Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
821/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonne ei varmaan oteta henkilöitä, jotka eivät ole niin timmissä kunnossa, aina pitää ottaa tollaisia fitnesstyyppejä/bodaajia. Haluaisin nähdä oikeasti monipuolisia ihmisiä, kaikenlaisia.

Ihan normejahan noista naisista ainakin suurin osa on, kaukana mistään treenatuista fitnesspimuista. Eivät vaan ole lihottaneet itseään ja harrastavat ainakin jonkun verran liikuntaa. Tuollaiset kropat oli oikeastaan ihan kaikilla parikymppisillä naisilla vielä 25-30-vuotta sitten eikä silloin oikeasti kukaan harrastanut p*rsetreenejä mutta vastaavasti arkiliikuntaa oli enempi.

Ihan kaikilla? Meinaatko tosissasi, että 90-luvulla ei ollut läskejä tai lihaksettomia parikymppisiä? Jostain syystä minulla 90-luvun parikymppisenä on ihan toisenlaiset muistikuvat. 

Luin juuri opintoihin liittyen lihavuuden lisääntymisestä. Vuodesta 1980 nuorten lihavuus on kolminkertaistunut. Järkyttävää.

Vierailija
822/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artusta tuli eilisessä jaksossa paljon parempi kuva. Suoraan sano Sannille et on kiinostunut Neeasta, ja hyvin suhtautu Sankoin, vaikka Sanni heittäytyiki vähän rasittavaksi välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonne ei varmaan oteta henkilöitä, jotka eivät ole niin timmissä kunnossa, aina pitää ottaa tollaisia fitnesstyyppejä/bodaajia. Haluaisin nähdä oikeasti monipuolisia ihmisiä, kaikenlaisia.

Siksi tuonne pitäisikin pistää yksi cräck nisti  ihan vain piristämään tunnelmaa

Vierailija
824/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Eetu muuten tänään ollenkaan tossa jaksossa? Mollykaan ei tainut sanoa sanaakaan? Arttua ja Sannia oli ainakin 70% ohjelmasta.

Näissä ensimmäisissä jaksoissa on kyllä todella epätasaisesti jakautunut ruutuaika. Joka jaksoon on valittu yksi pari jonka suhdetta ja koukeroita sitten seurataan. En tykkää. 

Vierailija
825/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää mitä naiset näkee tossa Oliverissa? Mun mielestä suorastaan ällö, ei yhtään omaan makuun!

Vierailija
826/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanni on ihan pihalla. Kuvittelee Artun olleen vain ystävällinen uudelle tytölle, vaikka oikeesti toinen on ihan liekeissä.

Oisko se johtunut ehkä siitä että Arttu itse treffien jälkeen kertoili Sannille ensin vain että ihan kiva tyttö oli ja haluaa kyllä tutustua siihenkin, avoimin mielin on ja näin. Ennen kun tiesi treffeistä niin juuri kertoi Sannille että on tästä kyllä kiinnostunut. Sitten Oliver vielä (kuultuaan ensin Artun hehkutuksen treffeistä ja Neasta) meni sanomaan Sannille että Arttu on kyllä kiinnostunut Sannistakin! Vasta myöhemmin Arttu sitten sai sanottua suoraan että aikoo yrittää Nean kanssa. 

Ei nuo ihmiset tuolla mitään ajatustenlukijoita ole ja siinä meni oikeasti koko päivä ennen kun Arttu sanoi Sannille suoraan että on kiinnostuneempi Neasta. Sitä ennen Sanni oli siinä luulossa että Arttu oli kiinnostunut vain hänestä/myös hänestä. Ei Sanni ollut kuulemassa sitä kun Arttu hehkutti muille pojille treffejään, mistä tuon olis pitänyt tietää mitä Arttu ajatteli?

Vierailija
827/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noissa parinvalinnoissa määrätään valitsemisjärjestys? Ensin saa valita uusin, eli Joel, mutta entä sitten? Arvotaanko järjestys? Jos sekä Arttu että Oliver haluaa parikseen Nean, riippuuko parinmuodostus pelkästään siitä kumpi pääsee valitsemaan ensin?

Kenen naisista veikkaatte tippuvan?

Valitsemisjärjestys määräytyy sen mukaan mikä tuo eniten draamaa/kuka saisi tuotannon puolesta tippua. Itse veikkaan että Joel tulee villalle vasta parinvalinnan jälkeen, sen naisen pariksi joka jää villaan mutta ilman paria. Veikkaan myös että sattumalta Oliver pääsee valitsemaan ennen Arttua. 

