LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sofian, lähti pelaamaan ja hyvin näköjään onnistui. Hyvin voi vedättää ihmisiä.
a) Aivan varmasti tunnet ;)
b) Uskon et Sofia lähti pelaamaan, mut sit tapahtui jotain, meinaan Eetu <3 Pahimmatkin insta-pimut voi muuttua.
Aah, olin jo melkein unohtanut Eetun.
Sofia ja Eetu huomenna aamuteeveessä klo 8.37 =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut mitään erityisiä ilmeitä Reetulla, mutta luulen, että kaikki tiesivät tässä vaiheessa, ainakin alitajuisesti, ketkä skaban voittaa. Vanessa innostui kaverinsa näkemisestä ja Reetua kiinnosti urheilutulokset villan ulkopuolella, vaikka olisi voinut kuvitella, että olisivat täysillä jännittäneet vielä illan finaalia. Ja jos olisivat voittaneet, kai siinä tapauksessa paikalle olisi tullut jompikumpi heidän vanhemmistaan? Juhon äiti kyllä tuli, jmutta Jennille tuli kai kaveri kans? Mulle tuli vahva fiilis, että tiesivät/tajusivat tuloksen jo parissa viimeisessä jaksossa. Jenni yritti siinä veneellä vielä, mutta Juho ei tuntunut jaksavan enää esittää. Vanessan ja Reetun välinen yhteys välittyi sillä helikopteriajelulla, mutta jos olisivat voittaneet, olisi odottanut, että heillekin olisi ollut treffit, jossa vielä kerran he olisivat "todistaneet rakkauttaan"?
Läheiset saivat tietää lähdöstään siinä kohtaa kun Tommy ja Nikita tippui, eli jo perjantaina.
Joten kukaan ei tiennyt tässä kohtaa kuka olisi voittaja. Toisilla saattaa tilanne vaan olla niin että vanhempi ei yksinkertaisesti pääse vaikka kuinka haluisi ja toiset on vaan niin ujoja etteivät sen vuoksi halua. Sen takia on hölmöä pitää niitä pareja jotenkin "parempina" koska heillä tuli äidit ja vähempi arvoisina niitä joilla tuli "vain" kaverit. Tiedän viime kaudelta myös yhden kenen äiti oli ollut leikkauksessa, eikä tästä syystä päässyt.
Äänestystulokset tuli juu vasta eilen illalla, mutta ei voi sanoa niin yksioikoisesti, että kukaan ei tiennyt voittajaa. Mä epäilen, että noi kaikki tajus, ketä voittaa,. Miksi esim. Juho olisi neuvonut Sofiaa sanomaan patikoinnin heidän unelmatreffihaaveekseen, paitsi jos tiesivät jo, että S&E tulee voittamaan joka tapauksessa. Miksi olisi auttanut kilpailijoita pelistrategiassa? S&e ovat hekuttaneet tuota patikointia, niin voisi kuvitella, että se olisi juuri sitä, mitä katsojat odottivat. Sekin outoa, että Sofia on sanonut ton patikoinnin sekä katsojille että saarelaisille (kerran Juhokin sitä keksi ehdottaa) heidän yhteiseksi tavoitteekseen tai haaveekseen, eikä muista enää kun kysytään unelmatreffeistä:) tai miksi kysyy tässä vaiheessa neuvoa Juholta, eikö Eetun kans miettinyt?
Mun mielestä vanhempien saapumisella paikan päälle on enemmän painoarvoa verrattuna kavereiden tai kaukaisempien sukulaisten tuloon, vanhempien paikalle saapumisen saarelle voisi katsoa olevan merkki siitä, että tämän parin uskotaan/tiedetään voittavan? Ei kai V&R:n kaikki läheiset (vanhemmat, äidit ja isät) olleet estyneitä tai "ujoja". Samoin Sofian käytöksen muuttumisestakin jotain olisivat voineet ehkä tuolla saarella jotain päätellä, miksi yhtäkkiä muutti käytöstään?
Lisäsin kysymysmerkit, koska en esitä omia näkemyksiäni täytenä totuutena, mutta itselläni heräsi nämä epäilykset siitä, että voittaja on tiedetty jo aiemmin, ja luulen saarelaistenkin tajunneen sen.
Ei oo kyllä mitenkään mahdollista tietää voittajaa niin paljon etukäteen, veikkauksia voi olla, mutta kyselyissäkin välillä S&E voitti ja välillä R&V, eikai tuotanto osaa lukea ihmisten ajatuksia?
Typerää antaa painoarvoa sille kuka villaan tulee, koska kilpailijat eivät päätä kuka tulee. Omasta puolestani voin sanoa että omat vanhemmat ovat niin juroja suomalaisia vanhempia että kumpikaan ei halua ikinä edes vilahtaakkaan TV:ssä, mutta olen aina ollut rakastettu ja näen vanhempiani erittäin usein. Sisaruksia minulla ei ole. Joten tuntuisi hullulta että mun asema villassa tuomittaisiin tästä syystä?
Tästä syystä hienoa että tuotanto on huomannut että Suomessa tosiaan on näin uskomattoman tyhmää porukkaa ja läheisten päivä on jätetty äänestyksen jälkeiselle ajalle :)
Huoh, mennyt jotenkin piloille nuo quotet edellisessä viestissä. Viestini alkaa siis kohdasta " Ei oo kyllä mitenkään mahdollista"
Vierailija kirjoitti:
Mitäs höpöttelivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs höpöttelivät?
No ei oikeastaan mitään uutta eli ovat uskomattoman onnellisia ja eivät meinaa uskoa todeksi, että löysivät noin ihanan ihmisen Love Islandilta. Sofia rakastui Eetussa siihen, että heillä on niin hauskaa yhdessä ja että Eetu tuo esille hänen parhaat puolensa.
