Miten saan 10 autoimmuunisairautta pois itsestäni?
Kommentit (33)
Miten elimistö rauhoitetaan ja autoimmuunisairaudet saadaan ”nukkumaan” ?voiko niistä parantua kokonaan ikinä ?
Eikö se Maria Nordin ole alan ekspertti?
Suosittelen kokeilemaan Ayurvedaa : ) Minulla auttoi jatkuviin mahakipuihin, uskokaa tai älkää 😂
Googleta Dry Fasting Dr. Filonov, ostat hänen kirjansa, teet kaiken tarvittavan ja sitten kiität minua kun olet parantunut.
Kerrotko päiväohjelmasi, hiki- tai lihaskuntoa kasvattavan liikuntaan käytetyt tunnit viikossa, sosiaaliset ja henkiset voimavarasi, ja kuukauden ruokapäiväkirjasi, niin voin jopa auttaa sinua.
Tunnen ihmisen jolla on ties kuinka monta sutoimmunisairautta, lisäksi ties kuinka monta muuta vakavaa sairautta. Vain muutama on saatu todennettua lääkärissä. Loput ns. korvien välissä.
Jotkut ihmiset hakee huomiota kuvitelmiinsa sairauksilla ja käyttää niitä syynä kaikkiin murheisiinsa. On helppo kuitata työ- ja ihmissuhdesotkut sillä että ”kun mulla on niin paljon sairauksia”. Jotain traumaa se sairaan ihmisen identiteetti hoitaa, eikä niistä kymmenestä kuvitellusta autoimmuunisairaudesta parane kuin hoitamalla mieli kuntoon. Että sikäli joku zen-buddhalaisiin kääntyminen voikin auttaa mut tällöin ei ole kyseessä oikea sairaus vaan kuvitelma siitä.
Kokeile Medical Medium-tietoa. Instasta löytyy paranemistarinoita esimerkiksi tililtä celeryjuiceheals.
Vierailija kirjoitti:
Ks. "leaky gut syndrome"
Samaa ajattelin. Niin kauan kuin suolisto vuotaa (jos vuotaa), ei paranemista tapahdu.
Minulla oli vuotava suoli muutama vuosi sitten, se väsymys ja oheisoireet olivat lähes työkyvyttömäksi tekeviä.
No on kyllä monta. Itsellä on vain krooninen kilpirauhastulehdus, ongelmia lisämunuaisissa ja vitiligo.
Noissakin on jo ihan tarpeeksi. Ruokavalioon kiinnitän huomiota ja kaikki paheet on pitänyt jättää pois, esim. alkoholi, sokeri ja vehnä.
Olet immuuni kymmenelle automerkille?