Vierailija
828/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sulla alko olla Artun kaa jo jotain ja nyt se on kiinni toisessa" :D Anteeks mitä??

Niin Arttuhan jutteli aiemmin Sannille että on kiinnostunut ja haluaa tutustua ja pysyä parina? Sitten sai viestin treffeistä ja se vähän niinkun unohtui :D Mutta niin se kuitenkin sanoi, näytettiin eilisessä jaksossa. 

Vierailija
829/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikitaa ei ikinä näy juttelemassa muiden kanssa tai muutenkaan juuri missään ilman Tommya. Haastatteluhuoneen pätkätki on sellasia missä Tommy on mukana.

Tommy näkyy kuitenki usein juttelevat muiden poikien kanssa tai kokkaavan, et ei Tommy ja Nikita kuitenkaa koko aikaa yhdessä ole.

Ois kiva nähdä, et minkälainen Nikita on muiden tyttöjen kanssa.

Vierailija
830/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset (?) ihmiset oikeasti katsotteko tätä tosissaan? Haukutte jonkun ulkonäköä ja harmittelette kun noista lapsista ei löydy lempparia tälle kaudelle? 

Kyllä, katsoin yhden jakson ja viime kaudellakin taisin niin tehdä. Mitä ihmettä te näätte tässä sarjassa?

Vierailija
831/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normejahan noista naisista ainakin suurin osa on, kaukana mistään treenatuista fitnesspimuista. Eivät vaan ole lihottaneet itseään ja harrastavat ainakin jonkun verran liikuntaa. Tuollaiset kropat oli oikeastaan ihan kaikilla parikymppisillä naisilla vielä 25-30-vuotta sitten eikä silloin oikeasti kukaan harrastanut p*rsetreenejä mutta vastaavasti arkiliikuntaa oli enempi.

Ihan kaikilla? Meinaatko tosissasi, että 90-luvulla ei ollut läskejä tai lihaksettomia parikymppisiä? Jostain syystä minulla 90-luvun parikymppisenä on ihan toisenlaiset muistikuvat. 

Luin juuri opintoihin liittyen lihavuuden lisääntymisestä. Vuodesta 1980 nuorten lihavuus on kolminkertaistunut. Järkyttävää.

Tää on kyllä totta. Mua on aina pidetty hoikkana, mutta lihaksikkaana miehenä (mitat 177cm/78kg), mutta näytän silti ihan lihavalta kuitenkin jos vertaa esimerkiksi isoisän ja isän nuoruuskuviin :D Ajat ovat selvästi muuttuneet.

Vierailija
832/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää mitä naiset näkee tossa Oliverissa? Mun mielestä suorastaan ällö, ei yhtään omaan makuun!

Jos Tommyn kasvot ja karisman sais jotenkin yhdistettyä Oliverin vartaloon, niin syntyis täydellinen mies :D

Vierailija
833/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Tommyn kasvot ja karisman sais jotenkin yhdistettyä Oliverin vartaloon, niin syntyis täydellinen mies :D

Oliverin ryhti on kyllä jotenki outo, ei ois hyvä. Yläkroppa jotenki kumarassa.

Vierailija
834/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetun puhe tarvisi tekstityksen. Kuulostaa Vesa Keskiseltä.

No niinpä. Ihme mumisia.

Vierailija
835/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Oliver oo kuitenkin ainakin ollut koripalloilija? Hassua, ettei osaa kantaa kroppaansa suorassa vaikka on urheilutaustaa. 

Vierailija
836/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan joku poikkeus, ku ei mulle ole ikinä ollut tärkeää et mies on pitkä. Musta tuntuu et omaan makuun lyhyemmät miehet on usein seksikkäämpiä, ehkä ne on keksinyt käyttää muitakin avuja kuin pituutta.

Lisäksi mun mielestä on seksikästä, et on sujut oman kroppaansa ja pituuden kanssa. Tärkeämpää on, et miten oman kroppansa kantaa.

Vierailija
837/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Oliver oo kuitenkin ainakin ollut koripalloilija? Hassua, ettei osaa kantaa kroppaansa suorassa vaikka on urheilutaustaa. 

Ihan näin off-topicina, tunnen aika monta koripalloilijaa, ja suurimmalla osalla heistä on huono ryhti :D

Vierailija
838/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea vaikuttaa kivoimmalta naiselta tähän mennessä. Tykkään. Arttu kanssa nousi miehistä omaksi suosikiksi täs vikassa jaksossa.

Vierailija
839/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu ja Tommy ois söpö pari!

Kunnon naimanaamat 😁

Vierailija
840/11060 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Chafak ja Jeffrey - romanssi? Lähde: Seiska

Ketju on lukittu.