Olivat kyllä oikein onnellisen ja seesteisen oloinen pariskunta. =)
Katsoiko kukaan Kiss FM:n finaali-illan insta liven kokonaan? Kiinnostaisi tietää mitä Oliver sanoi Neasta ja Michellestä. Entä kommentoiko Nea ja Kassu tilannettaan? Katsojat sai esittää kaikille paikalla olleille LI-asukeille kysymyksiä.
Ilmoitelkaa tänne myös, jos tulee jotain uusia kuulumisia Juhon&Jennin, Vanessan&Reetun, Eetun&Sofian ja Nikitan&Tommyn parisuhderintamalta. Tyyliin yhteinen lomamatka, yhteenmuutto, lemmikki, kihlat, ero, tms.
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko kukaan Kiss FM:n finaali-illan insta liven kokonaan? Kiinnostaisi tietää mitä Oliver sanoi Neasta ja Michellestä. Entä kommentoiko Nea ja Kassu tilannettaan? Katsojat sai esittää kaikille paikalla olleille LI-asukeille kysymyksiä.
Mä näin Nean tiistaina stadissa, mut en kehannut mennä kysyyn mitään. Näin jälkeenpäin täytyy sanoo, et tykkäsin kans siitä Kassusta. Musta se oli tosi hyvännäköinen, niin en ihmettele Neaa ollenkaan, olis ollut kiva jos kans jääny vähän pitemmällä aikaa, ois voitu kuulla senkin selitys livenä🙂.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitelkaa tänne myös, jos tulee jotain uusia kuulumisia Juhon&Jennin, Vanessan&Reetun, Eetun&Sofian ja Nikitan&Tommyn parisuhderintamalta. Tyyliin yhteinen lomamatka, yhteenmuutto, lemmikki, kihlat, ero, tms.
Olisi kyllä kiva, saisi lukea samasta paikkaa kuulumisia, ja kun ei ehdi tai muista käydä niitten instagrameissa⚘!
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/9b7f7b2a-db9a-419e-86be-9851314…
Lueskelin juuri Eetun ja Sofian haastattelun iltalehdestä ja minulla on hyvä fiilis näistä kahdesta. Kiva, että järkkäävät myös juhlat muille kilpailijoille. Onnea tulevaan näille kahdelle ja muillekin ohjelman pareille!
Tätä ohjelmaa on ollut mukava seurata, kun mukana on fiksuja, hyväkäytöksisiä ja tunteista puhumaan kykeneviä nuoria eikä tosiaan ole läträilty alkoholilla, hekumoitu petipuuhilla eikä nolattu asukkaita. Paljon mielummin katsoo tällaista positiivista, tervehenkistä, hyvänmielen tositv:tä kuin Temppareita.
Vanessa ja Reetu olivat Inez-kanavalla haastattelussa ja heille oli järkätty eilenillalla yllätysjuhlat. Reetu kertoi,että oli lukenut tätä palstaa ja mikään ei oo menny ihon alle. Ja kun täälläkin on kritisoitu Vanessan tupakanpolttoa,niin Reetun mukaan se ei oo ongelma. Kaikkea hyvää tälle parille..
katsoin finaalin nyt vasta
toivoin reetun ja vanen voittoa,mutta nyt uskon sofian pyyteettömyyteen
eli oikea pari voitti
jenni ja juho..rahan perässä kumpikin..
Vierailija kirjoitti:
Jenni ja Juho on vaa jotenii ärsyttäviä ja vaikuttaa tosi teennäisiltä..tai ehkä ne on vaa luonnostaa tommosii ylisanojen käyttäjiä ja sit muiden onni vaikuttaa jotenkin luonnollisemmalta.
joo juurikin noin,molemmat teennäisiä
juho peluri ja jenni taas aina samaa mieltä kaikkien kanssa eli huono itsetunto ja etsii hyväksyntää,jotenkin säälin,voisi olla omana itsenään ihan fiksu
Olipas nikita editoinut ihanan videon hänestä ja tommystä <3 löytyy nikitan instagramista
Mikä on Inez-kanava? Joku paikallinen espanjalainen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Inez-kanava? Joku paikallinen espanjalainen?
Tv:n kanavapaikka 19,löytyy myös Youtubesta pikkulinnut lauloi niminen ohjelma
Sofiaa ja Eetua ei paljoo kiinnostele olla kahdestaan, hakeutuvat vaan vanhojen saarelaisten kanssa koko ajan :) mä niin tiesin tän että kavereita vaan ovat, ton suhteen feikkiys on niin silmiipistävää.
Vierailija kirjoitti:
Sofiaa ja Eetua ei paljoo kiinnostele olla kahdestaan, hakeutuvat vaan vanhojen saarelaisten kanssa koko ajan :) mä niin tiesin tän että kavereita vaan ovat, ton suhteen feikkiys on niin silmiipistävää.
Toimivat juuri päinvastoin kuin Vanessa ja Reetu. Eilisessä haastattelussa sanoivat, että halusivat olla kahden, kun pääsivät villalta ja tarkoitus oli tehdä samaa, kun pääsevät Suomeen, mutta heidät"napattiin"kentältä suoraan juhliin. Mutta ei nyt vielä kannata teilata Sofiaa ja Eetuakaan feikkipariksi.
Ei kukaan olisi sitten niin hölmö että ottaisivat "vain" rakkauden kun voisi saada rahaakin. Oli tulisi sopimuksia siitä että toinen ottaa rahat jotta saadaan ne jaettavaksi.