Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko Saga Andersson jatkaa uraansa?

Vierailija
11.08.2019 |

Aiemmin todettiin että hän on feilannut jo kaksi kilpailua kesän aikana. Paavo Nurmen ja Kalevan kisoissa hän ei selvinnyt aloituskorkeudestaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kun on vasta 19. 

Aina ei kunto osu kohdilleen kisoihin. 

Vierailija
2/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on poikaystävä eikä ehdi harjoittelemaan samalla kun aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella urheilijalla on ylä-ja alamäkiä. Tulee epäonnistumisia, loukkaantumisia ja myös täydellisiä onnistumisen hetkiä.

Saga on hurmaava nuori urheilija ja hän saavuttaa varmasti vielä loistavia voittoja. Tsemppiä ja onnea jatkoon hänelle!

Vierailija
4/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella urheilijalla on ylä-ja alamäkiä. Tulee epäonnistumisia, loukkaantumisia ja myös täydellisiä onnistumisen hetkiä.

Saga on hurmaava nuori urheilija ja hän saavuttaa varmasti vielä loistavia voittoja. Tsemppiä ja onnea jatkoon hänelle!

Niin mutta voiko poika- tai tyttöystävä vaikuttaa Sagan tai urheilijan suorituksiin yleensäkin näin paljon?

Vierailija
5/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tieto Sagan poikaystävästä tieto vai arvailua syyksi viimekisojen heikkoihin tuloksiin.

Vierailija
6/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tieto Sagan poikaystävästä tieto vai arvailua syyksi viimekisojen heikkoihin tuloksiin.

Se on varmaa tietoa.

Vierailija
7/12 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on poikaystävä eikä ehdi harjoittelemaan samalla kun aiemmin.

Eikös siinä tule pidettyä seipäästä kiinni? Vai tuleeko liian matala otekorkeus?

Vierailija
8/12 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä on poikaystävä." Eipä ole. Vapaa on. 

Ja miksi pitää aina olettaa että kaikilla on vastakkaista sukupuolta oleva puoliso. 

Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.

Vierailija
9/12 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi pitää aina olettaa että kaikilla on vastakkaista sukupuolta oleva puoliso. 

Minäpä luulen, että Sagalla voi olla tyttöystävä. 90% varmasti sinkku ennen kuin tulee todisteita kehiin.

On sillä poikaystävä. Saga käyttää häneen paljon aikaa ja se on pois treeneistä. Siksi menestyy yhtäkkiä niin paljon heikommin kisoissa.

Vierailija
10/12 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä poikaystävä. Saga käyttää häneen paljon aikaa ja se on pois treeneistä. Siksi menestyy yhtäkkiä niin paljon heikommin kisoissa.

Onko sinulla jotain todisteita? Oletko nähnyt heidät? Yhteiskuvia? Tunnetko Sagan?

Vierailija
11/12 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jotain todisteita? Oletko nähnyt heidät? Yhteiskuvia? Tunnetko Sagan?

No sanon näin Saga on niin tunnettu ettei itse kehtaa ostaa kondomeja kaupasta. Olen se joka on hankkinut niitä hänelle.

Vierailija
12/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään luotettava ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan