Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiertosi ollut koskaan yli 50 päivää? Mikä oli syynä?

Vierailija
11.08.2019 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää, mikä oli syynä? Itse epäilen spontaania keskenmenoa. Oli lapsenteko suunnitelmissa siihen aikaan.

Vierailija
2/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi oli täysin normaalia vuosikausia, kuukausia saattoi mennä menkkojen välissä (puoli vuottakin välillä). Syystä ei aavistustakaan. Lasten saamisen jälkeen on vähän säännöllistynyt, about 30 päivää on kierto nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, useamman kerrankin. Syynä PCOS.

Vierailija
4/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PCO oli syynä.

Vierailija
5/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monella muulla, PCOS aiheuttaa sen, että kuukautiset tulee ihan milloin sattuu. Kahden, kolmen kuukauden välein. Joskus puoli vuottakin välissä.

Vierailija
6/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut, useamman kerrankin. Syynä PCOS.

Harvemmin. Yleensä tulen kotiin kuukauden sisällä .

Vierailija
7/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo oli alle 30 vuotiaana ihan tavallista, n. 3-5 kertaa vuodessa tuli menkat, ja esim. kesällä ei juuri koskaan. Syytä ei edes tutkittu. Lääkäri sanoi, että odotetaan ja katsotaan, josko se parissa vuodessa normalisoituisi. 2v päästä sama laulu, joten ajattelin, että osaan kyllä odotella ja seurata tilannetta ilman lääkäreitäkin. Sen koommin en asiasta kysellyt. Mutta oli se rankkaa, kun 30v tuli täyteen, ja menkat alkoivat tulla JOKA KUUKAUSI. Aluksi tuntui, ettei sitä voi ihminen kestää, mutta kyllä siihenkin tottui.

Vierailija
8/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtenyt asiaa tutkituttamaan, mutta oma arvaukseni on että stressasin kuukautiseni pois. Tein ihan tolkuttomasti töitä, opiskelin ja lisäksi läheinen sairastui vakavasti. Tuo tilanne aiheutti myös pahaa unettomuutta ja painokin laski roimasti. Kuukautiset olivat tauolla noin 4 kk, jonka jälkeen elämäntilanteen helpottaessa taas normalisoituivat.

Vierailija
9/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useinkin. Syynä PCOS.

Vierailija
10/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli menkat poissa 1½ vuotta, koska paino laski niin alas.

Vierailija
11/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat vaihdevuodet.

Vierailija
12/12 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo oli alle 30 vuotiaana ihan tavallista, n. 3-5 kertaa vuodessa tuli menkat, ja esim. kesällä ei juuri koskaan. Syytä ei edes tutkittu. Lääkäri sanoi, että odotetaan ja katsotaan, josko se parissa vuodessa normalisoituisi. 2v päästä sama laulu, joten ajattelin, että osaan kyllä odotella ja seurata tilannetta ilman lääkäreitäkin. Sen koommin en asiasta kysellyt. Mutta oli se rankkaa, kun 30v tuli täyteen, ja menkat alkoivat tulla JOKA KUUKAUSI. Aluksi tuntui, ettei sitä voi ihminen kestää, mutta kyllä siihenkin tottui.

mulla sama, nuorena tosi epäsäännöllisesti, usein 3kk taukoa. Sitten säännöllistyi kolmikymppisenä, raskaudet alkoi tuolloin helposti. En siis todellakaan ollut hedelmällisempi parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi