Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
6181/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanessan piti pitää puhe niin senkin piti Jennin mennä kirjoittamaan. Minäminäminä Jenni jokapaikassa.

Vierailija
6182/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu varmaan Kasper ja Meri tai Janita ja Aku.

Minä tahtoisin Kasperin ja Nean ulos. Miksei voisi tippua vähiten ääniä saanut mies ja vähiten ääniä saanut nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessan piti pitää puhe niin senkin piti Jennin mennä kirjoittamaan. Minäminäminä Jenni jokapaikassa.

Mitä...? Sehän oli Vanessa, joka toitotti ettei Reetu ”hyväksy” hänen puheitaan ja pyysi itse apua muilta. Jenni oli ystävällinen ja auttoi. Kuten Akukin.

Vierailija
6184/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan eloa villaan, jos Juho ja Nea putoavat, koska sekä Jenni että Oliver "menettävät" jotain. Tosin luulen, että Kasper ja Meri saavat pakata laukkunsa.

Casa Amore olis tosi jees nähdä, mutta saadaankohan riittävästi osallistujia sen järjestämiseksi...=

Vierailija
6185/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanessahan oli ihan jännityksestä kankea ja pyysi siksi apua puheeseen Jenniltä ja Akulta. Vane ei uskonut, että Reetun aiemmat kommentit "huonosta puheesta" on ollut pelkkää vitsiä ja otti tästä puheesta liikaa paineita.

Vierailija
6186/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Vanessa olis osannut sitä itse tehdä.

Vierailija
6187/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanella joku ihme esitys päällä.. Ei vaikuta aidolta.

Mietin ihan samaa! Ei välttämättä kyllä ole kyse muusta kuin että on vielä melko teinimäinen. Ei ole vielä niin kypsä kuin moni muu tuolla.

Vanessa on tavallaan aika täynnä itseään, vaikka selvästi huono itsetunto taustalla ja siitä tulee myös tuo tarve esittää roolia.

Vierailija
6188/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reetu on ärsyttävä, Vanessa ei uskalla edes kirjoittaa puhetta - tai sitten ei vaan osaa. Reetu tuntuu aika arvostelevalta. Tyhmää jos ei voi olla oma itsensä (siis Vanessa).

Vierailija
6189/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kirjoitti:

Oon jotenkin ihan ihastunut Eetun. Paranee vaan. 😍

Sama! Eetu on hot. Sulan sen hymystä, tykkään sen huumorista ja ilmeistä. Plus vaikuttaa hyväsydämiseltä.

Vierailija
6190/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun Vanessasta tulee joku ilkeä kommentti, niin kirjoittaja käyttää nimeä Vane.

Minusta Vanessa on ollut ihan aito, niin hyvässä ja pahassa.

Ja ovathan he nyt Reetun kanssa ihan hulluna toisiinsa.

Kukaan ei voi tietää, miten jatkossa käy. Minä toivon, että hyvin.

Vierailija
6191/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reetu on ärsyttävä, Vanessa ei uskalla edes kirjoittaa puhetta - tai sitten ei vaan osaa. Reetu tuntuu aika arvostelevalta. Tyhmää jos ei voi olla oma itsensä (siis Vanessa).

Öö, se "arvostelu" on huumoria ja Reetu on usein perään joutunut avaamaan, että hei, se oli vitsi. Ihmettelen miten nuo ei joillekin avaudu. Minusta ihan päivänselvää vitsailua ja rakkaudellista kiusoittelua.

Vierailija
6192/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver: ”Mä haluan nyt katsoa ihan rauhassa, että mihin suuntaan tässä mennään”

MITEN PALJON ENEMMÄN RAUHASSA VOITTE TOTA KATSOA! 😂

Nealta kuultuja fraaseja toistelee. Ei osaa näköjään edes ajatella omilla aivoillaan.

Näyttääpä nea viihtyvän juhon kainalossa.. 😅 hymyilee niin että naama halkeaa. Kassu ja merikin ihmeen hyvällä fiiliksellä. Kassu on tosiaan tainnut saada puhuttelun tuotannolta.

Vierailija
6193/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokaiselle ole tullut selväksi Vanessan epävarmuus ja jonkinlainen suojakuori.

Sitä paitsi hän antoi ihan reilusti kunnian puheesta Jennille ja Akulle, eikä edes esittänyt sitä omakseen.

Ja Reetu nyt on ...Reetu.

Vierailija
6194/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun Vanessasta tulee joku ilkeä kommentti, niin kirjoittaja käyttää nimeä Vane.

Minusta Vanessa on ollut ihan aito, niin hyvässä ja pahassa.

Ja ovathan he nyt Reetun kanssa ihan hulluna toisiinsa.

Kukaan ei voi tietää, miten jatkossa käy. Minä toivon, että hyvin.

Ei pidä paikkaansa. Mä just kehuin vanen huulipunia. En oo huomannu että tää vane-nimitys olis joku vihajuttu

Vierailija
6195/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat lookit kaikilla ja tanssikin näytti sujuvan!

Vierailija
6196/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt vähän viineissä tuol kameralle selittäessä..

Vierailija
6197/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho pelaa.... Tytötkin huomaa sen.

Vierailija
6198/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin janitaa ja akua. Akusta en välitä, mut en haluis et janita putoaa. :(

Vierailija
6199/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en voi mitään et epäilys nousee tuon Juhon kohdalla!

Just niin kliseistä imartelua yms. Ei vaan jotenki vaikuta aidolta tuo kiinnostus Jenniä kohtaan.

Haluaisin kyllä olla väärässä...

Vierailija
6200/11060 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliver selvästi välttelee Jenniä, koska a) tietää Jennin tunteet eikä halua johtaa harhaan/syventää niitä, ja b) on taas Nean kanssa, eikä halua vaarantaa sitä. Sillä Nea voi kiukustua, jos Oliver viihtyy liikaa Jennin seurassa. Siksi ei ota riskiä ja välttelee Jenniä.

No todellakin Nea kiukustuu. Oliverin käytös on ihan naurettavaa, kosja he ovat olleet Jennin kanssa hyviä kavereita alusta asti.

Miten tää nyt menee?

Nean pitää saada tutustua ja antaa kaikille miehille mahdollisuus, koska hän suuttuu, jos se ei käy päinsä.

Oliver ei saa olla kenenkään naisen kaveri, koska Nea suuttuu siitäkin.

Ketju on lukittu.