Säikähtäisikö naiset?
Ja jäisikö seksitouhut siihen, jos ensitapaamisellamme näkisit kullini paksuuden, eli terskan ympärysmitta 17 vm. Uskaltaisitko ottaa sisällesi, vai antaisitko mieluummin käsihoitoa. Suihinotto tuskin onnistuisi. Mies 38v ja neitsyt, ilmeiimmin edellä mainituista syistä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan säikähtäisi, kyllähän tuolta on 2 lastakin ulos putkahtanut, niin eiköhän sinne melkoinen mela myös sisään mahdu.
Kun muistaa lämmitellä ja liukastaa tarpeeksi.
Itsellä void kyl tehdä tiukkaa kun ei ole lapsia ulos putkahtanut ja miehen keskiarvoinenkin tekee tiukkaa.
Mä vähän luulen että säikähtäisin jotain ihan muuta. 38v ja neitsyt. Ja tietenkin ison kullin takia, minkäs muunkaan...
No siinä on iso pippeli päässyt pilaantumaan. Miks et ole käyttänyt sitä?
Piti mittanauhalla tehdä ympyrä, jonka kehän pituus on 17cm.
Sen perusteella väittäisin, että olet neitsyt jostain muusta syystä....
Helppo huomata, että aloittajan neitsyys ei johdu isosta kalusta vaan pienistä aivoista.
Vierailija kirjoitti:
Helppo huomata, että aloittajan neitsyys ei johdu isosta kalusta vaan pienistä aivoista.
Kiitos "kohteliaisuudestasi". Kyllä minulla varmaan sitten pienet aivot onkin, koska en ymmärrä tällaista heittoa ollenkaan. Olenkohan mä jotenkin luokannut sinua? Ap.
Jos siihen onkin vaan pimppari pistänyt ja turvotuksen laskettua olet taas normimitoissa 😊
Seurustelukumppanit valitaan ihan muista syistä kuin peniksen koon perusteella.
No panokumppania valitessani kalun koko on minulle kyllä yksi erittäin ratkaiseva tekijä. Mutten usko ap:tä aidoksi, en todellakaan.
N50+ kirjoitti:
No panokumppania valitessani kalun koko on minulle kyllä yksi erittäin ratkaiseva tekijä. Mutten usko ap:tä aidoksi, en todellakaan.
Huoh, eiköhän tämä ole nyt tullut jo selväksi?
En säikähtäisi koska en ikinä näkisi kyseistä vehjettä. Ei kiinnosta tippaakaan keski-ikäinen neitsytmies, en jaksa opettaa aikuista ihmistä. Kokenut mies on parempi.
N50+ kirjoitti:
Onko se siis niin paksu noinkin kokeneen (ilmeisesti kokeneen) naisen mielestä? Ap.
En säikähdä ,
Sehän on reilu 5 cm halkaisijaltaan.
Isompiakin käytetty.
N48
En usko, että kalusta kiinni neitsyys, mutta kysymykseen vastatakseni, olisin iloisesti yllättynyt.
En säikähtäisi, paksuhan on hyvä. Neitsyys varmasti johtuu jostain muusta asiasta, mutta toivon suotuisampaa naismenestystä jatkossa.
Täällä ei selvästi edes tajuta, kuinka paksu kalu tuollainen on. Itselläni olisi ainakin silmät nautinnosta valkuaisella, kun tuollaista joskus saisi. Tuota voi sanoa jo kulliksi.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Onko se siis niin paksu noinkin kokeneen (ilmeisesti kokeneen) naisen mielestä? Ap.
Mistäs sinä minun kokeneisuuteni tiedät?
Ei. Tarkoitin, että on siis selkeä provo. Tiedän kyllä, että isokaluisia on siinä kuin pienikaluisiakin. Moni palstalla tuntuu uskovan, ettei olisi, vaan vain pieni- ja keskimittaista. Olen ottanut tuon kokoista eräältä exältäni pitkässä suhteessa. Olen kokeillut isompaakin, ja tarjolla olisi vaikka tänään 6 cm halkaisijalla.
En siis kommentoinut kokoa lainkaan vaan sitä, kuinka kehnosti laadittu provo tuo on. Panosta seuraavaan hiukan enemmän, niin voi tulla hauska keskustelu.
En todellakaan säikähtäisi, kyllähän tuolta on 2 lastakin ulos putkahtanut, niin eiköhän sinne melkoinen mela myös sisään mahdu.