V*tuttaako teitä märät hiukset pesun jälkeen?
Voiko olla veemäisempää kuin odottaa hiusten kuivumista x/
Kommentit (15)
Ei. Minulla on puoleen väliin selkää ulottuvat paksut hiukset ja vaikka ne kuivuvat todella hitaasti, niin ei ketuta. Sitä paitsi pesen hiukset yleensä silloin kun sauna on lämmin, joten saan siellä kuivatettu jo pahimmat.
Aika usein väkerrän kosteisiin hiuksiini jonkun ranskalaisen letin tai useita lettejä ja kun letin päällä vielä nukkuu, niin kiharat ovat aivan upeat aamulla.
Ei. Minulla on puoleen väliin selkää ulottuvat paksut hiukset ja vaikka ne kuivuvat todella hitaasti, niin ei ärsytä. Sitä paitsi pesen hiukset yleensä silloin kun sauna on lämmin, joten saan siellä kuivatettu jo pahimmat.
Aika usein väkerrän kosteisiin hiuksiini jonkun ranskalaisen letin tai useita lettejä ja kun letin päällä vielä nukkuu, niin kiharat ovat aivan upeat aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on puoleen väliin selkää ulottuvat paksut hiukset ja vaikka ne kuivuvat todella hitaasti, niin ei ketuta. Sitä paitsi pesen hiukset yleensä silloin kun sauna on lämmin, joten saan siellä kuivatettu jo pahimmat.
Jaahas, tämä tulikin, vaikka sain viestin, että se julkaistaan vasta hyväksymisen jälkeen. Mietinkin, että mikä ihmeen sana sen aiheuttaa ja muutin ketutus-sanan toiseksi.
Ei. Minulla on hyväkuntoiset terveet hiukset, joten suomut on kiinni ja hiukset kuivahtavat nopeasti kun eivät ime itseensä litra tolkulla vettä pesussa.
Joo. Mulla on pitkät hiukset ja niskaan tulee kylmä, kun ne kuivuvat. On mulla siis tähän ratkaisu, mutta silti se on ikävää: levitän harteilleni villaisen viltin tai huivin ja lasken hiukset sen päälle.
Joo. Rastoilla kestää koko päivä kuivua.
Käytän tukkapyyhkeitä. Levittää hiusten alle niin voi maatakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on hyväkuntoiset terveet hiukset, joten suomut on kiinni ja hiukset kuivahtavat nopeasti kun eivät ime itseensä litra tolkulla vettä pesussa.
Hämmentävää, että tällaisestakin aiheesta joku löytää pätemisen paikan! :D
Ärsyttää! Käyn yleensä suihkussa illalla, hiukset märkänä joutuu mennä usein nukkumaan. Laitanpa sitten pyyhkeen vaan tyynylle ja levittelen hiukset mitenkuten levälleen siihen ettei ihan muhi koko yötä niskassa märkänä.
Pesunjälkeen märkä vattu ei hatuta yhtään
No ei ärsytä. Enemmän ärsyttää se hiusten pesu.
Eiko Suomessa myyda hiustenkuivaajia?
Eipä oikeastaan. Minulla on pitkät hiukset, mutta ne on aika ohuet. Kuivumisessa ei kestä mahdottoman kauan. Pesen hiukseni illalla, ja ne kuivuvat samalla, kun syön iltapalan ja teen muut iltahommat.
Juuri kävin suihkussa ja vtuttaa. Ei voi mennä sohvalle makaamaan, ei voi laittaa kuulokkeita päähän. Eikä niitä voi laittaa kiinni, roikkumasta tieltä, koska muuten ne kuivuvat ihan käkkärälle.