Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheesta ympäristön saastuminen ja ilmastonmuutos ja asiaan herääminen vasta 2000-luvulla

Vierailija
11.08.2019 |

Olen kasvanut kodissa, jossa maailman tapahtumien seuraaminen oli itsestäänselvyys ja minulle ilmaston lämpeneminen oli esimerkiksi tuttu termi jo 80-luvun lopussa, jolloin pidin esitelmiä aiheesta tuulivoima ja katalysaattorit ikätovereiden vain pyöritellessä silmiään.

Suurin osa luokkatovereistani on kasvanut omasta näkövinkelistäni katsoen tietämättömänä lähes kaikesta ja olen aina pitänyt heitä (ja ylipäätään suurinta osaa ihmisistä) pikkuisen yksinkertaisina. Tänä päivänä he ovat nelikymppisiä perheenäitejä, jotka ovat niin kovin huolissaan lastensa tulevaisuudesta mutta jotka nuorina naureskelivat kommenteilleni siitä, että heidän tupakanpolttonsa tuhoaa mutkan kautta sademetsiä.

En osaa suhtautua heihin ajattelevina ihmisinä vaan pidän heitä massana, jota markkinointi- ja mediakoneisto voi manipuloida haluamallaan tavalla. Ajatteleeko kukaan kanssani samalla tavalla?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ajattelen, en ehkä ihan niin terävästi, mutta onhan se totta ettei suurinta osaa kiinnosta tai ole kiinnostanut pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi