Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ HAAHUT viikko 22 ~~~

29.05.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.

[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)

[b]Hannele-81[/b] Molemmat 25v. Oulu. 03/06 tuulimuna kaavittiin rv 12+

[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.

[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.

[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.

[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6

[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.

[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.

[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.

[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.

[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.

[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.

[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06

[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.

[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).

[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006

[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006

[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006

[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006

[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006

[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006

[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006

[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006

[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006

[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006

[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006

[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006

[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006

[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006

[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006

[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006

[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006

[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006

[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006

[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006

[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006

[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2006

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat

[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta

[b]Tavoite:[/b] -8 kg

[b]Nimimerkki:[/b] nonna80

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat

[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri

[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!

[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois

[b]Nimimerkki:[/b] VM1974

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8

[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset

[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.

[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä viikonloppu takana. Ihanaa!

Tervatuloa KOALA! Pahoittelut sulle keskenmenosta, suuri on ollut menetys noilla viikoilla ja vielä kaksin kappalein. Tsemppiä ja plussatuulia!

RIALLE onnittelut tädistä! Helpottaa se kun tietää taas kropan toimivan kaavinnan jälkeen. Tsemppiä nyt yritykseen!

KATRI: Vaikka koiruli surkealta kuulostaa niin hyvä että on nyt hoidettu se ja voi jo paremmin. Ja nyt sait vielä täysin omistautua koiran hoitoon kun ei ollu vaikka aamupahoinvointia ;o) Nyt kun koira alkaa olla kunnossa on sinun vuoro alkaa näyttää surkealta ja pahoinvoivalta!

MARIA: Montako päivää ultraan?! Minä päivänä se on? Hurja että jännitän sun puolesta! Mahtavaa! Kyllähän tuo vessanpöntönhalailu tietää hyvää pikkuista ajatellen! KAikki on varmasti hyvin! Vielä muutama piinapäivä!

LIZIE:Tsempitykset sinne ovisaikoihin! Eiköhän nuo kivut johtunu oviksesta?! Mulla on tuo tyhjä kipeä olo ollut melkein koko ajan kaavinnan jälkeen. Kova koettelus se taitaa kohdulle olla.

SANI: Piinaavaa loppukiertoa ja plussatuulia! Jospa tällä kertaa piina loppuisi kahteen viivaan! Toivotaan ja peukutetaan sille!

NONNA: Mites sielä? JOko täti tulla kurvasi paikalle?

NIPSU: Pahoittelut alkuraskauden km! öööö. Lisäänkö mää sen tonne päivityksiin? *edelleen vähän pihalla näistä listaemon hommista...* KOALAN mää lisäsin sinne uutena. Sen mää osasin sanomattakin =o) Haluatko siis että lisään tuon km kohdallesi? Tsemppiä lapsettomuuspolille!

TITI: Kipusi kuulostaa tosi pahalta! Toivottavasti selviää syy! Onneksi sulla on pian se lääkäri? Saitteko vajan rakennuksen ohella huolehdittua myös plussamahdollisuuksista, tuliko ovis hyödynnettyä? ;o)

Monella kuulostanut ovis olevan viime viikonlopulla. Mullakin kierto alkaa olla puolessa joten eiköhän täälläkin ovisaikoja pian vietellä! Jos ovis olis ollut viime viikonloppuna, niin se olis kyllä käytetty hyväksi paremmin kuin hyvin. Mutta vauviksen laskurin mukaan ovis on vasta tämän viikon torstaina/keskiviikkona. Toivottavasti sama tahti jatkuu läpi tämänkin viikon, sillon pitäis olla kohtuuhyvät mahikset uuteen plussaan! Toivoa saa muttei liikaa...

Hyvää alkanutta viikkoa!

HANNELE kp 16

Vierailija
2/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva2006:minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierto palasi ennalleen? Minulla oli vuotoa km ja lääkkeellisen jälkeen 4 viikkoa, sitten kaavinta, jonka jälkeen vuotoa vielä n.viikko. Siitä vähän reilu 4 viikkoa alkoi menkat, jotka oli ihan normaalit ja kesti n.5 päivää, kuten yleensä minulla. Nyt menkat alkoivat jo kp26/28 omien laskujeni mukaan, taitaa olla vielä elimistö hieman sekaisin, kun muuten olen niin säännöllinen ollut kuukautisteni puolesta.

vauva2006

Vierailija
4/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rialle:onnittelut menkoista jotka viimein ja vihdoin alkoivat ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!!=)

Koala ja vauva2006:tervetuloa haahuihin ja pahoittelut keskenmenoista ja toivottavasti pääsette pian uudestaan plussaamaan,tsemppiä ja voimia!!=)

Marialle:Hyvältä kuulostaa nuo sinun oireesi ja eihän sinulla enää monta yötä ole siihen ultraan!?Voimia odotukseen!!=)

Hannele:Sun kanssa mennäänkin aika lailla samoissa,itsellä menossa kierron 18 päivä!Oikein paljon plussatuulia sinne päin!!!=)

Lizie:toivottavasti kipusi olivat oviksesta johtuvia,itsellä on joskus kanssa ollut samanlaisia kipuja juuri tuossa kierron puolivälin paikkeilla,toivottavasti väsymyksesi helpottaa!Sinnekkin toivottelen oikein paljon plussatuulia!!+++=)

Sanille:Oikein paljon plussasäteitä+++!!=)

Katri:Onneksi teidän koiruli on jo paremmassa kunnossa!Toivottavasti nyt saatte lomanne järjestettyä!!=)

Nonnalle:tsemppiä clomikiertoon,toivottavasti plussa nyt löytää tiensä sinne!Noi clomit on kyllä tosi kalliita,on tullu niitä kans sen verran osteltua,se on harmi kun ei niihin saa enää sitä kelakorvausta,mutta onhan se sen arvoista jos niillä se plussa sitten tulee!!;)

Titi:Joko ovis on ollut?=)Taas mennään aika lailla samoissa sinunkin kanssa,itsellä ovistesti näytti taas eilen vahvemman viivan kuin kontrolliviiva,tulihan niitä taas aika monta tehtyäkin,mutta on se kiva huomata että oma kroppa toimii!!;)Oikein paljon plussasäteitä sinne++++:)

Nipsulle:Pahoittelut taas keskenmenosta,toivottavasti niille syy löytyy!!Voimia ja tsemppiä!!=)

Oikein paljon kaikille muillekin joita en nyt tässä muistanut mainita niin tsemppiä kiertoihinne ja oikein kovia plussatuulia!!!=)

Omaa napaa sen verran että tosiaan eilen taas ovistestiin tuli vahvat viivat,testiviiva oli paljon vahvempi kuin se kontrolliviiva,jippii!;)Nyt taas kovasti vietämme aikaa tuolla vällyjen alla ja toivottavasti sitten sais siihen raskaustestiinkin ne kaksi maagista viivaa nyt tällä kertaa!!=)

Onnellisissa tunnelmissa Pipsa kp18/29-32

Vierailija
5/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koalalle ja Vauva2006:lle pahoittelu km:sta. Kenenkään ei pitäs näistä joutua kärsimään. Tervetuloa haahuilemaan ja toivotaan uutta ja kestävää plussaa teille pikaisesti. dbdbdbbd

Maria: Ihan jänskättää minuakin sun ultrasi puolesta. Sielä on oireistasi päätellen kaikki hyvin. ;-)

).( Oma nassu pikaisesti kun en varmaan kauaa pysty/saa tässä koneella olla. Selkäkipuni sitten äityi eilen oikein akuutiksi kivuksi. Meni jalat alta eilen kun kipu löi niin kovaa alaselkään ja tuonne oikealle puolelle. Itkuhan siinä pääsi kun tajusin, että en pysty liikkumaan. Nyt siis tänään kävin lekurilla...vko saikkua aski buranaa ja diagnoosiksi alaselän lihasten akuutti tulehdus. Noh...mähän olen teille kertonut jo, että tää kipuilu on mulla kestänyt selän kanssa jo kohta 9kk, mutta näin pahaksi meni vasta nyt. En edelleenkään ole ihan varma, mistä tää kipu nyt johtuu. Huomennahan me mennään mun miehen kanssa sinne lapsettomuuslekurille ja se taas ultraa ja tarkastaa vielä näkyykö sielä mitään endoon viittaavaa. Hermo alkaa mennä tähän jatkuvaan sairasteluun ja töistä tulee hirveesti poissaoloja. Kaiken näiden km poissaolojen jälkeen olen sitten tietysti sairastanut ne kaikki mahdolliset oksennustaudit ja vatsataudit tän kevään aikana. Mutta minkäs tälle voi. Harmittaa vaan kun lääkäri oli sitä mieltä, että mun lantioranka pitäs kuvata röntgenissä, mutta sit ei kuitenkaan antanut sinne lähetettä ja aina on tietty se mahdollisuus, että on raskautunut, ja että sitten röntgenistä voi olla jotain haittaa. Hermo menee tähän säätämiseen.

No paremmat uutiset on ne kun Hannele kysyi, että saatiinko hyödynnettyä mahdolliset ovikset, niin kyllähän ne saatiin. Oltiin kyllä niin aktiivisia, ettei pitäs siitäkään kiinni olla. Meniköhän se selkä lopullisesti jumiin niin aktiivisen peittojen pöllytysten takia. ;-) Eli nyt on kaikki tälle kuulle varmaankin sitten jo tehty mitä tehtävissä on. Alamahassa oli eilen kyllä taas jo menkkamaisia tuntemuksia ja sitä harmistelin, että ei kai se tiputteluvuoto nyt taas heti ala. Toivotaan, että pysyy poissa.

Nyt on pakko mennä petiin lepäämään. Selkä on ihan tohjona. =/

raihnainen titi (kp17/27-28)

Vierailija
6/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan teidän kanssa aikas samoissa mennään. Mulla toivon mukaan se ovis tapahtui to-pe välisenä yönä....kivuista päätellen. Aamulla vielä varmisteltiin sitten tilannetta. =) Mä en jostain syystä niillä Aconin ovistesteillä ole saanut sitä testiviivaa vahvempaa viivaa, mutta lämpöjen noususta joka kierrossa kuitenkin olisin melko varma, että kaikesta huolimatta ovuloin...niin ja kivuista päätellen. Nyt vaan peukut pystyyn kaikille, että flaxi on käynyt kaikille. =)

titi, joka nyt yrittää kömpiä sinne petiin....

Vierailija
7/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän meinaa kyllä olla mieli apeana, kun odotin niin paljon tältä kierrolta raskautuvani ja menkat alkoivat vielä etuajassa kp26/28. Onko teillä muilla ollut vastaavaa, entä onko kellä kokemusta raskautumisesta keskenmenon jälkeen, kauanko mennyt?

vauva2006

Vierailija
8/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaan taas vähään aikaan jaksanut/ehtinyt kirjoitella. Jospa nyt saisin taas muutaman rivin aikaiseksi...

sani-74; mulla tuntui oviksesta lähtien kaikenlaisia nippailuja. Toivottavasti sulla olis nyt se tärppi käynyt! bd bd

katri72; onneksi sinä ja teidän koira olette jo paranemaan päin!

