Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee kauheasti rahaa syksyn vaatteisiin

Vierailija
12.08.2019 |

Monta sataa euroa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kauheasti" vaikuttaa siltä liian paljon. (?) Mitä jos käytät sitten vähemmän rahaa syksyn vaatteisiin? Osaisitko?

Vierailija
2/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kauheasti" vaikuttaa siltä liian paljon. (?) Mitä jos käytät sitten vähemmän rahaa syksyn vaatteisiin? Osaisitko?

En osaa. Kun lapselle kuitenkin pitää ostaa sadevaatteet, goretex kengät ja itselle ostan nyt kerran vuodessa vaatteet niin vaikka ostan alesta niin halvemmalla en pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviikos vaatteiden olla viimeistä muotia

Joskus tietty on aika ostaa uusi syystakki, kengät sun muut kylmemmän sään vaatteet.  Mutta ei joka vuosi

Muotijutuistakin voi ostaa vain jonkin uuden piristeen entisille vaatteille.

Vierailija
4/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviikos vaatteiden olla viimeistä muotia

Joskus tietty on aika ostaa uusi syystakki, kengät sun muut kylmemmän sään vaatteet.  Mutta ei joka vuosi

Muotijutuistakin voi ostaa vain jonkin uuden piristeen entisille vaatteille.

En mä muotia itselleni osta ja ani harvoin ostan itselleni mitään uutta takkia tms. Lapselle ostan adidasta ja hän tarvitsee nyt sadevaatteet ja goretex kengät. Kun on pienet tulot, niin kaikki kirpaisee.

Vierailija
5/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
6/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko provoilija vai hölmö?

Vierailija
7/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaatteet kannattaa aina ostaa edellisestä alesta. Saa halvemmalla. Sadekamppeet saa käytettyinä.

Vierailija
8/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostin itselleni 2 t-paitaa ja kevättakin, sen jälkeen en ole itselleni mitään ostanut. Lapsellakaan ei ole sadevaatteita. Ostettu vaan parit adidas verkkarit, pari paitaa ja lenkkarit. Kyllä sitä joskus vastteita tarvitsee ostaa.

Vierailija
9/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen vaatteet kannattaa aina ostaa edellisestä alesta. Saa halvemmalla. Sadekamppeet saa käytettyinä.

Nyt on alet lasten vaatteissa elloksen sivuilla.

Vierailija
10/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna ostin itselleni 2 t-paitaa ja kevättakin, sen jälkeen en ole itselleni mitään ostanut. Lapsellakaan ei ole sadevaatteita. Ostettu vaan parit adidas verkkarit, pari paitaa ja lenkkarit. Kyllä sitä joskus vastteita tarvitsee ostaa.

Mikset ole etsinyt noita sadevarusteita ennakkoon ja käytettynä?

Vierailija
11/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ollut lapsena mitään goretex kenkiä 90-luvulla. Tavalliset kumisaappaat maksaa alle 30e. Osta liian isot niin ei tarvitse joka vuosi ostaa uusia. Parempi että opetat ne olemaan pois kuralätäköistä ja ostat tavalliset lenkkarit.

Vierailija
12/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ammattivalittajalta, eli on heikkolahjainen omien sanojensa mukaan.

Vierailija
13/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän molempia, onhan kyseessä ammattivalittaja.

Vierailija
14/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta se 40 kiloa, niin löydät vaatteita ihan normikaupoistakin ja halvemmalla kuin Ellokselta.

Vierailija
15/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on kivoja sadevaatteita lämpimällä vuorella. Itse ostan kirppikseltä ennakkoon, ostin kesällä teknisen väliasun ja syystakin itselleni, rahaa meni 8e. Myös tulevan jouluaaton asun olen ostanut viime joulun jälkeen, se maksoi 2e, näin esimerkiksi.

Vierailija
16/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ollut lapsena mitään goretex kenkiä 90-luvulla. Tavalliset kumisaappaat maksaa alle 30e. Osta liian isot niin ei tarvitse joka vuosi ostaa uusia. Parempi että opetat ne olemaan pois kuralätäköistä ja ostat tavalliset lenkkarit.

Ei vitosluokkalainen pidä kumppareita.

Vierailija
17/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on kivoja sadevaatteita lämpimällä vuorella. Itse ostan kirppikseltä ennakkoon, ostin kesällä teknisen väliasun ja syystakin itselleni, rahaa meni 8e. Myös tulevan jouluaaton asun olen ostanut viime joulun jälkeen, se maksoi 2e, näin esimerkiksi.

Onko lidlissä kokoa 152?

Vierailija
18/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lidlissä kokoa 152?

Näytti olevan kokoon 158/164 asti.

Vierailija
19/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lidlissä kokoa 152?

Näytti olevan kokoon 158/164 asti.

Täytyy käydä katsomassa.

Vierailija
20/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä goretexeja oli jo -90luvulla eikä ne olleet kalliitakaan. Mun lapsellani oli,syksyksi ja talveksi. Piti muistaa ennakoida ja ostaa alesta seuraavat. Ei tarvinnut olla viimesintä huutoa.

JA mitä rapakoihin tulee,mitä rapaisempi lapsi,sen hauskempaa sillä on ollut. EI tarvitse isompana piirrellä ja sotkea seiniä.

Kuravaatteita voi olla hankalaa löytää alesta tai kirppikseltä,kulutustavaraa.

Mutta ei ne älyttömän kalliita ole,ei niitten tartte olla vimpanpäälle,"työvaatteita"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme