Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL

Vierailija
11.08.2019 |

Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.

Kommentit (11060)

Vierailija
541/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki miesten paljastukset liittyivät seksiin?

Koska siitä aiheesta oli kysytty ja juuri nuo paljastukset valittu tuotannon toimesta. Ei ne itse valinnut mikä "paljastus" tuohon kisaan tulee. 

Vierailija
542/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tommy on kyllä söpö. Paljon paremman näköinen kyin Oliver ainakin minun mielestä.

Joo Tommy on munki mielestä enemmänki söpö ku komea :D

Minusta ei ole söpö eikä komea. Tommy siis. Karsea tyyppi kaikin puolin.

Katson taas ilmeisesti eri ohjelmaa kuin muut, koska mulle ei oo Tommysta, ainakaan vielä, tullut kuvaa että olis jotenkin karsea tyyppi kaikin puolin. Puhelias ja energinen tuntuu olevan, mutta se nyt ei tämmöisessä ohjelmassa ole huono juttu. Aika vähän tuo loppupeleissä on ruudussa ollut, enimmäkseenhän tuo ohjelma on nyt pyörinyt Mollyn ja Oliverin ympärillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tommy on kyllä söpö. Paljon paremman näköinen kyin Oliver ainakin minun mielestä.

Joo Tommy on munki mielestä enemmänki söpö ku komea :D

Tommy on limainen pikkunilkki. 

Kahden jakson perusteella olet tullut tähän lopputulemaan miten?

Vierailija
544/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikita on paljon kauniimpi ilman meikkiä.

Suurin osa noista on kauniimpia ilman meikkiä. Vanessakin oli upea ekassa jaksossa kun oli pessyt meikit pois, kunnes taas sotki sotamaalauksen naamalleen.

Vierailija
545/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet jaksosta oli Mollyn tilitystä. Ei kiinnosta! Turhaa jauhantaa ja draamaa tyhjästä.

Ymmärrätkö miten tää ohjelma toimii? Tottakai siitä Vanessan valinnasta otettiin kaikki irti, kuuluu formaattiin. 

Vierailija
546/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava villalle saapuva nainen työskentelee asuntorahoituspäällikkönä. Vähintäänkin mielenkiintoista.

Menossa vain mainostamaan itseään/firmaansa. Vähän niinkuin se yksi venäläinen kiinteistönvälittäjä pyörii nyt joka tuutissa.

Vierailija
547/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava villalle saapuva nainen työskentelee asuntorahoituspäällikkönä. Vähintäänkin mielenkiintoista.

Mennyt mainostamaan pelkästään itseään/yritystään.

Vierailija
548/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä sanoa, että tuo Marika vaikuttaa vähän oudolta. Kokoajan tarkkailee ja sitten yhtäkkiä töksäyttää kommentin johon kukaan ei reagoi.

Vierailija
549/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä sanoa, että tuo Marika vaikuttaa vähän oudolta. Kokoajan tarkkailee ja sitten yhtäkkiä töksäyttää kommentin johon kukaan ei reagoi.

Sen verran omanlaatuinen tämä Marika taitaa olla, etten mäkään ole reagoinut hänen olemassaoloon.

Vierailija
550/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi jätkät paitsi Tommy on niin persoonattomia tuppisuita et en kestä.

Katoin just ekan kauden alotusjakson ni on kyl ku yö ja päivä noitten poikien meno.

Mä aloitin kattomaan ekan kauden nyt kokonaan uudestaan ja kyllä on niissä tyypeissä huomattavasti enemmän särmää, kuin näissä uusissa. Vaikka ei sielläkään oikein mitään tapahdu. Ja vieläkin harmittaa, ettei Pati uskaltanut (tai saanut valita ennen Refaita) valita Ankua parikseen jo silloin kun sitä ensimmäisen kerran suunnitteli. 

Ehkä tää kakkoskausi lämpenee edellistä hitaammin vaan. 

Vierailija
551/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Marika?

Vierailija
552/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa negaa täynnä ketju täällä taas, inhottavaa. Eihän tästä ohjelmasta tai noista tyypeistä ole kenenkään pakko tykätä eikä siellä kaikki munkaan mielestä maailman ihanimpia ole mutta en mä ainakaan jaksais jauhaa aina vain kaikesta negatiivisesta. Ei mun tarvi aina päästä kertomaan jos en tykkää jostakusta. 

Tiedän että aika kultaa muistot ja varmaan oon viime vuonna ollut kahden jakson jälkeen ihan samoissa fiiliksissä kuin nyt, siis ettei noista oikein saa mitään irti, ei ole kosketuspintaa, persoonattomia jne. Viikon päästä on varmaan jo eri fiilis ja jos ei ole niin sitten en enää katso tätä ohjelmaa. Viime kaudella tuntui että vahvimmat tuli taloon heti alussa ja kauden aikana mukaan tulleet oli suurelta osin ihan statisteja, ehkä tällä kaudella on koitettu vähän tasottaa puntteja ja jätetty kunnon alfoja ja mirkkuja vielä hyllylle. 

Vierailija
553/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran omanlaatuinen tämä Marika taitaa olla, etten mäkään ole reagoinut hänen olemassaoloon.

Marika ? Oon katsonut 2 ekaa jaksoa enkä muista nähneeni talossa ketään Marikaa

Vierailija
554/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla Tommyllä on kokoajan hirveä show päällä. Todella rasittavaa katsoa.

Valitetaan et kaikki muut miehet on tylsiä ja flegmaattisia, sit ku on yks vähän energisempi ja avoimempi nii sitäkin on rasittava katsoa.

Mikähän se olisi sitten hyvä :D

Musta on taas iha loistavaa, et on edes yksi tollanen energisempi mies mukana.

Vierailija
555/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoroskaväen lempiketju on tämä..

Vierailija
556/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoroskaväen lempiketju on tämä..

Olet siis lämpimästi tervetullut!

Vierailija
557/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki huvittavaa et noi neljä naista juoruamassa vessassa kuin ällöä Tommyn ja Nikitan pussailu on. Kuitenki samantien myönsivät, et oikeesti ovat vaa kateellisia ku niillä ei oo mitään säätöä kenenkään miehen kans. Silti eivät edes yritä tutustua miehiin, omassa porukassa vaan juttelevat ja odottavat et tulis joku unelmien prinssi joka hakis valkoisella ratsullaan ratsastamaan kohti auringon laskua.

Musta vähä näyttää et noilla suurimmalla osalla on vähän ruusuiset kuvitelmat tosta koko saaresta. Et sieltä nimenomaan tulee vaan joku ja viettelee eikä mitään tarvi tehdä Ja sit ollaan niin rakastuneita.

Ja toisaalta ku tolla yhdellä pariskunnalla näytti klikkaavan heti niin hyvin(oli peliä tai ei), nii ehkä sitä vähän tulee sellasta katkeruutta ilmaan, kun Nikitalla se näytti menevän kutakuinkin yllä mainitsemallasi tavalla.

Vierailija
558/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin näkeväni jo jonkunlaista pariutumista, tai edes kiinnostusta, naisten ja miesten välillä. Nyt tuntuu, että miehet eivät lähesty naisia, eivätkä naiset lähesty miehiä. Moni on kameralle sanonut, että on tottunut saamaan huomiota ilman, että sitä pitäisi "tavoitella", ja luulen, että tämä on se ongelma. Niin moni on tottunut siihen, että joku tulee iskemään, että eivät osaa itse lähteä jutustelemaan. Ainakin Arttu on tehnyt selväksi saavasta mukaansa baarista naisen kuin naisen. Samoin ainakin Sofia. Varmaan Oliverkin, jos on 80 seksikumppania ehtinyt olla. Eli kukin odottelee nyt tahollaan, että joku tulisi iskemään. Tylsää.

Eetu sanoi olevansa ihastunut Sofiaan, mutta Sofia ei vaikuta yhtään ihastuneelta Eetuun. Nikitan ja Tommyn välillä tosiaan on kemiaa, mutta Tommy vaikuttaa tyypilliseltä pelimieheltä, ihastuu nopeasti ja ihastuneena tekee kaikkensa, mutta ihastus loppuu yhtä nopeasti kuin alkaakin, ja sitten voikin siirtyä seuraavaan. Veikkaisin, että näin tulee käymään, jos joku kaunis brunette tulee taloon.

Vierailija
559/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin näkeväni jo jonkunlaista pariutumista, tai edes kiinnostusta, naisten ja miesten välillä. Nyt tuntuu, että miehet eivät lähesty naisia, eivätkä naiset lähesty miehiä. Moni on kameralle sanonut, että on tottunut saamaan huomiota ilman, että sitä pitäisi "tavoitella", ja luulen, että tämä on se ongelma. Niin moni on tottunut siihen, että joku tulee iskemään, että eivät osaa itse lähteä jutustelemaan. Ainakin Arttu on tehnyt selväksi saavasta mukaansa baarista naisen kuin naisen. Samoin ainakin Sofia. Varmaan Oliverkin, jos on 80 seksikumppania ehtinyt olla. Eli kukin odottelee nyt tahollaan, että joku tulisi iskemään. Tylsää.

Eetu sanoi olevansa ihastunut Sofiaan, mutta Sofia ei vaikuta yhtään ihastuneelta Eetuun. Nikitan ja Tommyn välillä tosiaan on kemiaa, mutta Tommy vaikuttaa tyypilliseltä pelimieheltä, ihastuu nopeasti ja ihastuneena tekee kaikkensa, mutta ihastus loppuu yhtä nopeasti kuin alkaakin, ja sitten voikin siirtyä seuraavaan. Veikkaisin, että näin tulee käymään, jos joku kaunis brunette tulee taloon.

Eetu kyl sanoi olevansa ihastunut Sofiaan, mut ei se kyl siltä vaikuta. Enhän minä silti tiedä, mut vaikka sanoo olevansa ihastunut, ei hänen elekieli näytä yhtään siltä että oikeasti olisi kiinostunut. Ja oliko se just Eetu joka ekassa jaksossa sanoi olevansa kiinostunut Vanessasta, et sellanen jännitys hänen seurassaan tms.

Ja Tommy on ilman muuta pelimies, tykkää viihdyttää naisia ja ihastuu varmasti itsekin helposti. Mut jos yhtään haaveilee pääsevänsä tässä pelissä maaliin asti, ei tollanen pelaaminen onnistu. En usko et Tommykaan on niin typerä, et pilaisi omat mahdollisuudet sellaisella pelaamisella. Paratiisihotellissa se toimii, mut ei tässä, missä katsojat näkevät tilanteiden taakse ja voi vaikuttaa villan tapahtumiin.

Vierailija
560/11060 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetu kyl sanoi olevansa ihastunut Sofiaan, mut ei se kyl siltä vaikuta. Enhän minä silti tiedä, mut vaikka sanoo olevansa ihastunut, ei hänen elekieli näytä yhtään siltä että oikeasti olisi kiinostunut. Ja oliko se just Eetu joka ekassa jaksossa sanoi olevansa kiinostunut Vanessasta, et sellanen jännitys hänen seurassaan tms.

Ja Tommy on ilman muuta pelimies, tykkää viihdyttää naisia ja ihastuu varmasti itsekin helposti. Mut jos yhtään haaveilee pääsevänsä tässä pelissä maaliin asti, ei tollanen pelaaminen onnistu. En usko et Tommykaan on niin typerä, et pilaisi omat mahdollisuudet sellaisella pelaamisella. Paratiisihotellissa se toimii, mut ei tässä, missä katsojat näkevät tilanteiden taakse ja voi vaikuttaa villan tapahtumiin.

Ai niin joo, unohdin kokonaan, että tämä on kilpailu eikä pelkkää parisuhdepelailua. :) Ihan hyvä pointti!

t. tuo ketä lainasit

Ketju on lukittu.