Lizie; nuo kivuthan tosiaan voisivat olla oviksesta johtuvia!

koala-72; Pahoittelut km:stasi ja tervetuloa mukaan haahuilemaan! Toivottavasti pääset kuitenkin pian takaisin tuonne odotuspuolelle!

vauva2006; Sinulle myös pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan! Toivottavasti kiertosi normalisoituu pian ja pääset takaisin tuonne odotuspuolelle!

pipsa79; Täällä peukut pystyssä, että saat siihen raskaustestiin parin viikon päästä kaksi viivaa! bd bd bd

titi75; Harmi, että selkä alkoi nyt kremppaamaan! Toivottavasti se kuitenkin paranee pian! Toivottavasti huomenna saatte jotain selvyyttä lekurilla tilanteeseenne!

ON: väsyttää edelleen. Tänäänkin otettiin tytön kanssa vietyämme keskimmäisen eskariin reilun tunnin päikkärit vaikka emme olleet hereillä ennen sitä kuin pari tuntia. Tyttö on nimittäin mahataudissa, joten hänellekkin on nyt uni maistunut...

Maha on paisunut ihan huippulukemiin, olen syönyt kuin hevonen. Ruoka maistuu ihan liiankin hyvin! ...huoh... Tätä menoa kyllä kiloja kertyy useampi kymmen. No ehkä kun tämä väsymys tästä hellittää, jaksaa lenkkeilläkin vähän enemmän, tai ainahan sitä saa niin suunnitella...

maria80 rv 6+3 (4 yötä ultraan...)

Vierailija
9/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sartsu: Mahdollista, et oli sitten ovis. Ei kyllä tosiaan tullut hyödynnettyä sitä, kun oli niin kipeä, outo ja hermo kireänä fiilis. Et hukkaan tais mennä... Tsemppiä sulle ja pikkuiselle!!

Koala-72: Tottakai sopii liittyä mukaan! Pahoitteluni keskenmenosta, joka sattui noinkin myöhään ja vielä tuplasti... Täällä voi purkaa sydäntään, jos siltä tuntuu. Haleja! Toivottavasti plussaat pian uudelleen!!

sani-74: Kivut loppui, ne kesti sen lauantaipäivän ja oli eilenkin vielä vähän outo olo ja hermo kireänä. Kai se oli sitten ovis, kiva ainakin, et oviksia olis alkanut taas tulee, luulen, et tää oli sitten eka km:n jälkeen. Ei vaan nyt tullut hyödynnettyä tipan tippaa, kun oli hermo niin pinnassa. Toivotaan sulle plussa piinan päätteeksi!

Ria73: Vielä onnittelut menkoista! Tiedän tunteen, joka tuli itsellenikin vähän aikaa sitten, kun pystyi taas alkaa hahmottamaan kiertoa ja laskemaan päiviä. Ihanaa, et oma kroppa taas toimii!!

Hannele-81: Meni se kipu ohi, mahdollista, et oli ovis. Kiitti tsempityksistä, mut ei tullu ovista hyödynnettyä. Sullekin plussatuulia tähän kiertoon!

vauva2006: Tervetuloa tänne mukaan! Rankka tarina sullakin takana.. Mulla spontaani km lähes kaks kuukautta sitten. Vuotoa sen jälkeen kesti pari viikkoa, sitten viikon jälkeen menkat ja uudet muutaman viikon kuluttua eli kierrot olleet tosi lyhyitä, 19-23. Vasta ne toiset menkat oli normaalin oloiset. Tässä kierrossa on vissiin sitten ovis tapahtunut eka kerran, saa nähdä tuleeko vähän pitempi kierto. Et kroppa kyllä toipuu vielä... Pahoittelut sulle tädistä,mutta tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!

pipsa79: Kiitos! Varovasti uskon, et tää väsymys alkais viimein olla kukistumassa... Täytyy vaan vielä jonkin aikaa yrittää pitää itselle unikoulua eli et menee riittävän aikaisin nukkumaan. Tsemppiä sulle, toivotaan plussaa sitten loppukierrosta sulle!!

titi75: Jaksamista tuon kipuilun kanssa... Josko lääkärissä selviäisi huomenna jotain.. Miten ei se toinen lääkäri antanut lähetettä röntgeniin? Eikö se olis just hyvä tutkimus ultran lisäksi? Vai oliko syynä se, että saattaisit olla raskaana? Toivotaan, että saat selkäsi pian kuntoon, että se jaksaisi raskauden. Plussasäteitä sinulle!!

maria80: Jaksamista väsymyksen keskellä! Ehkä sä taas kohta jaksat jo lähteä lenkille, kun tyttökin parantuu... Tsemppiä sulle sinne ultraan ja tulehan sitten kertomaan kuulumisia, viimeistään!! Ihana, et jaksat täällä käydä meitä piristämäs odotusuutisilla, jospa me moni muukin päästäis kohta odotuspuolelle!!

ON: Kaikki te viisaammat siis arvailitte, et mulla ois ollut ovis viikonloppuna. Saattaa olla, harmi vaan, että se meni ihan hukkaan, ellei tänä iltana sitten olis vielä jotain mahkuja... Oon vaan ollut niin väsynyt ja hermo pinnassa, ettei oo mitkään makkaripuuhat kauheesti kiinnostaneet. Nukkumaan vaan ja mieluummin ajoissa. Nyt onneksi tuo väsymys tuntuu olevan ehkä väistymässä, ehkä.

