vkonlopusta. Ja Maria siinä sivussa vielä niistä ihanista ultrauutisista... ;-)
titi
En millään ehtinyt kunnolla kaikkea lukemaan...
Hannelelle VOIMIA!! Tosi inhottava tuo tilanne, tiedän miltä tuntuu, koska meillä välillä on ollut ihan samanlaista.. Sovitaan ettei yrittämällä yritetä mut silti mä laskeskelen päiviä ym.
Maria: Onnittelut ultrakuulumisista!!!!
Sanille ja Titille tsempitys, jos ei nyt tärpännyt niin sitten ens kierrossa! Testailkaa nyt joka tapauksessa!
ON: Mä oon nyt lyhytsanainen, kun on vähän kiire. Keskiviikkona ajattelin testata, meen silloin työterveyslääkärille päivällä tarkastukseen. Oon TAAS ihan varma et tässä kierrossakaan ei tärppi käynyt mut tuosta testaamisesta on tullut niin tapa, että pakko se on tehdä...
T: Liliane kp 23/28-34
Hannele: Täältä isot ((virtuaalihalit))Kyllä miehet osaakin sitten olla välissä lapsellisia....kyllähän se meilläkin välillä maistuu puulta tuo yrittäminen kun ei mitään tapahdu..onneksi mies ei ole mitään negatiivista sanonut ovistestien käytöstä.Kyllähän se miehiäkin varmaan turhauttaa kun ei mitään tapahdu vaikka kuinka yrittäisi.Että kai meidän pitää heitäkin ymmärtää,mutta ei se mun mielestä oikeuta kumminkaan loukkaamaan toista omilla sanoillaan.Toivotaan nyt kumminkin että olis tärppi käyny!=)Tsemppiä!!!
Titi: Voi harmi noita sun tiputtelujasi,sinullekin ((virtuaalihalit))Kunpa niille nyt joku syy edes löytyisi!!
Lizie: Hyvä että elämä taas hymyilee ja saat nauttia kaikista elämän pienistä iloista!!Plussatuulia+++++=)
Kiitos vaan kaikille tsempityksistä,reilun viikon päästä se sitten nähdään taas....=)
Terkuin Pipsa kp21/29-32