Taidan olla onnenpekka: ei päivääkään työttömyyttä, ei sairauksia, velaton asunto ja auto, matkustelua, makoisia illallisia, seksiä: elän TÄYTTÄ elämää! Mikset sinäkin?
Kaikki on itsestä kiinni. Niin se vaan on. Onni tulee yritteliään luo.
Pekka, 57
Kommentit (30)
Pekka, hienoa, kun olet yksin kaiken mammonasi kanssa.
Nainet lapsia ulkomailla?
Sama mulla paitsi, että ikää on 2 vuotta enemmän. Laskin juuri, että 1,4 milliä on omaisuus eikä penniäkään ole velkaa. Ostin juuri sadalla tonnilla bitcoineja kun en muutakaan kohdetta keksinyt.
Taidan olla onnenpirkko: ei päivääkään töitä, mt-historia, halpa vuokra-asunto ja kuukausikortti, kotimaan matkustelua, makoisia illallisia Hurstin leipäjonon tarpeista, ei keski-ikäistä Pekkaa riippana:
elän TÄYTTÄ ELÄMÄÄ.
Taidat olla juu.
Kaikilla ei mene yhtä kivuttomasti. Kaikille ei ne lähdökohdatkaan elämään ole kovin ruusuiset.
Itse en ole saanut mitään onnella enkä ilmaiseksi. Kotoa muutin mukanani vain vaatteet 15 vuotiaana, kävin kouluja, tapasin miehen ja mentiin naimsiiin. Perustin yhden naisen yrityksen josta jouduin luopumaan lasten takia. Äitiysloman jälkeen jatkettiin miehen yritystä yhdessä. Velkaa ja töitä on paljon, rahaa ei niinkään. Terveenäkään en ole pysynyt, on burn outtia, ai-sairautta ja siihen liitännäisiä. Vanhempani olen haudannut eikä ikää ole neljääkymmentä vielä itsellä.
Mutta en valita. Olen kokenut hyvää ja pahaa, tasapainossa. Luulen että kaikille on oma painolastinsa varattu, toiset saa sen ennemmin, toiset myöhemmin. Mutta toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla onnenpirkko: ei päivääkään töitä, mt-historia, halpa vuokra-asunto ja kuukausikortti, kotimaan matkustelua, makoisia illallisia Hurstin leipäjonon tarpeista, ei keski-ikäistä Pekkaa riippana:
elän TÄYTTÄ ELÄMÄÄ.
Greta ja muut ilmastoaktivistit kiittävät:
Hyvä Pirkko!
Olen ap:n kanssa samaa ikäluokkaa ja minulla on seksiä lukuunottamatta nuo kaikki, vaikka en pidä itseäni edes kovin yritteliäänä, onnekkaasta puhumattakaan. Ihan normisetti minusta, saisikohan sitä seksiäkin jos alkaisi yritteliäämmäksi, vai onko se onnesta kiinni?
Koska erehdyin perheellistymään, siksi. "Toisessa todellisuudessa" minulla olisi velatom kämppä, sen päälle omaisuutta noin 250 kE, 25-30h duuniviikko, paljon vapaa-aikaa, ei koulusta/päiväkodista kannettuja tauteja...
Miksi kaiken pitäisi olla muka täydellistä?