Viikonloppuna olin vähän alavireessä siitäkin syystä, että väkisinkin muisti, että raskauden olisi pitänyt olla nyt just puolivälissä. Nyt on vain tyhjääkin tyhjempi olo. Tekee pahaa, etenkin kun näen jonkun kaksilapsisen perheen (meillä siis yksi lapsi ennestään) tai kun esikoisen kävellessä työnnän tyhjiä vaunuja... Hassua kyllä, yksittäiset raskaana olevat naiset eivät saa mieltä matalaksi. Ehkä meidän perhe sitten joskus kasvaa, enää en aio mihinkään suurempaan epätoivoon vaipua. Koetan nauttia tästä hetkestä.

Plussatuulia kaikille ja paljon tsemppiä odottajille!!

Lizie kp17

Vierailija
10/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koala ja Vauva2006: Pahoittelevat tervetulotoivotukset teille. Toivotaan, että pian pääsette takaisin odotuspuolelle. ;)

Hannele: Joo, kivahan se on kun koiruli alkaa olla kunnossa. Ei ole tuossa enää piipitellytkään, joten eiköhän ne kaikki kivutkin ala olla takana. Tämän viikon lauantaina saa sen kaulurinkin sitten pois ja kaikki on taas normaalia. =) Ja ehkä tosiaan mä olisin sitten seuraavaksi " kipeänä" . ;) Kun alkais ne menkat nyt ajoissa, niin päästäisiin sitte matkalle ja sen myötä alkais sitten ne yrityksetkin.

Ja tsemppiä sinullekin loppukiertoon. Toivottavasti se plussa sieltä paukahtaa!! bdbdbdbd

Ria: Onnittelut menkoista. On se aina kiva kun alkaa palata normaaliin rytmiin. Toivotaan sullekin pikaista paluuta odottajien puolelle. ;)

Sani: Tsempitykset vielä sinullekin loppukiertoon. Pidetään nyt kaikki varpaat ja sormet pystyssä plussan puolesta! bdbdbdbd

Pipsa: Samoin sinulle tsemppiä loppukiertoon. Toivotaan plussaa sinnekin! bdbdbdbd

Titi: Tosi ikävää kun selkäsi on noin pahana. Nuo selkävaivat on kyllä tosi ikäviä. Mullakin on selässä vikaa. Joskus nyt jo vuosia sitten kaaduin talven liukkaalla sen seurauksena, että häntäluu murtui. Siitä olen sen jälkeen saanut kärsiä, kun ei pystytty sille mitään tekemään. Ei pysty nukkumaan pitkään kerrallaan, eikä myöskään kovin paljoa kävelemään saatikka seisomaan. Tuo tietää mullekin melko raskasta odotusaikaa, mutta mitäpä sitä ei kärsisi nyytin takia. ;)

Maria: Kiva kuulla sinustakin! =) Varmaan jännittää tuo ultran odottelu. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin ja tulehan sitten kertomaan uutiset. Mulla kanssa oli molemmissa alkuraskauksissa tuo väsymys tosi kamala. En kanssa olisi paljoa muuta jaksanut kuin nukkua ja aina vain nukkua. No, onneksi näin työttömänä oli ainakin aikaa ja mahdollisuus sitä tehdäkin aina kun halusi.

Sartsu: Kiva, kun kävit " moikkaamassa" ! Oletpas sinäkin jo kivan pitkällä. Tsemppiä loppuraskauteen ja käyhän vain edelleen " vaklailemassa" . On se kiva kuulla missä entiset " tutut" haahut menee. =)

ON: Kuten tuossa jo Hannelelle kerroin, niin koiruli alkaa olla kunnossa. Ei ole enää piipitellyt, joten eiköhän ne kivutkin ole silloin hävinneet. Lauantaina aamusta saa sitten sen kaulurinkin jo pois ja päästään normaalirytmiin sen suhteen.

Ensi viikon lauantaina pitäisi menkkojen alkaa. Täytyy toivoa, että ovat ajoissa, niin päästäisiin sinne matkalle. Näin joskus viime viikolla loppuviikosta untakin, että menkat alkoivat ajoissa ja sitten matkan varauksesta. ;) Täytyy toivoa, että olisi ollut enneuni.

Allakan mukaan tänään näyttää olevan kp 17. Tuossa joskus viikko sitten oli kolme " kosteampaa" päivää ja hieman oli lämpöäkin (tai ainakin tuntui siltä), niin heti tietysti tuli mieleen, että oliskohan ollu ovis. Jos se oli, niin sittenhän menkat olisivatkin ajoissa. On vain vähän jännä mihin tästä sitten pääsee matkalle. Jos eivät ole päivääkään myöhässä, niin sitten lähdetään sinne Cruziin, mutta jos on, niin sitten ei päästä ja pitää katella jokin muu vaihtoehto. Kreikka ei oikein innosta, kun siellä käytiin viimeksi. No, kait tässä nyt jonkin paikan keksisi....

Miehellä enää tämä ja ens viikko töitä, sitten alkaa se parin viikon loma. Jipii!! =)

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!

Vierailija
11/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-81: Saat päättää laitatko km:n sinne listalle.

Oma napa: tänään on kp14 / 24-27 ja vois on tänään tai ainakin persona näytti näin. Vielä ei ole kipuja tullu mut eiköhän ne illan mittaa tule. Ärsyttää kun aina kun mulla on ovis niin mies lähtee just sinä aamuna reissuun ihan joka kerta kuten tänäkin aamuna. No täytyy vain toivoa et eilis illan kaverit pysyy hengissä tarpeeksi kauan. Huomenna pitäs aloittaa lääkärin määrämä Terolut kuuri. Syön sitä tuonne kp24 saakka kolmen kuukauden ajan. Ja jos tulisin raskaaksi tänä aikana niin pitää aloittaa Lugesteron kuuri heti tueksi.

Meillä Kysillä on hoitava lääkäri Räsänen. todella upea ihminen. On vanhempi mut tietää kyllä mitä tekee. Syytä ei vielä tiedetty miksi km:n tulee mut tutkitaan. Ultra oli ok ja sisätutkimus. Ottivat liudan verikokeita esim. kromosomi jutut ja silleen. Tulokset saan heinäkuun loppuun menessä. Syksyllä aloitetaan hedelmöitys hoidot jos en tule terolut kuurin aikana raskaaksi. Epäilen kyllä etten tule. Jotenkin on toivo mennyt tähän hommaan.

Mut mä toivotan kuitenkin kaikille oikein hyvää alkavaa viikkoa ja mahdollisimman monelle eli kaikille pikaisia pysyviä plussia!!!

Vierailija
12/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan...Sekavin ajatuksin.

Yrittääkkö vielä vaiko eikö. Sitä olen nyt alkanut miettimään viime päivinä enemmän. Tähän astihan olen ollut ihan poikki enkä ole jaksanut edes miettiä mitään yrittämistä ollenkaan. Vauvakuumetta ei varsinaisesti ole...mutta, jotenkin tuntuu ettei tätä " leikkiä" voi vielä tähän jättää. Että pitäis vielä kokeilla tuon kilpirauhaslääkityksen " turvin" edes kerran.

Mutta, kun vaan uskaltais ja JAKSAIS. On tää niin paljon helpompaa tämä elämä noiden kahden lapsen kanssa, kun ei ole niitä raskauskremppoja ja pelkoa piinaamassa. Mutta...kun en pysty olemaan miettimättä koko vauva-asiaa. En pysty vieläkään ajattelemaan, että lapsiluku ois tässä.

Hmmm....

Marialle tsemppiä ultran odotteluun.

Ja Katri, toivottavasti se teidän reissu onnistuu. Mä jossain vaiheessa meinasin sulle kirjotella, että mitäs jos oisit jollain pillereillä vähän siirtänyt menkkoja sopivampaan ajankohtaan tms. mut unohdin sitten.

Ettekö tosiaan vois sit lähtee reissuun, vaiks sulla sattuiskin oleen menkat silloin??

Mitähän vielä...

Ai niin..Nonnalle onnea lähettelen, toivottavasti clomit tois toivotun tuloksen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eipä tässä muuta... Oma kierto lyheni tosiaan nyt siihen 24päivään. Viimeisimmän keskenmenon jälkeen on 4 kiertoa ollut 24-25pv. (Eka kierto kaavinnan jälkeen oli 35). Menkat kestää 6pv, joten välillä tuntuu et on koko ajan menkat, kun kiertokin on lyhentynyt. Onneksi sentään vuodon määrä on nyt pienentynyt. Silloin parit ekat menkat kolmannen km jälkeen oli aika runsaat ja niiden kanssa ei meinannu pärjätä millään. Nyt pärjää vuodon kanssa ja kivutkin jäi nyt väliin kun otin ennakoivasti pari buranaa :)

Hyvää kesän odotusta kaikille...toivottavasti ois taas kohta lämpimät ilmat!!!!!

-Porkkana-

Vierailija
13/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: Kiva kuulla sustakin! Kyllä mä olen sitä reissua miettiny kovinkin, että entä sitten vaikka menkat oiski päällä.

Jos on loppuvaihetta, sanotaan vaikka kp 4, niin silloin olis jo vuotoki pienentyny sen verran, ettei olis haittaa. Mulla kun menkat loppuu aina kp 7. Mutta kp 2-3 mulla on sen verran runsaat vuodot, että sais varmaan ottaa jo yhden matkalaukullisen siteitä että riittäis. Ja menkkojen aikoihin mulla on aina nuo 4 ekaa päivää selkä tosi rikki. Kun ajatteleekin hotellien kovia sänkyjä (meillä on vesisänky), niin en varmaan vois nukkua ku pari tuntia yössä ja sitte ois niin kipee, etten pystyis enää mihinkään. Kotonakin max tuntimäärä on neljä ja sitte pitää nousta ylös selän takia ja muutenkin on kiire vaihtamaan. Lentokoneessa vois olla varmaankin hiukka hankala vaihtaa, tai niin ainakin olettaisin. En ole siellä vessassa käynyt, vain yhden kerran kun olen aiemmin koneessa ollut.

Joten olenkin tuossa laskenut, että 3 pv voisivat olla myöhässä, niin sitten vielä ehtisi matkalle niin, että lähtö olisi juuri tuolloin kp 4. Silleen vähän nyt hankalaa kun miehelläkin on kesälomaa nyt vain 2 viikkoa. Jos olisi kuten normaalisti eli 4 viikkoa, niin sittenhän ei olis mitään hätää ja menkat ehtisi mennä ohikin.

Illanjatkoja vaan kaikille!!

