Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla onnenpekka: ei päivääkään työttömyyttä, ei sairauksia, velaton asunto ja auto, matkustelua, makoisia illallisia, seksiä: elän TÄYTTÄ elämää! Mikset sinäkin?

Vierailija
11.08.2019 |

Kaikki on itsestä kiinni. Niin se vaan on. Onni tulee yritteliään luo.
Pekka, 57

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No trolliksi kuitenkin olet päätynyt

Lissu 42

Vierailija
2/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän kartanossa mun komean johtajatason mieheni kanssa. Olen vaan kotona ja hoidan meidän fifi-koiraa. Elämä on ihanaa. Joo kyllä se onni tuli ihan kun yritn kovasto Tinderissä.

Sissi 22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vanhemmilta saatua rahaa/omaisuutta oli kun muutit pois kotoa? Vanhemmilta saadut lapsilisät, autot jne? Tämä tieto kiinnostaa aina kun joku kehuu menestystään. Perintöä tullut?

Itsellä oli 0 euron arvosta vanhemmilta saatua kun muutin pois kotoa. Auto oli ostettu itse kesätöissä tienaamillani rahoilla ja ne pari tonnia mitkä tilillä 100% itse tienattuja kesätöistä (ei vanhempien firmassa). Huonekalut ostin itse ekaan kämppään.

Vierailija
4/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei päivääkään työttömyyttä, > minä en päätä meneväni töihin, vaan työnantaja päättää milloin hakee työntekijöitä ja valitsee työntekijän

ei sairauksia, > en ole sairastunut, mutta mielenterveys on mitä on kiitos lapsuuden

velaton asunto > pätkätyöt ei houkuttele edes velalliseen asuntoon, vaan vuokralla ollaan

ja auto, > olisipa palkasta varaa edes ajaa kortti

matkustelua, > työttömänä ei matkustella

makoisia illallisia, > tätä on, jos kotona osaa kokata

seksiä > tätähän saa nyt kuka tahansa kunhan vain laskee rimaa tarpeeksi

Vierailija
5/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä. Koska voin tulla?

Vierailija
6/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autttaminen/menestykseeen jano perustuuu melko useiiin haavoittuneiiseeen sieluuun.

Vierailija
8/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup. Vain puoli vuotta työttömyyttä työhistoriassa, asuntovelkaa 60 000 e, autossa kilsoja 230 000, illallisia ehkä jos itse kokkaa, ei seksiä. Oma vika?

N 57

Vierailija
9/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Pekka

T. Elisabeth

Vierailija
10/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi taitaa olla Arvostettu sairaanhoitaja...?

Vierailija
11/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tätä samaa olen pohtinut itsekin, mikseivät muut vain aloita?

Vierailija
12/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei päivääkään työttömyyttä, ei sairauksia, velaton asunto ja auto, matkustelua, makoisia illallisia, seksiä"

Onko Mensan jäsenyys myös? Vauvapalstariippuvuus lähes kuusikymppisellä silti on.  Respect!

Paljonko raati antaa pisteitä Vauva-Pekalle?

Täydet -5/5

Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Vierailija
13/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto?

Vierailija
14/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko siis käteenvetokin seksiksi nykyään?

Vierailija
15/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo sen verran vanha, että vanhemmat alkavat sairastella ja kuolla ja samoin itsellesi tulla kremppaa - vitaeprosta ja siitä mikäseon norjalaisesta miesten halukkuuspilleristä huolimatta. Beware. Aika tekee tehtävänsä.

Vierailija
16/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet jo sen verran vanha, että vanhemmat alkavat sairastella ja kuolla ja samoin itsellesi tulla kremppaa - vitaeprosta ja siitä mikäseon norjalaisesta miesten halukkuuspilleristä huolimatta. Beware. Aika tekee tehtävänsä.

Mikä tämä halukkuuspilleri on?

AP

Vierailija
17/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama elämäntilanne, mutta en pidä sitä omana ansionani, vaikka nollasta olenkin lähtenyt ja rakentanut kaikki itse. Mulla vain on käynyt elämässä hirveän hyvä tuuri. Yhtä hyvin voisin nyt olla sairas, työtön ja köyhä, se on kaikki niin pienestä kiinni ja huonon onnen tai yksittäisen väärän ratkaisun vaikutuksilla on taipumus kertautua.

En hetkeäkään pidä asioita itsestään selvänä ja kaikki myötätuntoni on elämän kolhiman pienen ihmisen puolella.

Vierailija
18/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Töpöphäntä.

Karma is a bitch.

Käy välillä syöpäkontrollissa...

Vierailija
19/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika harvassa ihmiset,joilla elämä kehdosta hautaan on ruusuilla tanssimista. Kun kuolinvuoteellasi hehkutat vielä täydellistä elämääsi, niin sitten uskon. Sitä epäonnea kun tuppaa ihan jokaiselle jossain välissä polkua tulemaan.

Vierailija
20/30 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä korkeammalla leijuu, sen kipeämpi on pudotus. Näin se vain menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi