Olet suihkussa ja yhtäkkiä suihkuhuoneen ovi aukeaa ja siltä tulee
Jumalaisenkomea Sami Kuronen, Samppa kysyy tarvitko selänpesijää.
mitä vastaat ?
Kommentit (57)
Kuinka "i'm too sexy" pitää kuvitella olevansa jos olettaa että suihkuhuoneen ovelta tulee?
Kirkuisin ja huitoisin vihdalla ympäri kylpyhuonetta. Pyyhe äkkiä.
Ei sitten sampalla ole parempaa tekemistä la-iltana.
Jos siivoo ja laittaa jumalaisen hyvää ruokaa.
Alan kirkua, se on vissi!
Jos tuolla tavalla olis hiippaillut asuntooni, jotain todella hämärää olis tekeillä...
Eikä se niin komea ole, kuin väitetään.
Monta paremmankin näköistä on...
Ei tuo ole kyllä edes tavallisen komea, mutta toisaalta sen verran edellisestä kerrasta on jo aikaa että ehken sen kanssa voisi panna.
Vierailija kirjoitti:
Kirkuisin ja huitoisin vihdalla ympäri kylpyhuonetta. Pyyhe äkkiä.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole kyllä edes tavallisen komea, mutta toisaalta sen verran edellisestä kerrasta on jo aikaa että ehken sen kanssa voisi panna.
Oletko siis vain reikä?
Tuleeko Samilta jo ovella. On se herkkä.
Sami ei todellakaan ole jumalaisen komea. Kyllä mä kiljuisin, että mitä v**tua sä täällä teet ja painu hvettiin ja vähän äkkiä!
Eikä auta vaikka olisi joku mun mielestä jumalaisen komea mies. Ei tuolla tavalla tulla kenenkään tuntemattoman kotiin ja yllätetä suihkusta. Sairas ahdistelija tuollainen on.
Otan kasseistani kiinni ja lyön kurosen tajuttomaksi rautaisilla kiveksilläni
Sanoisin että ei kiitos, mutta vessanpytyn voisit pestä.
Jos Sami menee kylppäriin ehdottamaan selänpesua ja suihkussa olenkin minä, niin kumpikohan meistä yllättyy enemmän?
Hyi helvetti. Ja sitä paitsi tunnistaisiko sitä edes heti, vaikka olisi kuka? Julkkikset ovat yleensä varsin eri näköisiä ja kokoisia livenä kuin telkkarissa. Saisi suihkulastasta välittömästi.
Hyi!!!! Mottaisin paniikissa ekalla astalolla joka eteen osuu ja hamuilisin suihkuverhoa peitteeksi.
Kukaan mies ei ole niin vastustamaton kuin luulee olevansa.
Vedän turpaan niin, että tukka lähtee