LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
En osaa päättää mitä ajattelen Juhosta ja Jennistä. Koska musta tuntuu, että ei Jennikään saanut sitä kenet halusi, vaan tavallaan tyytyy Juhoon. Juho alkoi piirittää Jenniä ja heittäytyi heti romanttiseksi. Varmasti Jennile oli helpotus, kun ei itse tarvinnut enää yrittää lähentyä ja kehittää juttuja miesten kanssa joita ei kiinnosta. En osaa laittaa heitä samaan kategoriaan kuin muita pareja joilla suhde on kehittynyt ja käynyt eri vaiheita.
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää mitä ajattelen Juhosta ja Jennistä. Koska musta tuntuu, että ei Jennikään saanut sitä kenet halusi, vaan tavallaan tyytyy Juhoon. Juho alkoi piirittää Jenniä ja heittäytyi heti romanttiseksi. Varmasti Jennile oli helpotus, kun ei itse tarvinnut enää yrittää lähentyä ja kehittää juttuja miesten kanssa joita ei kiinnosta. En osaa laittaa heitä samaan kategoriaan kuin muita pareja joilla suhde on kehittynyt ja käynyt eri vaiheita.
Ja outoa miten Juho sanoo, että luonne tekee Jennin kauniiksi hänelle. On mukavasti sanottu, mutta miksi ei vaan voi sanoa, että Jenni on kaunis.
Mul oli äsken jotain asiaa, mut unohdin sen jo!!! Tämä lause kertoo paljon Nikitan keskustelutaidoista. Kaikki myötätunto Tommylle, kun yrittää puhua täysin keskustelutaidottoman ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja outoa miten Juho sanoo, että luonne tekee Jennin kauniiksi hänelle. On mukavasti sanottu, mutta miksi ei vaan voi sanoa, että Jenni on kaunis.
Taas tätä Juhon sanomisten ihmettelyä. Juho on kyllä kehunut Jennin ulkonäköä aiemmin. Eikait tuolla kukaan muukaan ole jatkuvasti toisen ulkonäköä kehumassa, ja eihän meille katsojille edes näytetä kaikkia sanomisia.
Vierailija kirjoitti:
Finaalikolmikko on Nikita&Tommy, Vanessa&Reetu ja Team JJ. Omasta mielestäni Sofia ja Eetu on ihanin pari, mutta muiden mielestä ovat ilmeisesti tylsiä. Mullakin meni eilen maku Vanessasta ja Reetusta, ehkä heille sopii tuollainen suhde, mutta ei kaikille. Tyhmää oman kokemuksen perusteella arvostella muiden suhteita. Luulen, että voittavat kuitenkin.
Tuo Juhon homma menee yli jo. Miksi välittää mitä katsojat ajattelee? Jos itse olisin ihastunut johonkin, en yrittäisi vakuuttaa katsojia tunteiden aitoudesta. Hehän ovat kuitenkin ykstyishenkilöitä, eikä ketään kiinnosta ohjelman jälkeen ovatko tosissaan vai ei. Nyt Juhon käytös vaan enemmän vakuuttaa minut, että on rahan perässä.
Mitä enemmän tuota Oliveria on nähnyt tässä ohjelmassa, sitä enemmän olen Nean puolella. En ihmettele, että meni hermot. Muistaakseni Neakin yritti Olveria vähän herätellä ja heidän treffeillään sai Oliverista irti ainoastaan että "parempaan suunta menossa", vaikka yritti kalastella jotain konkreettista.
Kyllä se vaan niin oon, että tuolla kyllä jokainen pari yrittää vaikuttaa katsojiin. Todisteena esim.Reetun ja Vanessan analysointi muista pareista, ja oman käytöksen perustelu. En muutenkaan usko, et kovin moni vielä tuossa vaiheessa on rakastunut.
Myös Oliver lisäsi heti kierroksia, ja muka kiinnostusta Michelleen, kun äänestys lähestyi. Samoin Aku yrittää tehdä kaikkensa, et pysyisi saarella. Nuo hänen esittämät laulut ovat olleet aika yliampuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jennin kommentti eilen kun pohtivat kumpi pari pudotetaan: "En kestä jos Oliver lähtee täältä."
Joo joo, toki tarkoitti tuota ystävyysmielessä... mutta mä luulen että Jenni ottaisi Oliverin edelleen erittäin mielellään jos vain saisi.
Muutenkin he ovat jatkuvasti samoissa kuvissa tai jompikumpi hengaa jossain taustalla kun toinen tekee jotain. Hyvin Riku kommentoi eilen että eihän Oliveria ja Michelleä saa edes samoihin kuviin. No, Jennin ja Oliverin saa! Ehkä Oliver ei ole Jennistä kiinnostunut mutta ei hän kyllä Michellestäkään ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin kommentti eilen kun pohtivat kumpi pari pudotetaan: "En kestä jos Oliver lähtee täältä."
Joo joo, toki tarkoitti tuota ystävyysmielessä... mutta mä luulen että Jenni ottaisi Oliverin edelleen erittäin mielellään jos vain saisi.
Muutenkin he ovat jatkuvasti samoissa kuvissa tai jompikumpi hengaa jossain taustalla kun toinen tekee jotain. Hyvin Riku kommentoi eilen että eihän Oliveria ja Michelleä saa edes samoihin kuviin. No, Jennin ja Oliverin saa! Ehkä Oliver ei ole Jennistä kiinnostunut mutta ei hän kyllä Michellestäkään ole!
No eipä tuo Oliver ole ollut muista kiinnostunut kuin Neasta. Tiedä mikä sitten tuo Oliverin ja Jennin juttu on ollut. Neakin sitä jossain haastattelussa ihmetteli. Mut tuskin tuo Oliverikaan on Jenniä inhonnut. Oliko sit niin Nean pauloissa, et ei ole uskaltanut myöntää kiinnostusta Jenniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo Oliver ole ollut muista kiinnostunut kuin Neasta. Tiedä mikä sitten tuo Oliverin ja Jennin juttu on ollut. Neakin sitä jossain haastattelussa ihmetteli. Mut tuskin tuo Oliverikaan on Jenniä inhonnut. Oliko sit niin Nean pauloissa, et ei ole uskaltanut myöntää kiinnostusta Jenniin.
Mä luulen, että näkee Jennin hyvänä kaverina. Niin on sanonut ohjelmassa monta kertaa. On mullakin yksi hyvä miespuolinen kaveri, mutta en ikinä voisi suudella sitä tms. Miksi ihmiset ei tajua, että Oliver ei pidä Jenniä fyysisesti haluttavana. Selvästi on erilainen maku, koska on tykännyt enemmän siroista naisista, kuten Nea ja Michelle.
Täällä ollaan jo valitsemassa finaalin voittaja kolmesta vahvasta parista. Tietääkseni kisa on vielä kesken, eikä meillä ole vielä tietoa ketkä ovat kärkikolmikossa. Ei kyllä ainakaan siltä vaikuta, et Tommy ja Nikita olisivat finaalissa.[/quote]
Totta, menin asioiden edelle 😂!
Omassa päässäni kisa käydään kolmen ” vahvan” parin välillä- Love Islannista kun on kyse.
Finaalissa vois silti olla mikä pari vain.
Tuolla saarella on liian vähän ns. valinnanvaraa löytää kumppani verrattuna tosi elämään.
Harvemmin sitä löytyykään patjalla makoilemalla ja välillä pikku treeniä tehden ja itseään ehostaen ja käyden keinotekoisilla treffeillä.
Valinnnan varaa on vähän. Sen tähden on pakko ajatella vakavasti niitä, joita siellä on eikä voi tuosta vain nopeasti ohittaa useita ihmisiä, jotka ei heti tunnu hyviltä, niinkuin voisi tapahtua ulkopuolella. ( esim. Vanessa ja Reetu, kesti hetken, että löysivät toisensa).
Tulee vähän mieleen maat, joissa vanhempi valitsee puolison lapsilleen. Valitun kanssa opetellaan tulemaan toimeen. Nyt ” vanhemmat on valinneet” muutamia tyyppejä, joista saa valita 😀
Michelle oli tosi turhautunut, kun ei saa läheisempää yhteyttä Oliveriin.
Micelle syyttää siitä Oliveria.
Eikö tule mieleen se, että Oliver ei oikeesti yhtään tunne mitään vetoa Michelleen..
Ei silloin huvita tutustua/lähestyä/pussailla jos ei ole kiinnostusta toista kohtaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tule mieleen se, että Oliver ei oikeesti yhtään tunne mitään vetoa Michelleen..
Ei silloin huvita tutustua/lähestyä/pussailla jos ei ole kiinnostusta toista kohtaan yhtään.
