Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on maksanut puusepän tekemät keittiökaapit?

Vierailija
11.08.2019 |

Tarttisi n. 3m alakaapistoa vetolaatikoilla sekä n. 160x80 kokoinen saareke vetolaatikostolla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi n. 10 000 e (noin 6 metriä alalaatikostoja ja 4 metriä yläkaappeja).

Vierailija
2/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä maksoi n. 10 000 e (noin 6 metriä alalaatikostoja ja 4 metriä yläkaappeja).

No tuon perusteella on halvempaa mitä ajattelin. Onko laatikot myös puuta? Onko tästä kuinka kauan aikaa, kun teille tehtiin keittiö? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi. Pieni rintamamiestalon keittiö kyseessä, alkanut tympiä ysärihöttökaapit. Olen myös miettinyt itse tekemistä. Jos löytäisi jostain puisen vetolaatikkokaapiston ja väsäisi muut kaapit itse? Tukeva työtaso on jo valmiina.

Vierailija
4/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksoi 3000 euroa, mäntyä.

Vierailija
5/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaapiston koko? Mitä työhön kuului esim oliko kaapisto maalattu, entä oliko vetolaatikoita? Ap

Vierailija
6/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppa tehtiin ihan hiljattain, keittiö on täyskoivua, laatikot mukaanmukien. Kannattaa pyytää tarjouksia.

T. Toinen vastaaja

Vierailija
7/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaapiston koko? Mitä työhön kuului esim oliko kaapisto maalattu, entä oliko vetolaatikoita? Ap

Minkä hiton takia tätä nyt pitää alapeukuttaa😆 Ap

Vierailija
8/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remppa tehtiin ihan hiljattain, keittiö on täyskoivua, laatikot mukaanmukien. Kannattaa pyytää tarjouksia.

T. Toinen vastaaja

Joo, kyllä sitten tietty kun tosissaan aletaan tätä hommaa ajamaan eteenpäin niin kysellään useammasta paikasta, jotka on vähänkin järkevän matkan päässä. Tämä on vielä ihan ajatuksen asteella ja pohditaan vielä erilaisia vaihtoehtoja.

Ap

Vierailija
9/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/13 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan taas

Vierailija
11/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaisi. Pieni rintamamiestalon keittiö kyseessä, alkanut tympiä ysärihöttökaapit. Olen myös miettinyt itse tekemistä. Jos löytäisi jostain puisen vetolaatikkokaapiston ja väsäisi muut kaapit itse? Tukeva työtaso on jo valmiina.

Puisia yläkaappeja on helpompi löytää, esim niitä 50-l keittiökaappeja mitä rintamamiestaloissa on alunperinkin ollut näkee torissa välillä edullisestikin. Juuri keittiöön tarkoitettuja alakaapiistoja joissa on pelkkiä vetolaatikoita, ja tilavia sellaisia, ei oikein ole. Ennen oli alakaapistoissa enemmän ovellisia hyllykaappeja ja pikkuisia vetolaatikoita, sekä kippilaatikko puille.

Vierailija
12/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
13/13 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässäkin pätee se, että halvin tarjous on yleensä laaduttomin, mutta jos laatu ei ratkaise tai merkitse mitään, niin ei muuta kuin kilpailuttamaan ja halvimman perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi