LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan se Vanessasta jotain jos sen ”suhteet” on kestänyt aina vain puol vuotta.
Toivon että tonne tulis joku toinen Joelille sopiva nainen.
Tuskin on kestänyt puol vuotta..saa sellaisen kuvan että sanoo mitä sylki suuhun tuo🤣
Toivon että Sanni tippuu mutta Arttu sais jäädä.
Noi Sannin ripset on kyllä kamalat!!!
Miks taas jodlaajat äänesti Jennin voittoon vaikkei sillä oo tuolla ketään vielä. "noku se on niin kiva tyyppi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Arttu ja Sanni lähtee
Toivottavasti. Artun pitäisin kyllä mieluusti vielä mukana, mutta Sannia en jaksa enää yhtään. Toinen hyvä vaihtoehto olisi Vanessa ja Joel.
YES! Toiveeni toteutui. Harmi Artun kannalta, mutta sellaista se on.
Hattupäinen Sofia tupakkapaikalla näytti pikkuiselta menninkäis papparaiselta.
Arttua tuli heti ikävä. Ei ehtinyt mukaan eikä ymmärtänyt pelata.
Mä olisin toivonut Artun ja Sannin jäävän. Vanessan ja Joelin halaamisessa oli vähemmän tunteita kuin Jennin ja Reetun halaamisessa..Todella väkinäinen halaus. En jostain syystä pidä Vanessasta yhtään ja olisin nähnyt että Arttu olisi voinut jonkun löytää saarelta.
Harmi että Arttu tippui 😟 Se oli ulkonäöllisesti eniten mun makuun.
Itketäänkö tuolla kun ei tule voittorahoja?
Arttu kyllä sai tippuaki muuta mikä ihme kaikilla oli tuota Sannia vastaan? Se sentään yritti tehä ees jotain rakkauden löytämiseksi toisin ku moni muu.
Eli siis hetkinen KUKA tuota Reetua ja Jenniä oikein äänestää?? Tv viihteen kannalta täysin nolla kunmatkin. Eikä nyt välttämättä silmillekään mitään karkki tarjoa (tietty makukysymys).
Jes! Nyt tippui just ne jotka pitikin. Kumpikin pelasi tyhmästi, ja antoivat lisäksi itsestään sellaisen kuvan, että soveltuvat tähän ohjelmaan aika huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Itketäänkö tuolla kun ei tule voittorahoja?
Mä oon sen verran herkkä ihminen, että itkisin tuolla paljon. Ja olisi musta harmi lähteä, kun muut saavat jäädä. Kun kuitenkin tuolla ollaan se joku 2kk niin ehtii tulla todella läheisiksi toisten kanssa. Jäisit vähän sitten ulkopuoliseksi ja kun reissu jäisi niin lyhyeksi.
Vanessa ja Joel ois saanu tippua. Ei mitään kemiaa, Vanessa on feikki ja Joel tunteeton, eleetön kivikasvo. Todellakin puuduttais olla tommosen seurassa.. Ketä kiinnostaa? Eikä enää jaksa katsoa tota Vanessan teennäistä botox-hymyä! :X Arttu oli tosi kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Arttu kyllä sai tippuaki muuta mikä ihme kaikilla oli tuota Sannia vastaan? Se sentään yritti tehä ees jotain rakkauden löytämiseksi toisin ku moni muu.
Arttu yritti myös, Nea ei vaan lähtenyt messiin.
Jes, Reetu saa jatkaa!