LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Nikita ja Tommy on hyvä esimerkki siitä, että kun pystyy puhumaan avoimesti toisen kanssa asioista mitkä ärsyttää jne... niin sen päälle on hyvä rakentaa. Ovat selkeästi tulleet toisiaan vastaan ja löytäneet yhteisymmärryksen. Pystyvät kommunikoimaan toistensa kanssa myös pelkillä katseilla, kosketuksilla ja eleillä, eli kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
Harmi, että Oliver tuskin lämpenee Jennille sen enempää kuin kaverimielessä. Tuntuu Oliver laittavan ulkonäölle aika paljon painoarvoa kumppanissa ja Nea kiinnostaa siksi enemmän. Jos parinvalinnassa pinta on jollekin kovin korkealle rankattu asia niin saattaa jäädä huomioimatta, että joku muu saattaisi olla luonteensa ja läsnäolonsa ansiosta parempi kumppani itselle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä juuri Nean "neliskanttinen" kasvojen luusto ja korkeat poskipäät tekevät hänestä kauniin. Myös tämä ns. "michael jackson" -nenä on mieleeni. Lisäksi nuo pisamat ovat ihanat!
Ihana kuulla että neliskanttisuus voi viehättää jotakuta <3
nim.merk. Neliskanttinaama & korkeat poskipäät, itseään aika rumana pitävä
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että Oliver tuskin lämpenee Jennille sen enempää kuin kaverimielessä. Tuntuu Oliver laittavan ulkonäölle aika paljon painoarvoa kumppanissa ja Nea kiinnostaa siksi enemmän. Jos parinvalinnassa pinta on jollekin kovin korkealle rankattu asia niin saattaa jäädä huomioimatta, että joku muu saattaisi olla luonteensa ja läsnäolonsa ansiosta parempi kumppani itselle.
En nyt menis noinkaan sanomaan. Mä luulen, et Oliver voi hyvinkin lämmetä Jennille.
Ympäristöministeriön mukaan Rovaniemi sijaitsee Länsi-Lapissa, eikä Etelä-Lapissa, niin kuin Meri-fani väitti. Ja jos Meri puhuu välillä mie ja välillä mää, niin kyllä se teennäiseltä vaikuttaa. Röyhkeää käytöstä Meriltä, kun menee hiplaamaan miehen hiuksia, kun mies on sylikkäin toisen naisen kanssa. Kunnon Lapin tyttö ei myöskään kiusaa toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä juuri Nean "neliskanttinen" kasvojen luusto ja korkeat poskipäät tekevät hänestä kauniin. Myös tämä ns. "michael jackson" -nenä on mieleeni. Lisäksi nuo pisamat ovat ihanat!
Ihana kuulla että neliskanttisuus voi viehättää jotakuta <3
nim.merk. Neliskanttinaama & korkeat poskipäät, itseään aika rumana pitävä
Mulle Nean ulkonäkö ei ole sen ihmeellisempi. Veikkaan ilman niitä hämähäkkiripsiä silmät ei näy lainkaan on niin pienet silmät. Nea on kiukuttelevaa tyyppiä.Ulos talosta.
Jenni💕Oliver olis paras pari, toivottavasti pariutuis kunnolla. Se, miten eilen Oliver otti Jennin kainaloon oli romanttisinta mitä tässä ohjelmassa on tapahtunut tänä vuonna 😍 Sopis hyvin toisilleen!!!
Oli se viime kaudellakin tähän asti.
Vähän kyllä ristiriitaista käytöstä Nealla jo tuon first lookin perusteella, Akulle hymyilee iloisesti et mun puolesta voidaan jatkaa tutustumista. Äänensävy oli kyllä sellanen että siitä vois ajatella jotain enemmänki.
Ja sit Oliverilla tilittää et me juteltiin vaan puoli tuntia jne.
Luulen et Nea ei nyt tiedä yhtään itsekään että mitä haluaa.
Ja mitähän tuo Merin itkeskely meinaa?
Mä olen alkanut tykkäämään Eetusta. Eilen katsoin, että sillä on aika hyvännäköiset kasvot ja kun on ilman paitaa niin yläkroppa näyttää tosi hyvältä. Hiukset vaan ei toimi nyt. Vaikuttaa myös sisäisesti kauniilta ihmiseltä. Alkuun epäilin myös Sofian tunteiden aitoutta, mutta en enää. Ja Sofia selvästi halailee ja pusuttelee Eetua ihan oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Shirlyn rooli koko ohjelmassa? Viime kaudellakaan ei edes ollut joka pudotuksessa paikanpäällä. Täysin turha lisä ohjelmassa
Oli se viime kaudellakin tähän asti. Instagramin perusteella lensi Suomeen joten tuskin on vähään aikaan tulossa käymään Villassa!
Hauskaa miten tänne ketjuun on yhtäkkiä löytynyt kasapäin Jenniä ja Oliveria ylistäviä kommentteja! ☺ Kun aiemmin ketjussa kumpaakin heistä haukuttiin ja heidän toivottiin putoavan. Mutta "yleinen mielipide" on nyt näköjään kääntynyt ja hyvä niin (itse oon tykännyt kummastakin alusta asti).
Jenni muuten tuntuu puhuvan Oliverin kanssa rauhallisemmin kuin monen muun kanssa villalla, ei lainkaan sellaista armotonta tykitystä ja räpätystä. 😂
En malta odottaa illan jaksoa (pitäisköhän hankkia elämä... 🤔). En ole ladannut sovellusta joten first lookia en ole nähnyt. Älkää please paljastako liikaa ennen aikojaan! En haluaisi tietää etukäteen mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Team Reetu & Vanessa! Ensimmäinen aito pari, joka sopii toisilleen tosi hyvin. Kumpikin samalla viivalla, eikä tossun alla
Mulla tulee niistä jostain syystä viime kauden Veera ja Janne, että ensin olivat vain kavereita ja yhtäkkiä tajusivat, että he ovatkin hyvä pari. Tuo pari voi mun mielestä mennä pitkälle Vanessa ja Reetu=Renessa :D
Oonko ainoa, jonka mielestä Jenni on älyttömän kaunis - nimenomaan vielä sen tyyppinen, että on heti herätessä luonnollisen viehättävä, koko ihminen hehkuu. On kasvot valaiseva hymy, kirkkaat siniset silmät, kuulas iho ja sellanen hyvää oloa säteilevä urheilullisuus siihen päälle. Vai näänkö omiani, hah!
Tää hämmentää, kun luen täällä, kuinka esim. Oliver on Nean perään - eikä Jennin - koska ulkonäkö. Häh? Ilmeisesti mun 'naismaku' on ihan erilainen, koska heti alussakin aattelin, et Jennistä innostuttaisiin nimenomaan ulkomuodonkin perusteella. Luonteestakin olen tässä ajan kanssa oppinut tykkäämään: vaikka onkin vouhottaja, niin taitaa olla iso sydän ja heittäytyy täysillä. Just sellanen, johon voisi ystävänäkin luottaa 100 %.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut tykkäämään Eetusta. Eilen katsoin, että sillä on aika hyvännäköiset kasvot ja kun on ilman paitaa niin yläkroppa näyttää tosi hyvältä. Hiukset vaan ei toimi nyt. Vaikuttaa myös sisäisesti kauniilta ihmiseltä. Alkuun epäilin myös Sofian tunteiden aitoutta, mutta en enää. Ja Sofia selvästi halailee ja pusuttelee Eetua ihan oma-aloitteisesti.
Joo se tukka on kamala ja vielä kamalampi on se silmäpusseihin saakka ulottuva risuparta.
Hei vinkkinä niille joilla ei ole appia, jos haluaa nähdä first lookin nii Mtvkatsomo sovelluksesta näkee first lookin myös, ja samoin paljon muitakin ylimääräisiä klippejä.
Varmaan kaikki samat klipit, mitä sovelluksessa.
Mun mielestä Nea olisi tosi kaunis, jos ottaisi noi ripset pois. Tykkään sen kasvojen luustosta, mutta nyt katse kiinnittyy vaan niihin suhteettoman isoihin ripsiin.
Yleensäkään tollaset ripset ei mun mielestä sovi kenellekään. Ainakaan villalla en vielä tällä enkä viime kaudella ole nähnyt naista, joka ei näyttäisi paremmalta ilman tekoripsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt menis noinkaan sanomaan. Mä luulen, et Oliver voi hyvinkin lämmetä Jennille.
Ei lämpene, eikä olisi esittänyt kaveriakaan ellei olisi halunnut Jennin pelastavan hänet Nean jouduttua Akun pariksi. Ennemmin Petteri olisi Jennille lämmennyt, mutta jostain kumman syystä tyhmä nainen valitsi väärän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lämpene, eikä olisi esittänyt kaveriakaan ellei olisi halunnut Jennin pelastavan hänet Nean jouduttua Akun pariksi. Ennemmin Petteri olisi Jennille lämmennyt, mutta jostain kumman syystä tyhmä nainen valitsi väärän.
No onneksi tuo ei ole meidän päätettävissä syveneekö Oliverin ja Jennin suhde. Jenni ja Oliver ovat kyllä aika läheisiätäytettyjen jaksojen perusteella, ja todella hyviä kavereita.
Petterin ja Jennin suhde ei olisi kyllä onnistunut, olivat liian erilaisia. Jenni oikeesti on hyvin seesteiseen oloinen Oliverin seurassa.
Nea ulos seuraavaksi. Kiero kuin korkkiruuvi koko muija. Vedättää sekä Akua että Oliveria.