Vierailija
14/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mukavaa päästä vähän jakamaan kaikkia tuntoja. Mieheltä meinaa loppua välillä kärsivällisyys tän vauvakuumeilun kanssa, vaikka toivotaan toki molemmat kovasti lasta. Päivien ja oviksen laskeminen tuntuu vaan meillä olevan enemmän " naisten puuhaa" ;)

Nipsu: Sama on tilanne meillä, mies onnistuu aina ajoittamaan matkansa oviksen aikoihin! Km:n jälkeen meni pari kuukautta ihan täysin" ohi" , ja vasta pari kertaa on ollut ajoitus kunnossa. Vaikka ei se toistaiseksi ole auttanut :(

ON: Kp on 25/28 ja on kyllä vähän tätiä ennakoivia oireita. Voishan ne toisaalta ehkä johtua plussastakin?! Kaksosraskauden kanssa viime syksynä oli niin julmetun kova pahoinvointi, että ei ollut epäilystäkään alkuoireista. Nyt kai pitäis malttaa odottaa rauhassa vielä muutama päivä, eikä hätäillä testailun kanssa. En vaan oo niitä kaikkein kärsivällisimpiä tässä asiassa ;)

Vauva2006: Tervetuloa munkin puolesta! Ja kaikille plussa-peukkuja tähän kieroon!

Koala-72

Vierailija
15/67 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit kesä ku salkkarien viimeinen jakso loppui :) Oli kyl ihan typerä jakso ja vitsit mulla ärsyttää se Johanna Raunio, kun näyttelee niin huonosti.

Koala ja vauva2006: Tervetuloa haahusiskojen joukkoon!! Plussatuulia lähettelen ++++++++

Hannele, Pipsa, Titi ja Katri: Ihan samoissa mennään, mulla nyt kp 18! Eli piinailijoita riittää sitten taas. Paitsi et meil taas tais mennä toi ovis niin että olin ihan väsyny ja uhoiluistani huolimatta kiksittiin jtp. Mul on semmoinen olo että se ei oo riittäny.

Helatorstaina meni rats.kisat niin nappiin kun olla voi. Tyttö jaetulla kolmannella sijalla omassa luokassaan, mulle toisessa luokassa toinen sija ja toinen voitettiin. Siisti fiilis!

Eipä tässä kai muuta..

Liliane kp 18/30-34

Vierailija
16/67 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin vie tän rouvan tie heti aamusta. Selkä on viikonlopun maalaus- ja ompeluhommien ja huonolla patjalla nukkumisen tuloksena ihan jumissa ja pitää käydä hakemassa fysioterapialähete.

Clomit alkoi sunnuntaina. Olen nyt 3/5 syönyt ja olo on aika kamala. Finnejä tulee, maha on ihan ruikulilla ja päätä särkee. Mut mitä sit ei tekis raskautumisen eteen. Uskon kuitenkin, et noi oireet loppuu tän kuurin loputtua (niitä on vaan päivällä lääkkeen ottamisen jälkeen, aamulla siis otan sen) ja sit kun on oikeet puuhailuajat, en usko, et on ongelmia. Masunasu mulle jo viestittikin, et sen molemmat raskaudet on clomialkuisia. Samaa lopputulosta täälläkin toivotaan mahdollisimman pian.

KP on siis tänään 5/31-34. Varasin just follikkeliultran ens tiistaille, joka on kp 12. Sitten nähdään onko näistä oireista apua oikeesti...

Pahoittelut uusille haahuilijoille keskenmenosta. Toivottavasti teidän visiittinne tälle puolelle on lyhyempi kuin mun.

Nyt lääkäriin ja töihin ja jumppaan...

Nonna

Vierailija
17/67 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille haahuilijoille ja saman tien toivotan tervemenoa mahdollisimman pian:)

En ehdi kaikkia kommentoimaan erikseen, mutta tädin yllättämille pahoittelut ja huomasin, että monella viikon päästä jännät paikat. Toivottavasti saadaan lisää plussia tähänkin pinoon, ettei Marian tarvitse yksin siirtyä odotus-puolelle.

Maria: Se ultrahan on ihan kohta! Kyllä aika menee nopeasti..Mulla on täällä peukut pystyssä!

ON: Nyt taitaa olla kp10 ja yritykset jo aloitettu. Mennään jtp-systeemillä, koska muuten tulee seksi korvista. Kierto on ollut sitä 24, joten tänään taas simpat liikenteeseen. Miehelle vaan tulee kavereita saunomaan ja ottamaan muutaman remontti-oluen, joten toivottavasti niillä ei mene myöhään.

Kesän odotusta,

Junppis

Vierailija
18/67 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai eihän nyt enää mikään aamu ole, mutta koko aamupäivä on mennyt nukkuessa, kuopus jäi vielä nukkumaan päikkäreitään. Onneksi tytön mahatauti alkaa olla voitonpuolella, kai. Tänään hän ei ole enää oksentanut, mutta vatsa on vielä vähän löysällä. Saa sitten nähdä kuka meidän perheestä on seuraava...

Lizie; Toivottavasti tuo väsymys menee pian ohi! Oletko muuten syönyt vitamiineja? Tästä kyllä on ollut puhetta aikaisemminkin, mutta nyt en muista miten asia oli. Mulla ainakin viime kesänä nuo vitamiinit auttoivat vähän piristymään, kun kärsin tästä alkuraskauden väsymyksestä. Minunkin pitäisi kai taas alkaa niitä syömään, mutta kun joskus muistaisi tuo tabletin ottaa... mullakun on sama pää kesät talvet :/...

katri72; toivottavasti menkat tulee ajoissa ja pääsette matkalle. Sittenhän pääsisitte jo uuteen yritykseenkin aikaisemmin!

nipsu-79; Toivottavasti terot tekisi tehtävänsä ja saisit sen kestävän plussan! bd bd

porkkana; Kiva kuulla sustakin! Olet ollut mielessäni! Toivottavasti löydätte ratkaisun tuon lapsiluvun suhteen. Voimia teille!

Nonna-80; toivottavasti et joudu turhaa kärsimään noita sivuoireita! Pikaista plussausta sulle toivotan! bd bd bd bd bd bd bd bd

Jumppis; toivotaan tosiaan että miehesi kaverit ymmärtävät häipyä ajoissa ;)!

ON: väsyttää edelleen... Eli sitä samaa kuin eilenkin... Välillä sitä ajattelee myönteisesti ja alkaa jo suunnitella tammikuuta, mutta sitten jostain sitä heti tulee mieleen, että vielä ei kannata ajatella niin pitkälle. Nyt oikeastaa en ole tuota ultraa ja neuvolaa pidemmälle uskaltanut kauheasti ajatella.

maria80 rv 6+4 ( 3 yötä ultraan...)

Vierailija
19/67 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonna: Selkä on täälläkin jumissa ja oikeeta lonkkaa jomottaa niin vietävästi. Tässä itse myös ajattelin, että pitäs varmaan lekurilta lähetettä saada fysioterapiaan. Toivottavasti tuo sun clomi-kuuri tuottaa tulosta, eikä tuo oireista kärsiminen mene ihan hukkaan, vaan toisi sen toivotun tuloksen.

Porkkana: Ihana kuulla sinustakin. Olet ollut täälläkin mielessä, että mitä sinulle kuuluu ja millaisin fiiliksin olet tällä hetkellä. Hyvä että et ole kokonaan maisemista kadonnut. Toivon myös, että saisit ajatukset kohdalleen miten jatkossa sen ¿nuppiluvun¿ kanssa¿ =)

Katri: Täällä pitelen peukkuja pystyssä, että tuo sun menkkakiertos nyt ajoittuisi oikeaan vaiheeseen, että pääsette sinne reissuun. Kuulostaa niin ihanalta. Me tehdään nyt loman alkaessa vaan ihan sellainen pieni vkonlopun reissu ystäväpariskunnan kanssa Riikaan. Sekin taas jo piristää mieltä. =)

Koala: Kääksistä, sullahan sielä on nyt menossa jänskät paikat. Toivottavasti nuo tätimäiset oireilut nyt kuitenkin viittaisivat enemmän siihen että plussatuuli olisi ylitse pyyhkäissyt. Täällä siis peukutetaan kovasti. dbdbdbdbdb =)

Liliane: Onnittelut hyvistä sijoituksista ratsasatuskisoissa. Mahtavaa! =)

Jumppis: Ei muuta kun simpat liikenteeseen vaan. Kyllä meilläkin tuo taannoinen vko oli aikas aktiivinen ennen ovista. Laskin, että 8päivän sisällä pöllyteltiin peittoja 6krt, eli ensin jkt pvä ja sit lopussa joka päivä¿sitten en enää jaksanut. Ajattelin, että kyllä se on nyt tältä kierrolta tehty mitä tehtävissä on, eikä ainaaan jäänyt kiinni aktiivisuudesta. =) Ja joka kuukausi ei jaksa noin aktiivinen olla. Nyt sattui menemään miehen kanssa fiilikset yksiin. Voi kumpa tuottaisi tulosta. =)

Maria: Apua, 3 yötäkö sulla enää siihen ultraan on. Mulla ihan masun pohjasta käänsi pelkkä ajatuskin. Varmaan jänskättää kauheesti. Ajattele¿kohta pääset näkemään sen pikkuruinen vipeltävän sielä. Huoh! Ihanaa! Ihan tulee tippa linssiin. Toivottavasti me muutkin tullaan pian perässä. =) Tulehan heti kertomaan meille kuulumiset kun sieltä pääset.

