Aikooko Saga Andersson jatkaa uraansa?
Aiemmin todettiin että hän on feilannut jo kaksi kilpailua kesän aikana. Paavo Nurmen ja Kalevan kisoissa hän ei selvinnyt aloituskorkeudestaan.
Kommentit (12)
Sillä on poikaystävä eikä ehdi harjoittelemaan samalla kun aiemmin.
Jokaisella urheilijalla on ylä-ja alamäkiä. Tulee epäonnistumisia, loukkaantumisia ja myös täydellisiä onnistumisen hetkiä.
Saga on hurmaava nuori urheilija ja hän saavuttaa varmasti vielä loistavia voittoja. Tsemppiä ja onnea jatkoon hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella urheilijalla on ylä-ja alamäkiä. Tulee epäonnistumisia, loukkaantumisia ja myös täydellisiä onnistumisen hetkiä.
Saga on hurmaava nuori urheilija ja hän saavuttaa varmasti vielä loistavia voittoja. Tsemppiä ja onnea jatkoon hänelle!
Niin mutta voiko poika- tai tyttöystävä vaikuttaa Sagan tai urheilijan suorituksiin yleensäkin näin paljon?
Onko tämä tieto Sagan poikaystävästä tieto vai arvailua syyksi viimekisojen heikkoihin tuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tieto Sagan poikaystävästä tieto vai arvailua syyksi viimekisojen heikkoihin tuloksiin.
Se on varmaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on poikaystävä eikä ehdi harjoittelemaan samalla kun aiemmin.
Eikös siinä tule pidettyä seipäästä kiinni? Vai tuleeko liian matala otekorkeus?
"Sillä on poikaystävä." Eipä ole. Vapaa on.
Ja miksi pitää aina olettaa että kaikilla on vastakkaista sukupuolta oleva puoliso.
Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi pitää aina olettaa että kaikilla on vastakkaista sukupuolta oleva puoliso.
Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.
On sillä poikaystävä. Saga käyttää häneen paljon aikaa ja se on pois treeneistä. Siksi menestyy yhtäkkiä niin paljon heikommin kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.On sillä poikaystävä. Saga käyttää häneen paljon aikaa ja se on pois treeneistä. Siksi menestyy yhtäkkiä niin paljon heikommin kisoissa.
Onko sinulla jotain todisteita? Oletko nähnyt heidät? Yhteiskuvia? Tunnetko Sagan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.On sillä poikaystävä. Saga käyttää häneen paljon aikaa ja se on pois treeneistä. Siksi menestyy yhtäkkiä niin paljon heikommin kisoissa.
Onko sinulla jotain todisteita? Oletko nähnyt heidät? Yhteiskuvia? Tunnetko Sagan?
No sanon näin Saga on niin tunnettu ettei itse kehtaa ostaa kondomeja kaupasta. Olen se joka on hankkinut niitä hänelle.
Kyllä varmaan kun on vasta 19.
Aina ei kunto osu kohdilleen kisoihin.