Juuri näin taitaa olla. Ei tuota paria ole edes näytetty juurikaan yhdessä. Ihmettelen kyllä suuresti, et ovat vielä saarella. Ilmeisesti joku vielä on äänestänyt heitä. Ovat kyllä ulkoisestikin ihan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Pisteet kyllä michellelle yrittämisestä, sitä vartenhan tuolla ollaan. Kyllä muakin alkaisi rassata se, että saisin parinvalinnassa kuulla kauniita sanoja miehen suusta, mutta siihen se sitten jäisi, kun toinen vaan makaisi jossain sängyllä eikä sitä kiinnostaisi tehdä mitään, ja puhuisikin mieluummin kenen tahansa muun kanssa kuin minun, ja haikailisi entisen parinsa perään.
Oliver on rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että näkee Jennin hyvänä kaverina. Niin on sanonut ohjelmassa monta kertaa. On mullakin yksi hyvä miespuolinen kaveri, mutta en ikinä voisi suudella sitä tms. Miksi ihmiset ei tajua, että Oliver ei pidä Jenniä fyysisesti haluttavana. Selvästi on erilainen maku, koska on tykännyt enemmän siroista naisista, kuten Nea ja Michelle.
No ei tuo Oliver ole kyllä millään tavalla näyttänyt kiintymystä Michelleä kohtaan. Enemmän on makoillut Jennin kanssa sängyllä.
Mä jo mietin, että eihän Joelilla ollut Suomessa odottamassa joku säätö, kun oli niin nihkeä pusutehtävässä eikä kukaan saaren nainenkaan kiinnostanut. (Tietysti vaihtoehtojakin oli aika vähän) Tuntui että tuli vaan hengailemaan poikien kanssa villaan. Mukavahan sitä on käydä lämpimässä lomalla pyörähtämässä.
Tommy on yksinkertaisesti ekstrovertti, jolle on mahdotonta ymmärtää introverttiä. Hän uskoo lujasti, että juuri ulospäinsuuntautuneisuus on Oikein ja sisäänpäinsuuntautuneisuus Väärin ja että Nikitan tulee muuttua.
Myös Jenni ja Aku on näitä ekstroverttejä.
Ollaan niin oudon epäsuomalaisesti jakamassa kaikkia omia asioitaan ympäriämpäri.
Reetua on varmaankin ahdistanut se tosiasia, että on ķohta kohdattava ulkomaailma ja luultavasti ne kavereiden vinoilut y.m.s. turhautuu ja stressautuu jo valmiiksi.
Eetu on jo sen verran aikuisempi, ettei tarvitse esittää.
Katsoin eilen pätkän brittien villasta ja olihan varsinkin ne naiset ihan eri tasoa kuin Suomen naiset! Jotku Sanni, Michelle, Sofia yms. ei todellakaan pääsis tuolla ohjelmaan.
Miehetkin oli kaikki komeita ja pitkiä. En tiiä pääsisikö kukaan Suomen miehistäkään tonne.
Selostaja kuulosti kyllä huonommalta, Riku on parempi!
Finaalikolmikko on Nikita&Tommy, Vanessa&Reetu ja Team JJ. Omasta mielestäni Sofia ja Eetu on ihanin pari, mutta muiden mielestä ovat ilmeisesti tylsiä. Mullakin meni eilen maku Vanessasta ja Reetusta, ehkä heille sopii tuollainen suhde, mutta ei kaikille. Tyhmää oman kokemuksen perusteella arvostella muiden suhteita. Luulen, että voittavat kuitenkin.
Tuo Juhon homma menee yli jo. Miksi välittää mitä katsojat ajattelee? Jos itse olisin ihastunut johonkin, en yrittäisi vakuuttaa katsojia tunteiden aitoudesta. Hehän ovat kuitenkin ykstyishenkilöitä, eikä ketään kiinnosta ohjelman jälkeen ovatko tosissaan vai ei. Nyt Juhon käytös vaan enemmän vakuuttaa minut, että on rahan perässä.
Mitä enemmän tuota Oliveria on nähnyt tässä ohjelmassa, sitä enemmän olen Nean puolella. En ihmettele, että meni hermot. Muistaakseni Neakin yritti Olveria vähän herätellä ja heidän treffeillään sai Oliverista irti ainoastaan että "parempaan suunta menossa", vaikka yritti kalastella jotain konkreettista.