Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
6621/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, olipas yllättävää

Vierailija
6622/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks must tuntuu et Eetu ja Meri ois voinu sopii toisilleen, Eetu jotenki puhu nätisti Meristä ja molemmat jotenki symppiksiä ja kilttejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu oli tosi hämmentyneen näköinen Sofian puheista. Ei osannut yhtään odottaa.

Vierailija
6624/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori on suhteessa tosi tärkeää, ja minusta se toimii vain Reetun ja Vanessan välillä. Niiden jutut ovat ihan pölöjä, mutta kyllä ne minua hymyilyttävät.

Nikitasta ja Tommysta en saa selvää. Välillä tuntuu, että kyse on leikkimielisestä kuittailusta ja inside-vitseistä. Toisinaan sitten taas ei.

Sofiassa ja Eetussa tätä puolta on vielä vaikeampi tulkita, kun Eetun huumori on havukka-ahomaista tuumailua ja Sofia on räpätäti.

Vierailija
6625/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä oo enää mitään ideaa, kun tonne ei saada ketään uusia... 🙄 Jos on noin vähän porukkaa saatavilla, niin oisko voinut vähän nopeuttaa sarjan etenemistä?

Vierailija
6626/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edelleen. Meri on kyllä herttainen ja kaunis nainen.

Vierailija
6627/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juho: "Jos mä haluisin rahaa niin mä menisin töihin". Juho on siis työtön?

Ei. Yrittäjänä ei vaan ansaitse rahaa sinä aikana, jonka on talossa.

Eikö Juho sanonut olevansa freelancer? Onkohan se vain hienompi tapa ilmaista, että tekee hommia satunnaisesti.

Ei freelancer tarkoita sitä, että tekee media-alalla "satunnaisesti" töitä. Kyllä niillä keikoilla pitää hankkia toimeentulo ja usein se tarkoittaa paljon enemmän duunia kuin vakipaikassa.

Voi hyvänen aika taas näitä kommentteja.

No kun mietin vaan, että onko Juholla pahakin rahapula, mikä voisi vaikuttaa luonteen lisäksi siihen, että haluaa pelata rahan takia. Ja jos on freelancer, niin silloin ei ole missään palkattuna työntekijänä, ja työn saaminen on epävarmempaa kuin vakituisessa työsuhteessa. Myös työajat on freelancerilla aika vapaasti itse päätettävissä, samoin työn määrä.

No shit Sherlock

Miksi tyly kommentointityyli? Selitin omaa aiempaa viestiä jollekin, joka ei sitä ymmärtänyt.

Vierailija
6628/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka Nea ulos seuraavassa äänestyksessä.

Vierailija
6629/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Reetun ilmeistä, eleistä, huumorista ja puhetyylistä vähän mieleen Jarski (Stellan mies). Sellainen ilmeikäs, hymyilevä ja nyökyttelevän jämpti poikaminen olemus.

Vierailija
6630/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliverilla on kyllä tosi nätit poikamaiset kasvot, sopisi malliksi.

Mutta itse kaipaisin miehen ulkonäköön vähän enemmän rosoisuutta.

Ja Reetulla kovin tyttömäiset kasvot.

Vierailija
6631/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janita ja Aku joutuu pois seuraaviksi. Ei talonväki haluu pois vanhoja asukkaita paitsi Jennin parin Juhon. Ei Janitalla ja Oliverillakaan mitään synny. Nea ei välitä Akusta se on nähty jo.

Vierailija
6632/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin salaa vähän toivonut Kassun jäävän, koska Nean ja Kassun, kahden ilkimyksen, orastavaa suhdetta olisi ollut mielenkiintoista seurata. Olisin nauttinut kun Nea läksyttäisi Kassua jonkun parisuhderiitan yhteydessä.

Vierailija
6633/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä miks, mut mua alkoi jotenkin ihan säälittää se, miten typerän kuvan toi Kassu antoi itsestään. Varmasti tulee saamaan kuraa niskaan jatkossa ja loppua kohden osas myös käyttäytyä ihan asiallisesti, kun oli selkeästi saanut puhuttelun tuotannolta. Tuli sellainen fiilis, että oli henkisesti vähän kypsymätön ja hirveä tarve esittää muille saarelaisille, mut päätyi nolaamaan itsensä ihan totaalisesti. Harmittaa myös, kun Meri tulee näkemään sen kaiken.

Vierailija
6634/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri lähti nättinä. Janita ei oikein panosta ulkonäköönsä.

Vierailija
6635/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ♡

Vierailija
6636/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliverilla on kyllä tosi nätit poikamaiset kasvot, sopisi malliksi.

Mutta itse kaipaisin miehen ulkonäköön vähän enemmän rosoisuutta.

Talon miehistä parhaimmat mallilookit on kyllä Juholla ja Tommylla.

Vierailija
6637/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein tarkistaa pari ikää.

Tommy on 28 ja Nikita 23. Luulisi, että eroa olisi enemmän.

Vierailija
6638/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhon ja Jennin pituusero mietityttää. Pitkällään sitä ei huomaa. Muistaakseni oli Jennille tärkeää.

Tulee tunne, et noille on vähintäön kerrottu mitä somessa heistä puhutaan, osaavat juuri sopivaati muuttaa käytöstään.

6639/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin ensimmäistä kertaa kuinka kaunis Nikita on ja hänellä on ihanat, paksut ja luonnollisen väriset pitkät hiukset.

Tommyn ja Nikitan keksimä rakkauden mitta-asteikko on ihan mahtava. Suosikkiparini tällä hetkellä.

Vierailija
6640/11060 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Nea olla sen verran pelinainen, että valitsisi Juhon.

Ei hänellä ole mitään menetettävää. Mahikset voittoon menivät jo. Saatais edes jotain säpinää.

Tai sitten uusia taloon jo ennen valintaa.

Ketju on lukittu.