Miehelle ei riitä mikään määrä ruokaa
Kommentit (33)
Kurko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jääkaappi mikään ruokamuseo kuulukaan olla.
Ajattelin aivan samaa. Meillä syödään kaikki ruoat jotka me ostetaan. Koristeeksi ei ole ostettu.
Vähän huono strategia jos se johtaa siihen, että vaikkapa kolmeksi päiväksi tarkoitetut ostetut ruoat syödään jo päivässä. Ap:llakin on liikkumisvaikeuksia, joten olisi hyvä jos joka päivä ei tarvitsisi kaupassa käydä, ja myös että aamupalan aikaan ei kaapit olisi tyhjiä vaikka edellisenä päivänä on kaupassa käyty.
Ap, miehen vastustuksesta huolimatta teidän pitäisi hetkeksi vaihtaa kaupassa kävijää, että mieskin vähän herää tuon tilanteen älyttömyyteen.
Onkohan sillä kilpirauhasen liikatoiminta? (Tai onki edes oikeasti nälkä vai tottunut vain popsimaan koko ajan jotain.)
Lopeta miehen ruuan maksaminen. Maksakoon itse. Ei sinun tarvitse maksaa mitään luonnottoman isoja ravintokuluja. Maksakoon läpipaskon ruumiinsa ruokkimisen itse. Muista elämisen kuluista voitte sopia miten maksatte. Yksi hyvä keino on myös luopua miehestä ennen kuin se aiheuttaa sinulle konkurssin. Jos ei ole varaa pitää, niin sitten pitää luopua.
Sun itsesi pitää alkaa syömään sellaista, mikä ei tarvi jääkaappia, tai mitä mies ei syö. Eli kun mieheltä loppuu ruoka, niin sinulla on ruokaa.
Ei tuohon muukaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin huvitti tää aloitus. Mutta ei, koita keksiä jotain sapuskoita jotka pitää nälkää. Me oltaisi mieheni kanssa hätää kärsimässä jos ruokaan menisi noin paljon rahaa. Toki meilläkin mies syö jonkin verran enemmän mutta samaa ruokaa ja välipalaa kumpikin syödään. Erona vaikka munakkaassa että mulle riittää yhden munan munakas ja mies syö kahdella. Tai välipalaksi leipää, minulle riittää yksi, mies syö kaksi ym.
Mun mieheni syö kevyesti yksin 5 munan munakkaan, lisäksi pekonia ja puoli paketillista leipää. Ap
Leipä onkin sellaista, että sen syöminen vain lisää nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta miehen ruuan maksaminen. Maksakoon itse. Ei sinun tarvitse maksaa mitään luonnottoman isoja ravintokuluja. Maksakoon läpipaskon ruumiinsa ruokkimisen itse. Muista elämisen kuluista voitte sopia miten maksatte. Yksi hyvä keino on myös luopua miehestä ennen kuin se aiheuttaa sinulle konkurssin. Jos ei ole varaa pitää, niin sitten pitää luopua.
Todennäkösesti ap maksaa ruoan, kun mies maksaa muuta asumista. Laita maksut toisinpäin.
Täällä on ollut se yksi huvittava ketju. Olisiko ollut että mies syö lastenkin vanukkaat. Rassuja kun nälässä pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ruokakulut eivät ainakaan mene puoliksi jos mies syö huomattavasti enemmän kuin sinä.
Mä maksan meillä 90 prosenttisesti ruuan. Jotain pientä voi mies käydä joskus ostamassa kaupasta. Mies maksaa sitten muut kulut. Ap
Miksi? Jos kulutussuhde on päinvastainen.
Miehellä on ylivilkas aineenvaihdunta.
Ap, katso tämä! Kalevauva mies syö lapsen vanukkaat:
Osta jääkaappiin vain viisi kaalinpäätä ja jemmaa omat ruokasi muualle. Kylmäkallen kanssa kylmälaukkuun sängyn alle tms. Eiköhän lähde ihan itse käymään siellä kaupassa, tai tekee teille ison satsin hyvää kaalilaatikkoa.
Pistä se kauppalapun kanssa kauppaan ostamaan viikon ruokia. Kirjoita siihen että 14 pakettia leipää, 7 pakettia kinkkua jn e. Ja sano että olet laskenut määrät hänen kulutuksen mukaan.
Mun mieheni syö kevyesti yksin 5 munan munakkaan, lisäksi pekonia ja puoli paketillista leipää. Ap