LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Vierailija kirjoitti:
Reetu on näköjään nostattanu osakkeita katsojissa mut mää en kyl unoha miten se puhu Jennistä sarjan alkuvaiheilla. Todella törkee jätkä
Mäkään en välitä Reetusta eikä se oo tarjonnut ohjelmalle mitään erityistä.
Luuletteko että nämä tulee oikeasti hyvin toimeen kaikki keskenään kun jotenkin vaikuttaa että on sellainen aika hyvä harmonia tuolla talossa vai juoruaako nämä sitten kahden kesken siitä ja siitä parista kakkulia?
Siitä olen tykännyt että talossa on hyvä tasapaino ja henkilökemia eikä mitään suurempia kissatappeluita tai draamaqueen-näytöksiä. Tottakai pientä supatusta on mutta ei sellaista loanheittoa kuitenkaan mitä työpaikolla tms. näkee.
Kyllä Vanessa panetteli Sofialle pahansuopaisesti kun Meri silitti Reetun hiuksia kun makasivat petillä. Siinä vaiheessa Reetu ei ollut edes pussannut Vanessaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliverin sukunimi?
Maitonaama
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Vanessa panetteli Sofialle pahansuopaisesti kun Meri silitti Reetun hiuksia kun makasivat petillä. Siinä vaiheessa Reetu ei ollut edes pussannut Vanessaa.
No oisko ihme?? Haloo teiän kanssa, he halailee sohvalla ja yks tulee lääppii sun miestäs. Varmaan oisitkin ihan että 'no moi mitä kuuluu, tänne sekaan vaan'.
Viime kauden Janne kyllä todisti sen että ei munkaan "tutka" aina ole oikeessa. Olin ihan satavarma että Janne häipyy maisemista viimeistään kuukausi niiden tippumisen jälkeen mutta niin ne vaan seurustelee edelleen. Voihan se olla että tällä kaudella vaikka Tommy tai Juho todistaa mun luulot vääräksi.
Toisaalta samaan aikaan mä toivoisin että Nea ja Juho lähtisi tänään saarelta. Mutta en usko yhtään, kyllä sen tietää jo tarkkaan kuka lähtee missäkin vaiheessa, niinkun tuolla on jo sanottukin. Ja vaikka tulisikin sellanen tilanne että 2 paria on vaarassa pudota ja saarelaiset äänestää lähtijät niin silti lopputulos on jo tiedossa. Jos parit olisi vaikka Nea ja Juho ja Kassu ja Meri niin ei ne Neaa kotiin sieltä kehtaa lähettää. Vetoavat siihen että Merillä ei ole siellä ketään, kun taas Nealla "on".
Just. Ei ollut edes tiputusta. Olisivat edes tänään päättäneet eikä vuorokauden miettimisaikaa, liioittelua.
Saarelaiset päättävät, kuka seuraavista pareista tippuu:
Janita & Aku
Meri & Kassu
Nea & Juho
Hyvin sopii toi Vesalan biisi Oliverin ja Nean tilanteeseen 😂 josko toi jäbä saisi jo ballsit
No just! Nea haluaa tutustua Kassuun. Lycka till ihan molemmille 😂
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Janne kyllä todisti sen että ei munkaan "tutka" aina ole oikeessa. Olin ihan satavarma että Janne häipyy maisemista viimeistään kuukausi niiden tippumisen jälkeen mutta niin ne vaan seurustelee edelleen. Voihan se olla että tällä kaudella vaikka Tommy tai Juho todistaa mun luulot vääräksi.
Toisaalta samaan aikaan mä toivoisin että Nea ja Juho lähtisi tänään saarelta. Mutta en usko yhtään, kyllä sen tietää jo tarkkaan kuka lähtee missäkin vaiheessa, niinkun tuolla on jo sanottukin. Ja vaikka tulisikin sellanen tilanne että 2 paria on vaarassa pudota ja saarelaiset äänestää lähtijät niin silti lopputulos on jo tiedossa. Jos parit olisi vaikka Nea ja Juho ja Kassu ja Meri niin ei ne Neaa kotiin sieltä kehtaa lähettää. Vetoavat siihen että Merillä ei ole siellä ketään, kun taas Nealla "on".
Ai kuka muka Nealla on?
Vierailija kirjoitti:
Saarelaiset päättävät, kuka seuraavista pareista tippuu:
Janita & Aku
Meri & Kassu
Nea & Juho
Eli Meri ja Kassu..
Juho ei vaikuta aidolta, laskelmoivan oloinen. Tuskin on Jennin kanssa muuten kuin rahankiilto silmissä kun tietää, että Jenni suosittu katsojien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuka muka Nealla on?
Siis Oliveria tarkotin, siks oli lainausmerkeissä toi on-sana. Mutta ilmeisesti nyt tän jakson alussa pistivät vihdoin pelin poikki.
Kehen Oliver nyt sitten iskee silmänsä, eihän tuolla ole ketään hänen tyyppistään..
Halleluja, vihdoin Nea ja Oliver lakkas yrittämästä...
Minusta Juho ei ole erityisen komea
Vierailija kirjoitti:
No just! Nea haluaa tutustua Kassuun. Lycka till ihan molemmille 😂
Tää olis ihan paras käänne. Ne lähtis ihan satavarmasti sit seuraavaksi jos pääsisivät pariutumaan.
En ymmärrä Neaa... Ensin ite sanoo et tunteet muuttunu kaverillisiks, sit kun Oliverkin lopuks totee et okei ollaan vaan kavereita niin hermostuu ja tiuskasee O:lle et "Ei nyt tarvii suuttuu!!"
Haluaisin kyllä nähdä vielä kunnolla, mikä Juho on miehiään ennen kuin tuomitsen peluriksi. Toivottavasti ei tipu vielä. Toisaalta ei harmita jos tippuu, kun Nea lähtee samalla lennolla.