Säikähtäisikö naiset?
Ja jäisikö seksitouhut siihen, jos ensitapaamisellamme näkisit kullini paksuuden, eli terskan ympärysmitta 17 vm. Uskaltaisitko ottaa sisällesi, vai antaisitko mieluummin käsihoitoa. Suihinotto tuskin onnistuisi. Mies 38v ja neitsyt, ilmeiimmin edellä mainituista syistä.
Kommentit (25)
n50+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
No panokumppania valitessani kalun koko on minulle kyllä yksi erittäin ratkaiseva tekijä. Mutten usko ap:tä aidoksi, en todellakaan.
Onko se siis niin paksu noinkin kokeneen (ilmeisesti kokeneen) naisen mielestä? Ap.
Mistäs sinä minun kokeneisuuteni tiedät?
Ei. Tarkoitin, että on siis selkeä provo. Tiedän kyllä, että isokaluisia on siinä kuin pienikaluisiakin. Moni palstalla tuntuu uskovan, ettei olisi, vaan vain pieni- ja keskimittaista. Olen ottanut tuon kokoista eräältä exältäni pitkässä suhteessa. Olen kokeillut isompaakin, ja tarjolla olisi vaikka tänään 6 cm halkaisijalla.
En siis kommentoinut kokoa lainkaan vaan sitä, kuinka kehnosti laadittu provo tuo on. Panosta seuraavaan hiukan enemmän, niin voi tulla hauska keskustelu.
Itsekö sä valitat moderaattoreille, kun täältä poistetaan kaikki viestit, missä vastataan sinulle? Et sitten näköjään kestä totuutta.
Provo, koska naiset eivät päältä päin tuota oletettua kokoa tiedä, eli se ei olisi estänyt tilanteen etenemistä niin pikälle, että ap olisi ollut alasti tai ainakin kalu paljaana naisen seurassa.
Niinpä hänen ei täällä tarvitsisi kysellä, säikähtäisikö naiset vai ei. Hän tietäisi.
Eipä kellään koko suuntaan tai toiseen ole tainnut estää seksielämän aloittamista. Luonto tikanpojan puuhun vetää.
Kyllä siihen olisi sitten muut syyt, jos mies olisi täysin kokematon tuossa iässä, jopa niin, ettei olisi ollut edes kokeiluita kuten koskettelu ym.
Aika kehno provo. Joskus selkeä provokin saa kuitenkin aikaan hedelmällistä keskustelua. Av:n puolella melko useinkin.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelukumppanit valitaan ihan muista syistä kuin peniksen koon perusteella.
Ei nämä kokemattomat pojat tiedä sitä.
Voi luoja kuka haluaisi 6 cm halkaisijan halkoa sisäänsä. Ovat varmaan näitä fistaajia, joilla on kiihottuessaan ylimaallinen kipukynnys. Tai nauttivat kivusta..
Laskeskelin tuossa, että synnyttämieni vauvojen pään halkaisijat ovat olleet 10,5 cm. Eikä ole olleet todellakaan mitään orgastisia ja kivuttomia ponnistuksia vaan tein kaikkeni, että se oli mahdollisimman nopeasti ohi.
Mieheni peniksen ympärys on 12 cm eli halkaisija 2/3 aloittajaan verrattuna ja aivan täydellisesti tyydyttävä. Pituuttakin on keskimääräiset 15 cm enkä haaveile enemmästä. Tosiaan jotkut saa nautintoa kivusta, toiset jostain muusta.