ON: Selkä on nyt eilisen buranakuurin jälkeen vähän parempi ja pääsin lääkäristä suoraan kaipaiseman fysiatrilla joka ehti täyteen buukatun päivänsä välissä nopeesti vilkaseen tota mun lonkkaa ja alaselkää. Jotain se sieltä väänteli ja napsautti paikalleen, koska nyt on vähän parempi olo. Voisko tosiaan olla noin, että jos sielä on joku pois paikaltaan, niin että se säteilis tonne lantionpohjan lihaksiinkin niin voimakkaasti ja tuohon lonkkaan. No toivottavasti se olis jotain sellaista, niin selkä voitas yrittää saada kuntoon ja jos se liittyskään endoon. Nimittäin tänään oli vielä käynti sielä lapsettomuusklinikalla ja lääkäri teki mulle täydellisen gyne-tutkimuksen ja oli sieltä, että mitään endoon viittaavaa sielä ei ole, joten turhaan se ei kannattanut sitä ¿rääpimistä¿ sinne tähystysleikkaukseen. Kertoi sitten vaan miten se kipu saattaa säteillä tuonne lantioon voimakkaasti jos mulla alaselässä joku on tulehtunut ja jumissa. Ja mä pönttöpää olen tässä pitänyt tätä vaivaa nyt sitten kohta 9kk, olettaen, että se liittyy naisten vaivoihin¿varsinkin kun tuota tiputteluvuotoakin on ollut sen km:n jälkeen kaiken aikaa. Senkin se näki, että ovis on tässäkin kierrossa tapahtunut, mutta koska tuosta arvioidusta ovisajankohdasta on nyt kulunut vasta 5pv, niin eihän sielä vielä mitään voi nähdä. Eli peukut vaan pystyyn tähän kiertoon. Nyt ¿kirvelee¿ ja nipistelee alamassua¿ilmeisesti kun se ruiskutti sinne vähän sitä nestettä ja tutki, ettei sielä edelleenkään ole mitään polyyppia, mikä voisi vuotoa aiheuttaa. Mies kävi myös ¿tumpuloimassa¿ sen näytteen sinne purkkiin samalla kertaa ja 2vkon päästä saadaan sit ne tulokset, että mikä on miehen simppojen laatu. Ressukka oli ihan shokissa kun tultiin kotiin. ;-) No mä sanoin, että hienoa, että säkin haluat kantaa kortes kekoon tässä asiassa. Kaikki miehet eivät edes suostu tuohon. Jos siinäkin on kaikki ok, niin jatketaan vielä kesän yli ihan normaalikonstein yrittämistä, mutta alkusyksystä sitten kun on edellisestä raskaudesta vuosi kulunut, niin sitten pitää katsoa tilanne uudelleen, että voidaanko sitä raskautumista jouduttaa jotenkin. Oli ihana lääkäri kun sanoi vielä, että ihan psyykkeenkin kannalta ja kun ei vielä lapsia ole ja pari km:a takana, niin tää aikakin alkaa taistella vastaan ja sillon on ehkä hyvä vähän puhaltaa tuulta purjeisiin ja jouduttaa tilannetta. Mutta olen nyt tyytyäinen näihin uutisiin ja taas jaksan yrittää uudella tarmolla. Antoi vielä käyntikorttinsa, että jos satun tässä raskautumaan niin, että heinäkuussa pitäisi päästä heti siihen alkuraskauden seurantaultraan, niin hän liikkuu kyllä tässä Tampereen seudulla ja voi sen ultran tulla tekemään lomaltaankin. Että se lääkäri on ihana. =) Kun sanoi vielä, että jos vielä menisi kesken seuraavakin niin olisin juuri kriittisillä viikoilla menossa ja pitäisi ehdottomasti muutenkin lääkärin päästä seuraamaan, että mitä sielä tapahtuu ja näkyykö mitään poikkeavaa. Ja tämä kaikki sitten tulevia juttuja varten. Sanoi, että jos vuotoja alkaa tulla tms. niin terveyskeskus ja TAYS ei helposti ota ultrattavaksi, ennenkö on pää kainalossa. Tuli oikeesti sellainen turvallinen olo, että täällä oikeesti mietitään sen hoidettavan pääkoppaakin. No toki itsehän sä niistä palveluista kalliisti maksat, mutta silti. Olen onnellinen, että jossain sitä apua kuitenkin saa. Mut jos miehen simpoissa nyt on selkeesti alentunut taso, niin sit kuulemma voidaan jo nyt miettiä, että halutaan vielä syksyyn yrittää ite a sen jälkeen sit kattoa et miten olis se inssi tms.

Tällästä tänne. Vielä pari päivää pitäs sinnitellä ilman tiputteluja nyt siihen ajankohtaan, kun se tiputtelu normaalisti alkaa ja sitten jos niitä tuputteluja ei nyt tuliskaan, niin ehkä se vois olla hyvä merkki. Eilen tuli kyllä jo TAAS sitä tahmeaa valkkaria aikas runsaasti, mikä yleensä mulla on ollut merkki siitä, että se tiputteluvuoto alkaa minä päivänä hyvänsä, mutta toivotaan siihen asti kun mahdollista, ettei se ole enne tädin visiitistä.

Tänään kuitenkin hyvillä mielin oleva,

titi75 ( kp18/27-28)

Vierailija
20/67 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn täällä kurkkimassa teidän kaikkien kuulumisia...

Nonna: tosi hyvä, että kaikki oli pco:ta lukuun ottamatta kunnossa!!! Se on yleensä kuitenkin suhteellisen helppo hoitaa. Hvyä, että sait clomit avuksi. Toivottavasti ne tepsivät pian ja pääsette hyödyntämään kunnon oviksen. Kieltämättä nuo tabut ovat ihan sikahintaisia, mutta mitäpä sitä ei oman vauvan saamiseksi tekisi. Nuo sivuoireet/haittavaikutukset kuulostavat tutuilta. Yleensä ne onneksi helpottavat aika pian tabukuurin jälkeen. Joko sait itsellesi seurantaultra-ajan? Kannattaa tosiaan seurata ultralla, ettei " turhaan" syö clomeja liian pieniä annoksia, jos yksi tabletti ei autakaan. Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, että clomit purevat muniksiin oikein kunnolla ja pääset piinailemaan tosissaan. Koita malttaa ja toivoa on, meitähän on ainakin minä ja ulriina (pco-diagnoosilla), jotka olemme kaikki lapsemme clomien avulla saaneet. Tsemppiä! bd bd bd bd bd ++++++

ON: maha kasvaa hurjaa vauhtia ja potkuja tuntuu jo masun päältäkin. Sokerirasitukseen olen menossa jälleen ja lääkärissä seurataan kasvua, ettei vauva pääse kasvamaan 5-kiloiseksi. Muuten kaikki hyvin! Onneksi.

Tsemppiä kaikille ja paljon plussasäteitä!!! ++++++++++++

Toivottavasti pian tavataan ex-haahuissa!

masunasu rv25+4