Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan 10 autoimmuunisairautta pois itsestäni?

Vierailija
11.08.2019 |

Miten tulla terveeksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet immuuni kymmenelle automerkille?

Vierailija
22/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten elimistö rauhoitetaan ja autoimmuunisairaudet saadaan ”nukkumaan” ?voiko niistä parantua kokonaan ikinä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. "leaky gut syndrome"

Vierailija
24/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Maria Nordin ole alan ekspertti?

Vierailija
25/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan Ayurvedaa : ) Minulla auttoi jatkuviin mahakipuihin, uskokaa tai älkää 😂

Vierailija
26/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Dry Fasting Dr. Filonov, ostat hänen kirjansa, teet kaiken tarvittavan ja sitten kiität minua kun olet parantunut.

Vierailija
27/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko päiväohjelmasi, hiki- tai lihaskuntoa kasvattavan liikuntaan käytetyt tunnit viikossa, sosiaaliset ja henkiset voimavarasi, ja kuukauden ruokapäiväkirjasi, niin voin jopa auttaa sinua.

Vierailija
28/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihmisen jolla on ties kuinka monta sutoimmunisairautta, lisäksi ties kuinka monta muuta vakavaa sairautta. Vain muutama on saatu todennettua lääkärissä. Loput ns. korvien välissä.

Jotkut ihmiset hakee huomiota kuvitelmiinsa sairauksilla ja käyttää niitä syynä kaikkiin murheisiinsa. On helppo kuitata työ- ja ihmissuhdesotkut sillä että ”kun mulla on niin paljon sairauksia”. Jotain traumaa se sairaan ihmisen identiteetti hoitaa, eikä niistä kymmenestä kuvitellusta autoimmuunisairaudesta parane kuin hoitamalla mieli kuntoon. Että sikäli joku zen-buddhalaisiin kääntyminen voikin auttaa mut tällöin ei ole kyseessä oikea sairaus vaan kuvitelma siitä.

Vierailija
29/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Medical Medium-tietoa. Instasta löytyy paranemistarinoita esimerkiksi tililtä celeryjuiceheals.

Vierailija
30/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.

Vierailija
31/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ks. "leaky gut syndrome"

Samaa ajattelin. Niin kauan kuin suolisto vuotaa (jos vuotaa), ei paranemista tapahdu. 

Minulla oli vuotava suoli muutama vuosi sitten, se väsymys ja oheisoireet olivat lähes työkyvyttömäksi tekeviä. 

Vierailija
32/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ap

Vierailija
33/33 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä monta. Itsellä on vain krooninen kilpirauhastulehdus, ongelmia lisämunuaisissa ja vitiligo. 

Noissakin on jo ihan tarpeeksi. Ruokavalioon kiinnitän huomiota ja kaikki paheet on pitänyt jättää pois, esim. alkoholi, sokeri ja vehnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi