LOVE ISLAND SUOMI 2019 OFFICIAL
Viikon päästä maanantaina kello yhdeksältä se taas alkaa. Aikooko kukaan alkaa seuraamaan? Muutamista osallistujista varmaan annettu jo jotain tietoja, saapa nähdä millaista porukkaa tälläkertaa saarelle lähtee.
Kommentit (11060)
Jos ei tuu uusia asukkaita ennen seuraavaa tiputusta eli nainen tippuu taas, niin Jenni on kyllä aika vahva lähtijä. Tai Inka.
Toisaalta jos Meri valitsis Reetun, saattaa lähtijä olla Vanessa.
Meri vois valita kyl Oliverin nii Petteri vois valita Nean
Veikkaan, että Meri valitsee Oliverin. Nea ei kyllä tipu, vaan hänet valitsee Petteri tai Joel.
Tippuja on Jenni tai Inka.
Onko meristä vieläkään esittelyvideota?
Kuvittelenko vai oliko viime vuonna tyypit reippaampia (poislukien Sami)? Nyt tuntuu kuin kilpailuna olis kuka hitaiten syö kasan paskaa. Kaikki hiljaisina kiertää ympäriinsä saamatta mitään aikaiseksi. Kukaan ei tunnu aidosti olevan kiinnostunut kestään. Viime vuonna oli pareja joista näkyi hyvin selkeästi, että oli oikeasti tunteita. Nyt ei voi samaa sanoa esim. Oliver ja Nea ovat kuin sisko ja veli.
Mä uskon, että tulee viel mies ja sitten vasta tulee pari tiputus.
Vierailija kirjoitti:
Onko meristä vieläkään esittelyvideota?
On! Ihana murre!
Olisiko, että miehet saavat valita kahdesta naisesta, että kumpi tippuu. Ja putoaja olisi varmaan Inka jos Jenni ja Inka ovat vierekkäin.
Mistä Reetu olikaan kotoisin? Puhetyyli muistuttaa jotain porin ja turun sekoitusta. Tai rauman murretta? En tiedä mikä ero niissä on, mutta kuulostaa siltä, että asuu jossain lounais-rannikon huudeilla...?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko, että miehet saavat valita kahdesta naisesta, että kumpi tippuu. Ja putoaja olisi varmaan Inka jos Jenni ja Inka ovat vierekkäin.
Tosin eihän tässä taida olla järkeä, jos miehiä on vaan yksi ylimääräinen? Se joka jää ilman paria -> tippuu.
kille kirjoitti:
Minusta olisi ollut luontevampaa, jos Nea ja Oliver olisivat poistuneet treffeiltä käsi kädessä.
Jotain kertoo väleistä, kun niin ei tapahtunut.
Just tuollaiset paljastaa ettei niillä ole oikeasti mitään romanttista. Ja siksi ne pitäisi saada jonkun toisen pariksi (nea petterin ja oliver jennin tai sen uuden merin) koska silloin voisi jotain säpinää ollakin. Jos pysyvät parina niin joutavat seuraavassa paripudotuksessa pihalle.
Toivottavasti Meri pelastaa Petterin Jenniltä. Eihän tuollaista papupataa jaksa Erkkikään kun ei aivot saa levätä kun koko ajan papattaa. Jos Meri valitsee ekana ja Petterin niin Petterille ei tuu morkkista Jenniin nähden, voi esittää minkäs mahtoi että noin kävi. Oliver musteilee mielikuvitustarinoillaan, pelkäsi Petterin valitsevan Neean ja vahtii kuka Neean vieressä istuu ja ei katso häntä silmiin jne.
Oon tainnut tulla vanhaksi kun kyseisen ohjelman henkilöt kuulostavat kuin lapsilta ja miehetkin näyttävät niin nuorilta ja ovat jotenkin lässyjä.
Kyseinen formaatti olisi ehkä sitten kiinnostava jos tuolla ulkomailla oltaisi vaikka kokonainen vuosi. Ihmisiä tulisi ja menisi.
Jos Jenni ois 10 senttiä lyhyempi ja ois rintavampi niin johan Islandin miehet innostuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jenni ja Tommy vois olla hyvä pari, näyttävät tulevan hyvin juttuun ja molemmat tollasia elohiiriä.
Mitä väliä vaikka Jenni ois päätä pitempi:DMinua on koko ajan hämännyt, että on selvästi jotain, jota jotkut tuntuvat näkevän, mutta minä en vaan millään näe. Nimittäin se Jennin kauneus.
Ja en siitä syystä pysty kuvittelemaan kenenkään villan miehen tuntevan romanttista vetoa häntä kohtaan.Hän on ainoastaan miesmäinen käytökseltään ja olemukseltaan, ei mikään poikatyttö.
Hevosmainen suu (ja epämiellyttävä tapa työntää kieltä suusta ulos nauraessa ja puhuessa), lattana pää (ei takaraivoa), olematon leuka. En vaan pysty näkemään kauniina, en klassisella, persoonallisella, herttaisella enkä sporttisella tavalla. En mitenkään.
Kroppa on treenattu, joo, mutta siitä huolimatta jotenkin löysän ryhditön.
En myöskään allekirjoita, että olisi mitenkään älyttömän mukavakaan. Energinen ja puhelias kyllä, mutta minulle tulee sellaiset pienet koulukiusaaja-vibat siitä, ettei ymmärrä yhtään rauhallisempia, hiljaisempia luonteita, ja aika sujuvasti moittii muiden puutteita, ainakin kun muut eivät käyttäydy hänelle itselleen sopivalla tavalla. Vaikuttaa nyrpeältä ja negatiiviselta tyypiltä, joka esittää tekopirteää tsemppaajaa.Kiitos, sait puettua sanoiksi ihan täydellisesti minunkin ajatukset Jennistä. En tosiaan ymmärrä miksi on katsojien suosikki.
Ai, mä taas ymmärrän miksi on katsojien suosikki, kun itsekin äänestän häntä. Mutta en tajua miksi ei ole miesten mieleen.
Mä äänestin Jenniä ekassa äänestyksessä, koska vaikutti järkevältä, aktiiviselta, mukavalta ja pelkäsin hänen olevan altavastaaja vrt muut naiset.
Nyt en enää äänestäisi Jenniä, koska oon jo saanut hänestä "yliannostuksen". Ehkä mun makuuni liiankin äänekäs, jyräävä, asioita vatvova. Nuori ikä näkyy häsläämisenä ja höseltämisenä. Toivon toki Jennille onnea tulevaan, mutta alkaa olla jo aika nähty. Uusille tilaa!
Joku kirjoitti: "Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan."
Ööö, mun mielestä on kyllä muutaman jakson ollut erittäin negatiivinen, päälle käyvä ja pahimmillaan ilkeäkin.
Ihan hirveä oli eilinen jakso, jossa kulki talossa ympäriinsä ja kovaan ääneen meuhkasi Petteristä erittäin inhottavasti. Jopa Tommy hyssytteli, että vähän hiljempaa nyt. Valitti siis Petterin käytöksestä, jossa ei oikeasti ole mitään muuta vikaa kuin se, että on erilainen kuin Jenni ja toisaalta niin kohtelias, että ei suoraan huuda päin naamaa, että hemmetin taulapää, ei kiinnosta, itse vaan valitsit mut väkisin.
Petteri vetää osansa mielestäni tosi hyvin ja asiallisesti olosuhteisiin nähden. Veikkaan Jennin olleen todellisuudessa about viimeisenä kiinnostavien naisten listalla hänellä. Mutta eihän kukaan ryhmän uutena tulokkaana kysyttäessä mielipidettä sano yhdestä ryhmän henkilöstä /kämppiksestä, että en koskis hiilihangollakaan tuohon naisjätkään, vaan mielummin ympäripyöreästi toteaa olevan "ihan kiva" ja "ehkä voisin kiinnostua" (mikä pitääkin sisällään sen, että en ole nyt kiinnostunut).
Vierailija kirjoitti:
Just kun iloitsin siitä, että Reetu ja Vanessa on saatu vihdoin yhteen, näyttääkin nyt First lookin perusteella siltä, että Reetu on Meristä aika täpinöissään, kehuu erittäin kauniiksi, jne. Äh. Minusta tämä pinnallinen fitnesspimu ei ole Reetun tyylinen vaan sopisi paremmin Joelille, Petterille tai Oliverille. Ja tosiaan, kasvoista tulee Maisa Torppa mieleen.
Just joo. Jos Reetu oikeasti on hiemankaan täpinöissään Meristä, niin Vanukka ei kyllä katso sellaista hetkeäkään ja menettää samantien kiinnostuksen Reetuun, jos sitä edes oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Jenni ois 10 senttiä lyhyempi ja ois rintavampi niin johan Islandin miehet innostuis.
Tähän lisäisin vielä naaman ja pään luuston vaihdon. Että ei ihan äkkiä tehtävissä...
Ja vaikka tuo kaikki onnistuisikin niin yhä edelleen se tärkein, elí luonne olisi syvältä p*rseestä. Se nimittäin pitäisi korjata ihan ekana niin nuo kropan miinuksetkin katoaisi sen siliän tien. Tai siis menettäisi merkityksensä.
Vähemmän negatiivisena, päällekäyvänä ja itsekkäänä Jenni olisi ihan ok. Ei huippu mutta ok ja varmasti olisi vientiä verrattuna nykyiseen.
Reetun kotipaikka on Uusikaupunki. Itseasiassa Reetun ja Tommyn puhetyylissä ja huumorissa on paljon samaa, puhuvat just tosi suoraan, sarkastisesti ja töksäytellen :D
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti: "Jenni on kyllä talon ilopilleri ja luo hyvää ilmapiiriä villaan."
Ööö, mun mielestä on kyllä muutaman jakson ollut erittäin negatiivinen, päälle käyvä ja pahimmillaan ilkeäkin.
Ihan hirveä oli eilinen jakso, jossa kulki talossa ympäriinsä ja kovaan ääneen meuhkasi Petteristä erittäin inhottavasti. Jopa Tommy hyssytteli, että vähän hiljempaa nyt. Valitti siis Petterin käytöksestä, jossa ei oikeasti ole mitään muuta vikaa kuin se, että on erilainen kuin Jenni ja toisaalta niin kohtelias, että ei suoraan huuda päin naamaa, että hemmetin taulapää, ei kiinnosta, itse vaan valitsit mut väkisin.Petteri vetää osansa mielestäni tosi hyvin ja asiallisesti olosuhteisiin nähden. Veikkaan Jennin olleen todellisuudessa about viimeisenä kiinnostavien naisten listalla hänellä. Mutta eihän kukaan ryhmän uutena tulokkaana kysyttäessä mielipidettä sano yhdestä ryhmän henkilöstä /kämppiksestä, että en koskis hiilihangollakaan tuohon naisjätkään, vaan mielummin ympäripyöreästi toteaa olevan "ihan kiva" ja "ehkä voisin kiinnostua" (mikä pitääkin sisällään sen, että en ole nyt kiinnostunut).
Vitsit mitä Petterin uhrauttamista. Jenni ei ole ilkeä, negatiivinen tai päällekäyvä. Jenni on kysellyt Petteriltä mitä mieltä olet minusta, petyitkö kun treffikumppani olen minä, millainen on etsimäsi nainen... Ja näihin Petteri on vastannut olevansa kiinnostunut Jennistäkin, en pettynyt vaan olisin itsekin valinnut sinut treffeille ja etsimäni nainen on iloinen ja aktiivinen eli oikeastaan juuri kuin sinä.
Melko mustavalkoista ajattelua jos toiseen voi suhtautua vain "oooh rakastan sinua" tai "en koskisi suhun hirvitykseen hiilihangollakaan"-asenteilla - sen sijaan Petteri voisi valehtelun sijasta antaa pakit nätisti.
Turha niiden puutteesta on Jenniä syyttää. Kaikki eivät osaa aina lukea niin hyvin toisten ihmisten kehonkieltä. Mutta nythän Jenni testasikin tuleeko Petterin puolelta mitään aloitteita. Ja sen sijaan että Jenni olisi haukkunut Petterin erilaista luonnetta niin todellisuudessa hän totesi ääneen Petterin luonteen olevan "täysin fine", mutta epäsopiva yhteen hänen luonteensa kanssa.
En usko, että Reetu on innoissaan oikeasti. Mutta toisaalta hyvä jos kiinnostuu, koska ei tuota Vanessaa jaksa kukaan.
Säälittää vähän tuo Oliver, vaikuttaa olevan kiinnostunut Neasta, mutta ei saa mitään aloitetta tehtyä.