Menisitkö häihin jonne pitää sukeltaa?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/13e04208-7064-4b5f-a100-ecbd4ddc0542
"Hääpari sukelsi Pluran ”kappeliin” kuivapuvussa 500 metrin matkan. -- Paikalla oli jo 68 vierasta, jotka kaikki olivat tulleet paikalle sukeltamalla, ”kappeliin” ei ole muuta pääsyä."
Kätsy tapa karsia lihavat hääsyöpöt ja valittajavanhukset vieraslistalta kun sanoo ettei jatkoille oo tulemista ellei sukella.
Kommentit (12)
Joo, siellä kuivan maan juhlissa oli 250 henkilöä.
Jäisi kyllä menemättä. En osaa enkä halua sukeltaa mihinkään luoliin. Ahtaanpaikankammoisena alkoi ahdistaa jo ihan hulluna se HS:n videoin varusteltu juttu, jossa kerrottiin tuonne luolastoon hukkuneista.
Nimenomaan jatkothan oli ei-sukeltaville, luoliin ei edes laitesukeltajalla ole menemistä ilman luolasukelluskoulutusta ja kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sanoin että kemut VOISI rajata vain sukeltaville.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sanoin että kemut VOISI rajata vain sukeltaville.
ap
Ei tuossa aloitusviestissä kylläkään voimisesta lue mitään
En menisi mistään hinnasta. Olettaen siis, että tuo olisi edes mahdollista tämmöisille tavikselle. Pelkään syvää vettä ja sukeltaminen luolaan olisi pahin pelkoni. Hyppäisin mielummin lentokoneesta ilman laskuvarjoa.
Harrastan sukellusta, mutta en sukella luoliin, en siis voisi osallistua. Hieno juttu silti ja kaikkea hyvää hääparille.
Annna mä arvaaan. Kaikki on tullut koetttua mutta ei tätä. Ei muuutakuin happpipullot selkäään ja häitä vetttämään. Viiinaaa kaadetaaan snorggelin läpi oletttaisin?
Vierailija kirjoitti:
Annna mä arvaaan. Kaikki on tullut koetttua mutta ei tätä. Ei muuutakuin happpipullot selkäään ja häitä vetttämään. Viiinaaa kaadetaaan snorggelin läpi oletttaisin?
Ei ole happipulloja selässä
Suurin osa ei tainnut edes lukea juttua. Mielestäni kaunis ajatus taustalla, miksi pari halusi että heidät vihitään tuolla. Ja jos olisitte lukeneet jutun, niin maan pinnalla oli sitten varsinaiset kemut.
En olisi ollenkaan kiinnostunut tuollaisesta. Olen allerginen jo tavallisille häillekin ja en mene niihinkään. EVVK.
Tokihan noi tarkoitettu vain sukeltajille, eihän kukaan aiemmin suleltamaton pystyis tonne meneen. Varmaan järjestävät myöhemmin kuivalla maalla toiset juhlat.