Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä! Nainen 51v, mies 47v ”halusin kokea vanhemman naisen”

Vierailija
12.08.2019 |

Olisitko tiennyt olevasi ”vanhempi nainen” tuossa tilanteessa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat.

Käytännössä samanikäiset.

Kokeile 64 vuotiasta.

Vierailija
2/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ennen naiset olleet 10 vuotta nuorempia niin silloin iso ikäero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän viittäkymppiä kolkutteleva mies on usein nuoremman oloinen kuin samanikäinen nainen. Olen 30-v. bi-nainen ja viisikymppisistä naisista tulee liian mutsivibat, miehistä ei tule isäviboja.

Vierailija
4/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, koska viisikymppinen nainen näyttää ikäiseltään ja viisikymppinen mies näyttää usein isänsä ikäiseltä. Ravinnolla ja liikunnalla on valtava merkitys ja alkoholi ja tupakka vanhentavat turhan monia miehiä.

Vierailija
5/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mene "vanhempi nainen" -kastiin mielestäni. Minulla oli 30-vuotiaana puumavaihe, teki mieli pelehtiä noin 22-24-vuotiaiden kanssa, oli koomista kun joku 28-vuotias mies tuli lähentelemään sanoen, että on aina halunnut kokeilla vanhempaa naista... Pakko oli sanoa että sori, oot mulle liian vanha. :p

Vierailija
6/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä mene "vanhempi nainen" -kastiin mielestäni. Minulla oli 30-vuotiaana puumavaihe, teki mieli pelehtiä noin 22-24-vuotiaiden kanssa, oli koomista kun joku 28-vuotias mies tuli lähentelemään sanoen, että on aina halunnut kokeilla vanhempaa naista... Pakko oli sanoa että sori, oot mulle liian vanha. :p

Et ollut sitten tämän palstan perusmamma joka näyttää aina 15 vuotta ikäistään nuoremmalta

Vierailija
7/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän viittäkymppiä kolkutteleva mies on usein nuoremman oloinen kuin samanikäinen nainen. Olen 30-v. bi-nainen ja viisikymppisistä naisista tulee liian mutsivibat, miehistä ei tule isäviboja.

Jep.Ja minä olen keijuprinsessa ja ratsastanut yksisarvisella

Miehethän ei vanhene, harmaus on vaan charmia, hiusten harveneminen vain karismaa, roikkuva perse vaan väliin jäänyt treenipäivä...Anna mun kaikki kestää....

Vierailija
8/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-Yonnis aloittaa maanantain yhdellä lrmpiaiheellaan:+30-vuotiaiden naisten sheimaus.

Vierailija
9/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluaa harrastaa seksiä yli 35-vuotiaan lurppamunamiehen kanssa Ei kiitos.

Vierailija
10/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ja risat ei tänä päivänä oo vanha, mummot elää 90 vuotiaiks!!

Vierailija
11/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni ikäero etten kyllä sanoisi ”vanhemmaksi naiseksi”.

Vierailija
12/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen on vanhemman näköinen kuin mies ikävuodet 11-24. Sitten ikävuodet 25-32 ollaan samanikäisen näköisiä, kunnes naisten rankempi elämä lapsineen sun muineen kääntää kelkan niin, että 33-50 vuotiaina ollaan rutkasti vanhemman näköisiä kuin miehet. Mutta kuinkas ollakaan, 50-kuolema, ovatkin taas miehet paljon vanhemman näköisiä kuin naiset!

Niin ja asiaankin, vein kerran 23-vuotiaana kotiin just 18 täyttäneen poikasen. Hän oli hyvin tyytyväinen, ja tokaisi ettei ole koskaan kokeillutkaan tällaista vanhempaa naista! :D Tuskin nyt oli hirveästi kokeillu vielä muutakaan :D

Vierailija
13/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota voi edes ikäeroksi kutsua. Paitsi ehkä yläasteiässä.

Vierailija
14/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tykkään vanhemmista naisista sellainen 3-5 vuotta on sopiva ero. Siinä ajassa tulee jo rupsakkuutta mutta sopivassa suhteessa.

Vierailija
15/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ollut sitten tämän palstan perusmamma joka näyttää aina 15 vuotta ikäistään nuoremmalta

Mutta sinä olet tämän palstan vakio Jonne, jonka mielestä kaikki miehet ovat ikuisesti 25-vuotiaan näköisiä ja vähintään yhtä viriilejä, mutta huippu rakastajia, jotka saa naisen tulemaan 5kertaa peräkkäin pelkällä katseella

Vierailija
16/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on palstan Jarmo 42 ja poikuus vielä tallella. Epätoivon vimmalla yrittää todistella itselleen että parhaat vuodet ovat vielä edessä. Dissaa "kostoksi" ikäisiään naisia jotka antavat hänelle aina pakit ja haaveilee parikymppisistä jotka ovatkin hänen kanssaan henkisesti samalla (korkeammalla) kypsyystasolla mutta muuten eivät vähääkään kiinnostuneita.

Vierailija
17/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt, miten ihmiset tutustuvat toisiinsa. MAinitaanko toiselle ikä ensimmäiseksi? Moi, oon 56 vuotta. Entäs sä?

Etenkin keski-ikäisten nuorekkuus tai rupsahtaminen vaihtelee aivan älyttömästi. Ikää on hyvin vaikea mennä arvaamaan onko Pera 36 vee vai 52 vee tai Sirpukka 41 vee vai 62 vee. Kärjistetysti niin.

Jos kysyy ikäarvioita Jessicalta, joka on just täyttänyt 22 v pitää Jessica kaikkia häntä vanhempia älyttömän vanhoina ja oksentaa, jos Pera hiukankin vilkuilee Jessicaan päin.  Ellei Jessica ole aivan umpitunnelissa ja päättää kokeilla vaaria.

Se, että joku kokeilee vanhempaa naista on numeroilla silloin merkitystä. Paljon muuta jääkin sitten kokematta ja huomaamatta.

Vierailija
18/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sille äijälle vanhempi nainen, jos on aina muut muijat olleet sen 10-15 vuotta nuorempia.

Onko tätä nyt niin vaikea tajuta?

Vierailija
19/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin yhteen harmaantuneeseen mieheen. Ajattelin hänen olevan n 5 v vanhempi. Paljastuikin 5 v nuoremmaksi. Oli vaan ikäistään n 10 v vanhemman oloinen...

Vierailija
20/21 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. 

Oikeasti aikuisen ihmisen ikää on vaikea arvata vuoden tarkkuudella kohdilleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme